Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Кодування на супутнику відбудеться до кінця 2019 року – StarLightMedia

31 января 2019
 
Медіагрупа StarLightMedia планує перейти до кодування своїх каналів на супутнику до кінця 2019 року.

Про ці плани Михайло Царьов, СЕО (генеральний директор) StarLightMedia, проінформував усі підрозділи компаній групи, повідомила «Детектору медіа»  прес-служба StarLightMedia.

Медіагрупа надіслала повідомлення усім партнерам з пропозицією подбати про перехід споживачів до нового ринку платного телебачення у максимально зручний час і запропонувати нові сервіси.

 Скачать и смотреть 188 телеканалов, 60 каналов в HD. ОТТличное телевидние без рекламы и смс! 

 

Omega TV для мобильных телефонов и планшетов на Android

Omega TV для приставок на Android и Android TV с пультом дистанционного управления

Omega TV для Iphone , Ipad

«Для нас дуже важливим є щороку збільшувати кількість українських програм і серіалів, і ми вітаємо зацікавленість усіх глядачів в українських фільмах і серіалах, вітаємо очікування прем’єр і хочемо розвивати культуру оплати за працю українських і міжнародних талантів – акторів, режисерів, операторів, сценаристів, сотень представників різних професій, які і складають нашу індустрію», – наголосив пан Царьов.

Михайло Царьов упевнений, що своєчасне оголошення планів про кодування сигналу дозволить усім партнерам підготуватись до цього моменту і розпочати обговорення створення нового ексклюзивного продукту – доступного у платних мережах розповсюдження контенту.

Нагадаємо, на початку січня генеральний директор «1+1 медіа» Олександр Ткаченко зазначив, що кодування телеканалів на супутнику може відбутися пізніше травня 2019 року. З-поміж факторів, які впливають на цей процес, він назвав і зміни у StarLightMedia (посаду гендиректора групи залишив Володимир Бородянський).

За останніми даними, українські канали на супутнику планували закодуватися в другому кварталі 2019 року. У грудні 2018 року група «1+1 медіа» розпочала двотижневу кампанію з інформування глядачів про майбутнє кодування супутникового сигналу телеканалів. Також у грудні 2018 року до України було доставлено першу партію тюнерів для прийому закодованого супутникового сигналу. Поставку 45 тисяч сет-топ-боксів здійснили медіагрупа «1+1 медіа» разом з імпортером і виробником телевізійного приймального обладнання Strong.

Нагадаємо, влітку 2017 року стало відомо про плани українських медіагруп закодувати свій сигнал на супутнику в першому півріччі 2018 року.

На початку листопада 2017 року чотири найбільші українські медіагрупи досягли згоди щодо кодування відкритих телеканалів на супутнику орієнтовно в травні 2018 року. Однак виявилося, що сумніви щодо кодування мали кілька членів Нацради. Від позиції Нацради залежала можливість переоформлення супутникових ліцензій телеканалів, які передбачали відкритий спосіб розповсюдження сигналу.

Однак згодом регулятор змінив позицію. У січні 2018 року Нацрада дозволила телеканалам СТБ і ICTV закодувати супутниковий сигнал і переоформила їхні ліцензії. У квітні 2018 року Нацрада дозволила восьми телеканалам групи Inter Media Group закодувати свій супутниковий сигнал.

У лютому 2018 року плани кодування телеканалів на супутнику перенесли на осінь 2018 року.

У березні група «1+1 медіа» першою з медіагруп підписала угоду на постачання в Україну супутникових телевізійних приймачів, які потрібні для прийому закодованого супутникового сигналу. Для кодування медіагрупи планують використовувати систему умовного доступу Verimatrix.

Улітку 2018 року стало відомо про перенесення дати початку кодування телеканалів на супутнику у зв’язку із запланованим на серпень-вересень 2018 року вимкненням аналогового ефірного сигналу. Орієнтовно кодування заплановано на травень 2019 року.

Кодування є наріжним каменем у перемовинах медіагруп із кабельними провайдерами з приводу підвищення цін за контент. З 2017 року провайдери сплачують телеканалам роялті за ретрансляцію, і з 2018 року ціна зросла. У відповідь провайдери вимагають від телеканалів кодування на супутнику і в цифровому ефірі та вимкнення аналогового ефірного телебачення (уже відбулося).

Для глядачів супутникового телебачення кодування означатиме, що вони більше не матимуть безкоштовного доступу на супутнику до контенту таких каналів, як, наприклад, «1+1», СТБ, «Україна» та інших. Тобто якщо вони й далі хотітимуть дивитися ці канали, то муситимуть або підписатися на одного із супутникових платних провайдерів (Viasat або Xtra TV), або обрати інший спосіб телеперегляду (безкоштовне ефірне телебачення, підписка на платне кабельне ТБ, IPTV або OTT).

Источник: detector.media

2563

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума