Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Телеканал Ахметова «Ескулап TV» змінить назву і перезапуститься до кінця року

14 июля 2018
«Медіа Група Україна» Ріната Ахметова планує до кінця року перейменувати і перезапустити телеканал «Ескулап TV» (ТОВ «Аспера 2011»). Про це повідомив керівник нішевих каналів групи Іван Букреєв на засіданні Національної ради з питань телебачення і радіомовлення 11 липня.

«З приводу назви – ми плануємо ребрендинг. З приводу програмної концепції – ми плануємо залишитися в інформаційно-просвітницькій ніші, як і було виграно на тендері. І вже наприкінці цього року перезапустити цей канал», – повідомив пан Букреєв.

Пан Букреєв розповів, як поступово розвиває всі три нішеві канали «Медіа Групи Україна»: «Будучи директором трьох каналів у групі, я займаюся поступовим розвитком усіх трьох. НЛО TV ще у 2016 році повністю перейшов на україномовне виробництво серіалів, фільмів, передач, минулого року випустив перший прокатний фільм. Наступного року плануємо більше. “Індиго TV” поступово розвивається. … На “Індиго” ми працюємо над збільшенням української мови. Я розумію всі проблеми, успадковані з “Екскулапом”, і ми плануємо найближчі два квартали працювати над поліпшенням, перезапуском каналу».

1 августа в Киеве и в Кировоградской области отключают эфирного аналоговое вещание. В Украине - 1 сентября. Чтобы смотреть телевидение, воспользуйтесь сервисами по ссылками :

MaximumOTT для мобильных телефонов

MaximumOTT для приставок на Android

Omega TV для мобильных телефонов

Omega TV для приставок на Android

Член Нацради Олег Черниш нагадав, що «Ескулап TV» був одним з каналів, створених під конкурс 2011 року, який не розвивався і мав проблеми з виконанням умов ліцензії та незрозумілих власників (канал пов’язували з бізнесом колишнього президента Віктора Януковича). «Цей проблемний актив був придбаний зрозумілим власником, і ви зробили нормальний канал. Але у вас є три не скасовані санкції оголошення попередження», – звернув увагу пан Черниш.

«Фактично ми успадкували два попередження від попереднього власника, а одне отримали в перехідний період на початку 2015 року», – відповів пан Букреєв.

Незважаючи на не скасовані санкції, Нацрада продовжила цифрову ліцензію «Ескулап TV». Водночас Нацрада відмовила телеканалам «Вінтаж» і Business у продовженні цифрових ліцензій на підставі наявності в кожного з них трьох попереджень і штрафу.

Нагадаємо, «Медіа Група Україна» Ріната Ахметова купила цифровий телеканал «Ескулап TV» (ТОВ «Аспера 2011») на початку 2015 року. У минулому ТОВ «Аспера 2011» була зареєстрована за однією адресою (вул. Червонопрапорна, 28-а в Києві) з іншими каналами, створеними під конкурс 2011 року: ТОВ «Корона санрайс» і ТОВ «Голдберрі». Усіх їх пов'язували з оточенням Олександра Януковича. ТОВ «Корона санрайс» (телеканал «Вінтаж») згодом придбав власник «Першої української радіо групи» Андрій Карпій, а ТОВ «Голдберрі» придбали власники телеканалу «Еспресо» і переоформили ліцензію на «Еспресо».

«Ескулап TV» отримав три попередження Нацради за недотримання програмної концепції (перше – у вересні 2014 року, друге – у лютому 2015 року, третє – в серпні 2015 року). Зокрема, Нацрада виявила в ефірі каналу лише 6 хвилин власного виробництва. Представники каналу також мали дискусію з Нацрадою щодо визначення жанрового наповнення. З 2015 року Нацрада не мала претензій до каналу.

У грудні 2017 року під час моніторингу української мови в ефірі Нацрада виявила, що на телеканалах «Медіа Групи Україна» «Індиго» та «Ескулап TV» більше половини передач виходять російською мовою, але формально закон про квоти не порушено.

Источник: detector.media

419

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума