Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



NewsOne отримав попередження Нацради

31 августа 2018
29 серпня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила оголосити телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») попередження за випуск програми «Світова політика з Олегом Волошиним», у якій ведучий, на думку Нацради, популяризував органи держави-агресора, даючи оцінку діям Росії в Сирії.


1 августа в Киеве и в Кировоградской области отключили эфирное аналоговое вещание. В Украине отключат с 1 сентября. Чтобы смотреть телевидение, воспользуйтесь сервисами по ссылками :

Omega TV для мобильных телефонов

Omega TV для приставок на Android


Контент телеканалу NewsOne Нацрада оцінювала під час позапланової перевірки каналу, призначеної 18 січня за зверненнями народних депутатів і Служби безпеки України. Із цього приводу Нацрада зверталася по експертний висновок до Незалежної медійної ради, яка взяла кейс у роботу, але своєї оцінки поки що не надала.

Зокрема, представниці «Блоку Петра Порошенка» Ірина Геращенко, Марія Іонова та Ірина Фріз поскаржилися на виступ у програмі «Український формат» 29 листопада 2017 року позафракційного народного депутата, власника каналу NewsOne Євгена Мураєва, який назвав Революцію гідності «державним переворотом». На думку заявниць, це висловлювання розпалювало національну ворожнечу та ненависть, принизило національну честь і гідність.

За результатами додаткових моніторингів ефіру каналу Нацрада зафіксувала систематичне обговорення на NewsOne теми «державного перевороту в Україні» в програмах Євгена Червоненка, Надії Савченко, В’ячеслава Піховшека, за участі Євгена Мураєва.

Телеканал надав Нацраді висновок Інституту держави і права ім. В.Корецького НАН України, у якому йдеться, що вживання в ефірі слів «державний переворот» або «переворот» стосовно київських історико-політичних подій грудня 2013 – лютого 2014 року не підпадає під жодну із заборон, встановлених в абзаці 4 частини 2 статті 6 закону «Про телебачення і радіомовлення» («Не допускається використання телерадіоорганізацій для: закликів до розв'язування агресивної війни або її пропаганди та/або розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті»).

Нацрада погодилася із цим висновком і вирішила, що канал не порушив норм закону і не розпалював ворожнечу.

У свою чергу, СБУ попросила Нацраду дату оцінку випуску програми «Світова політика з Олегом Волошиним» за 17 грудня, у якій показали ролик про повітряні сили РФ у Сирії.

У програмі показали кадри, на яких літаки російської авіації злітають і бомбардують Сирію. При цьому ведучий Олег Волошин дав таку оцінку відеоряду: «...естественно, умные зрители и так понимают, почему подобные кадры не показывают на украинском телевидении. Думаю, многие дискуссии вокруг перспектив урегулирования ситуации на донбассе были бы здоровее и с большим рациональным зерном и осознанием, что украина реально может, а чего украина реально не может добиться в этой ситуации, если бы подобные кадры участия российской авиации в кампании Сирии регулярно бывали бы на украинском телевидении. Потому что это... нравится это – не нравится..., но это есть мощь. Это нельзя... это невозможно отрицать».

Нацрада трактує цей фрагмент програми як популяризацію російської авіації, тобто органів держави-агресора, що є порушенням абзацу 9 частини 2 статті 6 закону «Про телебачення і радіомовлення» («Не допускається використання телерадіоорганізацій для: трансляції телепередач, виготовлених після 1 серпня 1991 року, що містять популяризацію або пропаганду органів держави-агресора...»).

У Нацраді канал NewsOne представляли генеральна директорка Олена Рудік, генеральний продюсер Василь Голованов і юрист каналу. Керівництво каналу не вважає, що в програмі була популяризація чи пропаганда держави-агресора в розумінні законодавства.

