Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Нацрада оштрафувала 173 ліцензіата за порушення вимог прозорості медіавласності

12 июля 2018
12 липня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила оштрафувати 173 своїх ліцензіати за неподання або несвоєчасне подання щорічної інформації про структуру власності.

Ліцензіати мають щороку до 31 березня подавати до Нацради інформацію про структуру своєї власності та розміщувати її на сайті. За неподання або несвоєчасне подання передбачено штраф у розмірі 5% ліцензійного збору з усіх ліцензій компанії.

Сума призначених Нацрадою штрафів коливається від 14 коп. (Редакція радіомовлення Вашківецької міської ради Чернівецької області) до 69,5 тис. грн (ТОВ «Юнікаст Інвест» із групи компаній «Тріолан»). Загальна сума штрафів – понад 523,5 тис. грн.

Питання штрафів ще для двох ліцензіатів – ТОВ «Старгруп» і ТОВ «Юкрейніан фешн» – Нацрада перенесла на наступне засідання, щоб уточнити деталі.

Більшість оштрафованих ліцензіатів – провайдери або маленькі місцеві мовники.

Також серед оштрафованих компаній – телеканали Вадима Рабиновича Jewish News One (ТОВ «Аппіа» - 6720 грн) і «Всі новини» (ТОВ «Медіамережі» – 3895 грн), телеканали колишнього топ-менеджера Національної телекомпанії України і керівника «Євробачення-2017» Павла Грицака «Історія ЕМ», «Репетитор ТБ» і Farmer&Agro TV (ТОВ «Євромедіа Україна» – 24804 грн), які в Нацраді представляв колишній соратник пана Грицака в Національній телекомпанії України Олександр Мельничук; телеканал Андрія Сенченка «Чорноморська ТРК» (7475 грн); телеканал родини Петра Симоненка «Гамма» (ТОВ «Гамма-консалтинг» - 3429 грн), радіостанція Міноборони «Армія ФМ» (Центральна телерадіостудія Міністерства оборони – 581 грн), кримськотатарське радіо «Хаят» (ТОВ «Агентство “Кримські новини”» - 1522 грн).

Штрафи отримали й низка супутникових телеканалів, які не здійснюють мовлення, а Нацрада добивається анулювання їхніх ліцензій: ТВі (ТОВ «Інфо24» - 6526 грн), «Соціальна країна» (ТОВ «ТРК “Соціальна країна”» - 6090 грн), УНТ (ТОВ «Українське народне телебачення УНТ» - 3442 грн), TV sale Ukr (ТОВ «Розумні покупки» - 3829 грн), ОЕ (ТОВ «ТРК ОЕ» - 7917 грн).

Найбільші штрафи отримали провайдери з групи компаній «Тріолан»: ТОВ «Юнікаст інвест» - 69534 грн, ТОВ «Одеські цифрові комунікації» - 43000 грн, ТОВ «ІТ.Сервіс» - 25553 грн, ТОВ «Дніпропетровські цифрові комунікації» - 19200 грн, ТОВ «Запорізькі цифрові комунікації» - 9850 грн, ТОВ «КС Плюс» - 5062 грн, ТОВ «ПТК-системи» - 3757 грн, провайдер неіснуючої супутникової платформи ТОВ «Діджиталфлай Юкрейн»(30600 грн), провайдери кабельного ТБ та IPTV ТОВ «Мережа Ланет» (41687 грн), ТОВ «Телекомунікаційно-інформаційні системи» (28675 грн), ТОВ «Телекомпанія “Телевсесвіт”» (12395 грн), ТОВ «Телесистеми України» (12000 грн), ТОВ «ТІСА» (10875 грн), ТОВ «Українські новітні телекомунікації» (9231 грн), ТОВ «Юніонком» (5735 грн).

Источник: detector.media

129

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

13 сентября 2018 16:9 vs 4:3
12 сентября 2018 DVB-T/T2 вещание в Одессе
11 сентября 2018 Horizons 2 at 85.0°E