Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



В Україні такого не замовляють

07 мая 2009
Компанія Валерія Бабича «Бабич-дизайн» зніматиме дві докудрами про Другу світову війну для російського ринку.

Компанія «Бабич-дизайн», яка у 2007 році ввійшла до складу українсько-російської групи компаній «Стар медіа», відома передусім масштабними анімаційними проектами, зокрема «Історія України» на замовлення каналу «Інтер», «История государства Российского» для російського ТВЦ тощо. На відміну від численних невеличких продакшнів, діяльність яких завмерла на період кризи, «Бабич-дизайн» як складова «Стар медіа» не припиняє роботи й береться до нових великих проектів. Про них «Телекритиці» розповів керівник і співвласник компанії, колишній арт-директор телеканалу «Інтер» Валерій Бабич.

– Ми нині розпочинаємо роботу над проектом «Велика війна», який буде присвячений 12 найбільш відомим і важливим битвам Великої вітчизняної війни. План «Барбаросса», битва за Москву, битва за Україну, Сталінград тощо – великий епічний проект про основні операції. З чим вони були пов'язані, як вони проходили, якими силами, хто ними командував. Кожна серія триватиме десь 50 хвилин. Також ми намагатимемося зосереджуватися на маловідомих військових деталях, які б давали глядачам уявлення про те, що відбувалося з 1941 по 1945 рік.

– Хто з російських каналів є замовником цього проекту?

– Цей проект ми знімаємо на замовлення російського Первого канала. Для телеканалу «Россия» ми робимо інший проект – «Визволителі». Він розповідає про військові спеціальності, про які нині мало відомо. Приміром, у нас буде серія про танкістів, артилеристів, саперів, повітряний десант тощо. Це теж 12-серійний проект, але він ніяк не перетинатиметься з першим. Хіба що кілька серій буде присвячено тим самим битвам – навряд чи у фільмі про війну можна обійтися без розповіді про Курську дугу, приміром.

Цей проект розпочинається з 1943 року, коли радянська армія була вже більш-менш сформована. Це другий етап війни, починаючи з Курської битви 1943 і далі: операція «Багратіон», визволення України, Криму і визвольний похід у Європу. Але в основному ми розповідатимемо, приміром, про те, що значить бути танкістом: скільки шансів у танкіста вижити, що відбувається, коли снаряд влучає у танк і машину охоплює полум'я, як екіпаж має залишати танк; де танкісти спали, що їли. І все, що можна розказати про танкістів. Так само ми з подробицями розповідатимемо і про інші військові спеціальності.

– Коли проекти мають з'явитися в ефірі?

– На наступний рік. Це буде якраз ювілей війни.

– Ці проекти – ваша ідея чи пропозиція каналів?

– Ідея проекту «Визволителі» – моя і нашого редактора московського офісу Євгенії Доронкіної. А от «Велику війну» замовив Первый канал.

– Ви вже визначилися з режисером та сценаристом?

– Ми маємо режисерів. Узяли на роботу Павла Овечкіна, який куруватиме цей процес як режисер від студії. Швидше за все він стане режисером або одного з цих проектів, або їх обох. Але в нас є й інші кандидатури, які б могли також займатися ними, оскільки це досить великі проекти, що передбачають дуже багато роботи. Сценаристами в нас стали два дуже відомі російські історики – Олексій Ісаєв, який досить довго працював в архівах Міністерства оборони й написав багато книжок на тему війни, та Артем Драпкін, який збирає інформацію про людей, що воювали. У нього також вийшло вже багато книжок на цю тему. У «Визволителях» Артем використовує документальні свідчення людей, мемуари. Це будуть абсолютно реальні факти, без фантазій, без політики.

– На якому етапі перебуває робота над проектами?

– Вже написано два сценарії, вони нині затверджуються на каналах. По «Визволителях» уже пишеться режисерський сценарій. Зроблено частину роботи з графіки – це буде проект, на 50% реалізований у комп'ютерній графіці. Адже навіть техніки, про яку йтиметься, нині залишилося досить мало. А це технологічно дуже складний процес: і графіка, і зйомки, і хроніки, й переходи від хроніки в графіку. Так, українські канали поки що таких проектів не замовляють. Можливо, через брак коштів. Єдине, на що ми сподіваємося, то це на російських партнерів. Але думаю, що згодом такі проекти йтимуть і в Україні.

– Чи вели ви переговори з українськими каналами щодо цих двох проектів?

–Оскільки ми з першого етапу працюємо з російськими каналами і з ними обговорюємо формат проекту, то ще не пропонували його українським каналам. Коли буде перша, друга серія, ми, звісно, пропонуватимемо їх українському ринку.

– Наскільки бюджет «Великої війни» та «Визволителів» відрізняється від бюджету інших ваших анімаційних проектів?

– Це приблизно такий же бюджет. Єдине, що це технологічно складніше. До того ж у нас виникають питання щодо формату: чи будуть у нас ведучі, хто саме, які актори озвучуватимуть. Це все теж складові бюджету.

– Хто може стати ведучими проектів?

– У нас є попередня домовленість про участь Валдіса Пельша у «Визволителях». Зустріч у нас із ним уже була і ми сподіваємось, що він із нами співпрацюватиме. Та з Первым каналом ми поки що на цю тему не говорили. Канали мають намір ставити ці проекти в праймі, відтак і ми виробляємо їх як праймовий продукт.

– «Бабич дизайн» також мала намір робити історичні проекти для Казахстану й Білорусі. Чи вже уклали домовленості щодо них?

– З Білоруссю ми ще не домовилися. Що ж до Казахстану, то сьогодні наші казахські партнери (кіностудія «Казахфільм») мають визначитися з тими пропозиціями і пілотами, які ми їм надіслали. Попередньо вони готові замовити в нас близько 100 серій анімаційного проекту про історію Казахстану.

– Чи заплановано ще якісь проекти?

– У нас є ще плани щодо виробництва проектів на військову тематику, але це радше гіпотетичні мрії, ніж готові ідеї.


Наталія Данькова

Источник: Телекритика

1754

blog comments powered by Disqus

На телеэкране


Последние Популярные Коментируют

Темы форума