За словами юриста, «Світова політика» – це авторська аналітична програма Олега Волошина. У цьому випуску був присутній гість-експерт, з яким обговорювали тему. Відео було взято з YouTube, щоб проілюструвати масштаб військової кампанії Росії в Сирії. На каналі вважають, що в програмі не було позитивного відображення дій Росії в Сирії, а був нейтральний науковий підхід до аналізу поточних подій.

Василь Голованов повідомив, що програма «Світова політика» припинила своє існування після цього випуску про Сирію. «Хоча це не є порушенням закону, але я вважаю, що в ефірі каналу такої думки бути не може», – сказав він.

Члени Нацради все-таки визнали це порушенням закону та оголосили NewsOne попередження.

А вже увечері цього ж дня стало відомо, що батько народного депутата Євгена Мураєва Володимир Мураєв передав колишньому першому заступнику глави Адміністрації президента Андрію Портнову 100% акцій телеканалу NewsOne терміном на три роки. Угода була укладена 27 серпня.

Нагадаємо, 29 листопада 2017 року в прямому ефірі політичного ток-шоу «Український формат» на телеканалі NewsOne нардеп Євген Мураєв, який є власником каналу, відповідаючи на запитання колеги по Верховній Раді Світлани Заліщук про події Революції Гідності, назвав їх «державним переворотом». Після заяви Євгена Мураєва п’ятеро учасників ток-шоу «Український формат» на знак протесту залишили студію. На зйомках цієї програми побував «Детектор медіа», який на місці з’ясував, що творчу групу проекту консультують політтехнологи Володимир Грановський і В’ячеслав Піховшек.

Із 3 по 6 грудня 2017 року активісти блокували офіс телеканалу NewsOne. Їх не влаштовували висловлювання Євгена Мураєва про «державний переворот» і редакційна політика каналу. NewsOne звинуватив блокувальників у порушенні п'яти статей Кримінального кодексу. 6 грудня 2017 року поліція відкрила кримінальне провадження за фактом блокування каналу NewsOne, тоді як блокаду було вже фактично знято.

Нацрада відреагувала на висловлювання Євгена Мураєва та подальше блокування телеканалу NewsOne іще 4 грудня 2017 року. Вона заявила про неприпустимість блокування та висловила побажання мати більше повноважень задля оперативного реагування в інформпросторі. Нацрада також відзначила, що «повністю підтримує слова Президента України про неприпустимість підігрування російській пропаганді, в тому числі і в таких питаннях як оцінка Революції Гідності».

21 грудня 2017 року Нацрада оголосила попередження телеканалу NewsOne за показ фейкового сюжету про начебто слухання комітету з фінансових питань Конгресу США щодо корупції в Національному банку України.

21 грудня 2017 року NewsOne отримав ще одне попередження Нацради – за порушення правил мовлення в дні пам’яті 21 та 27 жовтня.

1 березня 2018 року NewsOne отримав попередження попередження – за своєю ліцензією на аналогове ефірне мовлення в Хмельницькій області: через відсутність інформації про назву та адресу виробника програм і відсутність мовлення на одній частоті.

19 квітня NewsOne отримав попередження за порушення правил мовлення в День пам’яті жертв Голокосту 27 січня.

У липні телеканал NewsOne змінив структуру власності. Замість народного депутата Євгена Мураєва власником ТОВ «Новини 24 години» (юридична особа каналу) стало швейцарське акціонерне товариство MW Investment AG, а кінцевим бенефіціарним власником у реєстрі зазначений Володимир Мураєв – батько Євгена Мураєва.

27 серпня батько народного депутата Євгена Мураєва Володимир Мураєв передав колишньому першому заступнику глави Адміністрації президента Андрію Портнову 100% акцій телеканалу NewsOne терміном на три роки.

Источник: detector.media

957

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

13 сентября 2018 16:9 vs 4:3
12 сентября 2018 DVB-T/T2 вещание в Одессе
11 сентября 2018 Horizons 2 at 85.0°E