Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Нацрада попередила RTVI за підтримку анексії Криму та трансляцію заборонених російських фільмів

12 августа 2017
Національна рада повідомила правовласника іноземної програми RTVI – компанії Brenrose Livited Бориса Баумса про зафіксовані порушення Європейської конвенції про транскордонне телебачення та законодавства України і попередила про можливість відключення програм цього мовника

Такими є результати моніторингу ефіру іноземної програми RTVI, проведені Нацрадою з 3 по 9 липня, повідомляється на сайті регулятора.

«Так, 5 та 6 липня зафіксовано вихід передачі "Особое мнение" за участю керівника програми центру Карнегі А.Колесникова та головного редактора журналу "Форбс" М.Ускова, висловлювання яких свідчать про підтримку анексії АР Крим, принижують чинну владу в Україні і в цілому Україну як державу», – йдеться на сайті Нацради.

Крім того, як зазначено на сайті регулятора, 4 та 5 липня на каналі зафіксовано трансляцію забороненого Державним агентством України з питань кіно (Держкіно) фільму виробництва російської компанії «Централ Партнершип» «Небесный суд» (2012 р.), а 9 липня – фільму «Два дня» (2011 р.) за участю акторів Михайла Порєченкова та Федора Бондарчука, які внесені до переліку осіб, що створюють загрозу національній безпеці України. 16 і 17 липня транслювався фільм «Бармен» (виробництво Art Pictures Studio, Росія, 2015) за участю заборонених в Україні Івана Охлобистіна та Федора Бондарчука.

26 червня у передачі «Тут и там» під час обговорення перспектив вирішення конфлікту на Донбасі незаконно обрані від Криму сенатор Ольга Ковітіді та депутат Держдуми РФ від міста Севастополя Дмитро Бєлік у своїх висловлюваннях заперечували територіальну цілісність України.

Нацрада вважає, що такий контент свідчить про наявність в діяльності цього іноземного мовника порушень ч.2 ст.6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» та ч.1 ст.28 Закону України «Про інформацію».

«Наразі компанію «Brenrose Livited» поінформовано, що відповідно до ч.2 ст.24 Конвенції (обидві країни і Україна, і Велика Британія ратифікували цей міжнародний документ) сторона, яка здійснює прийом програм, може тимчасово припинити ретрансляцію, адже встановлені факти порушень на телеканалі RTVI мають очевидний, серйозний характер, призводять до виникнення складних громадських проблем, тривають більше двох тижнів після повідомлення про них», – зазначено на сайті Нацради.

Національна рада ще раз попросила правовласника поінформувати про результати розгляду порушеного питання. У разі ігнорування вимог законодавства, Нацрада розгляне питання щодо тимчасового припинення ретрансляції іноземної програми RTVI на території України.

Нагадаємо, регулятор вже звертався до дистриб’ютора цієї програми ТОВ «СонаР» із аналогічним повідомленням у березні 2017 року. Тоді Нацрада звернула увагу «Компанії СонаР» на те, що в ефірі телеканалу RTVI 2 лютого 2:27, 16:08, 18:08, 22:29 і 10 лютого о 16:08 транслювалася передача «Особое мнение» (спільний проект з російською радіостанцією «Эхо Москвы») за участі російського політолога Сергія Маркова, головного редактора журналу  Forbes Миколи Ускова, журналістів М. Шевченка і А. Красовського. Їх висловлювання, як зазначає Нацрада, ставили під сумнів існування України як суверенної держави.

У відповідь правовласник повідомив, що вбачає достатньою умовою для ретрансляції своєї програми на території Україні відповідність свого контенту вимогам Конвенції, а також запевнив про свої наміри у подальшому дотримуватися чинного законодавства України.

Як писав «Детектор медіа», поки що в Україні дозволеними для ретрансляції в мережах провайдерів залишаться п’ять телеканалів з юрисдикцією Російської Федерації – «Зоопарк» (пізнавальний), «Топшоп ТВ» (телеторгівля), «Теле 9» (інформаційний, культурно-просвітницький), «Охотник и риболов HD» (пізнавальний), «Еврокино» (фільмопоказ).

Однак 23 лютого Нацрада вилучила з переліку російський телеканал «Охотник и рыболов». Це рішення набуде чинності через місяць - 23 березня.

Крім де-юре російських у переліку є ще низка телеканалів, які мають європейську юрисдикцію, але орієнтовані насамперед на російську аудиторію: RTVI (Велика Британія), RTVI – M (Велика Британія), TV XXI (Латвія), «Детский мир» (Велика Британія), «Наше любимое кино» (Німеччина), «Телеклуб» (Велика Британія), Multimania TV (Латвія), Bollywood HD (Ізраїль), серед яких також є «ТВ1000 Русское кино» (Швеція).

При цьому щодо телеканалу «Телеклуб» Нацрада 12 січня ухвалила рішення про тимчасову на три місяці заборону ретрансляції в Україні. Тимчасове обмеження почало діяти з 16 лютого.

Також 12 січня Нацрада вилучила російський телеканал «Дождь» із Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України. Це рішення набрало чинності через місяць - 13 лютого.

У 2016 році Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вилучила з Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України, 50 телеканалів.

Нагадаємо, у серпні – вересні 2016 року Нацрада провела моніторинг дотримання загальнонаціональними мовниками законодавства України про кінематографію та виявила трансляцію п’яти художніх фільмів та одного телесеріалу з ознаками порушень статті 15 Закону України «Про кінематографію».

Источник: detector.media

826

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

Вчера в 20:59 Horizons 2 at 85.0°E
13 декабря 2017 16:9 vs 4:3