Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Після кодування каналів на супутнику 25% абонентів може перейти в платний сегмент

17 марта 2019
Основним технологічним бенефіціаром від кодування сигналу буде цифровий ефір, - вважає директор зі стратегії та цифрового бізнесу групи StarLightMedia Федір Гречанінов.

Про це він розказав в інтерв’ю «Детектор медіа»

Подписывайтесь на каналы и сообщества портала PROTV.UA :

Телеграм-канал - https://t.me/protv_ua

Youtube-канал - https://tinyurl.com/y5nf4ymr

Группа в Фейсбук - https://tinyurl.com/y6dnunnb

Александр Глущенко: Спутниковое ТВ – как хобби - https://goo.gl/xy1NTJ

Более подробно обсуждаем прием и телеканалы на форуме ПроТВ - https://goo.gl/tcXoBx


«Для користувачів безкоштовного супутника це буде простий перехід на безкоштовний ефір. Якщо ми все зробимо правильно, то до 25% залишиться в супутниковому прийомі і перейде в платний сегмент. Частина перейде в кабель, IPTV», - сказав він.

За його словами, на перенесення дати кодування супутникового сигналу вплинули  постачальники сет-топ-боксів, а також дві виборчі кампанії.

«Через особливості роботи китайських виробників ми не встигли зробити деякі речі в кінці минулого року, щоб кодування в травні цього року стало можливим, -  зазначив Федір, -  Крім того якісний і спокійний перехід для ринку і рекламодавців на кодування сигналу  передбачає велику рекламну кампанію. В цьому випадку 2019 рік унікальний через дві виборчі кампанії. Це означає, що крім комерційної реклами буде дуже багато різних повідомлень для глядачів, і нам не хочеться накладати одну кампанію на іншу».

Детальніше читайте в інтерв’ю Федора Гречанінова.

Нагадаємо, медіагрупа StarLightMedia планує перейти до кодування своїх каналів на супутнику до кінця 2019 року.

На початку січня генеральний директор «1+1 медіа» Олександр Ткаченко зазначив, що кодування телеканалів на супутнику може відбутися пізніше травня 2019 року. З-поміж факторів, які впливають на цей процес, він назвав і зміни у StarLightMedia (посаду гендиректора групи залишив Володимир Бородянський).

За останніми даними, українські канали на супутнику планували закодуватися в другому кварталі 2019 року. У грудні 2018 року група «1+1 медіа» розпочала двотижневу кампанію з інформування глядачів про майбутнє кодування супутникового сигналу телеканалів. Також у грудні 2018 року до України було доставлено першу партію тюнерів для прийому закодованого супутникового сигналу. Поставку 45 тисяч сет-топ-боксів здійснили медіагрупа «1+1 медіа» разом з імпортером і виробником телевізійного приймального обладнання Strong.

Нагадаємо, влітку 2017 року стало відомо про плани українських медіагруп закодувати свій сигнал на супутнику в першому півріччі 2018 року.

На початку листопада 2017 року чотири найбільші українські медіагрупи досягли згоди щодо кодування відкритих телеканалів на супутнику орієнтовно в травні 2018 року. Однак виявилося, що сумніви щодо кодування мали кілька членів Нацради. Від позиції Нацради залежала можливість переоформлення супутникових ліцензій телеканалів, які передбачали відкритий спосіб розповсюдження сигналу.

Однак згодом регулятор змінив позицію. У січні 2018 року Нацрада дозволила телеканалам СТБ і ICTV закодувати супутниковий сигнал і переоформила їхні ліцензії. У квітні 2018 року Нацрада дозволила восьми телеканалам групи Inter Media Group закодувати свій супутниковий сигнал.

У лютому 2018 року плани кодування телеканалів на супутнику перенесли на осінь 2018 року.

У березні група «1+1 медіа» першою з медіагруп підписала угоду на постачання в Україну супутникових телевізійних приймачів, які потрібні для прийому закодованого супутникового сигналу. Для кодування медіагрупи планують використовувати систему умовного доступу Verimatrix.

Улітку 2018 року стало відомо про перенесення дати початку кодування телеканалів на супутнику у зв’язку із запланованим на серпень-вересень 2018 року вимкненням аналогового ефірного сигналу. Орієнтовно кодування заплановано на травень 2019 року.

Кодування є наріжним каменем у перемовинах медіагруп із кабельними провайдерами з приводу підвищення цін за контент. З 2017 року провайдери сплачують телеканалам роялті за ретрансляцію, і з 2018 року ціна зросла. У відповідь провайдери вимагають від телеканалів кодування на супутнику і в цифровому ефірі та вимкнення аналогового ефірного телебачення (уже відбулося).

Для глядачів супутникового телебачення кодування означатиме, що вони більше не матимуть безкоштовного доступу на супутнику до контенту таких каналів, як, наприклад, «1+1», СТБ, «Україна» та інших. Тобто якщо вони й далі хотітимуть дивитися ці канали, то муситимуть або підписатися на одного із супутникових платних провайдерів (Viasat або Xtra TV), або обрати інший спосіб телеперегляду (безкоштовне ефірне телебачення, підписка на платне кабельне ТБ, IPTV або OTT).

Источник: detector.media

1211

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума