«Середній клас» більше часу проводить в інтернеті та краще ставиться до реклами
Серед мешканців великих міст (50 тисяч+) люди, які зараховують себе до вищого середнього прошарку населення, позитивніше ставляться до реклами, ніж представники інших прошарків. Про це свідчать результати дослідження MMI 2009/1, оголошені заступником генерального директора компанії TNS Ukraine Анною Добривечір на круглому столі «Як змінилися медіа-вподобання середнього класу» в рамках Київського міжнародного фестивалю реклами.
Так, серед тих, кого заведено вважати «середнім класом», 25% сказали, що їм подобається реклама, а серед усіх опитаних ствердну відповідь дали тільки 20%. Щодо рекламних носіїв, то «середній клас» більше, ніж усі мешканці великих міст відвідує супермаркети (86% проти 77%), їздить у метро (24% проти 18%) читає журнали (61% проти 53%), слухає радіо (74% проти 63%), користується інтернетом (57% проти 25%). Однаково багато всі опитані дивляться телебачення, читають щоденну пресу, гуляють пішки і їздять наземним транспортом.
Щодо тривалості користування медіа, то найбільш разюча відмінність між «середнім класом» і рештою респондентів відображена в часі користування інтернетом. Більшість користується ним у середньому 172 хвилини на місяць, а середній клас - утричі більше, тобто 424 хвилини.
Структура медіа-споживання у «середнього класу» не змінилися. Ці люди традиційно багато читають пресу (і щоденні видання, і тижневики), дивляться телевізор і слухають радіо. Єдиний сегмент, що демонструє зростання, - інтернет. Так, за результатами ММІ 2007/4+2008/1, регулярно інтернетом користувалися 44% людей із вищого середнього прошарку населення, а за результатами ММІ 2008/4+2009/1 - 57%.
Анна Добривечір зазначила, що в Україні «середнього класу» в традиційному розумінні цього вислову не існує. Найближчим за всіма параметрами до західного середнього класу є прошарок, названий соціологами «вищий середній». Це люди 25-44 років, які мають вищу освіту й доходи вище середнього, працюють підприємцями, керівниками і спеціалістами, мають депозитні внески, користуються банківськими картками і часто їздять за кордон, а за психографічним типом є новаторами. У першому кварталі 2009 року до такого прошарку себе зараховували 8% респондентів (у третьому кварталі 2008 року їх було 14%).
За словами головного редактора тижневика «Коментарі» Вадима Денисенка та шеф-редактора групи жіночих видань Edipresse Ukraine Олени Скачко, ділові й жіночі видання орієнтуються саме на тих, кого вважають середнім класом, оскільки на них спрямована активність рекламодавців.
Так, серед тих, кого заведено вважати «середнім класом», 25% сказали, що їм подобається реклама, а серед усіх опитаних ствердну відповідь дали тільки 20%. Щодо рекламних носіїв, то «середній клас» більше, ніж усі мешканці великих міст відвідує супермаркети (86% проти 77%), їздить у метро (24% проти 18%) читає журнали (61% проти 53%), слухає радіо (74% проти 63%), користується інтернетом (57% проти 25%). Однаково багато всі опитані дивляться телебачення, читають щоденну пресу, гуляють пішки і їздять наземним транспортом.
Щодо тривалості користування медіа, то найбільш разюча відмінність між «середнім класом» і рештою респондентів відображена в часі користування інтернетом. Більшість користується ним у середньому 172 хвилини на місяць, а середній клас - утричі більше, тобто 424 хвилини.
Структура медіа-споживання у «середнього класу» не змінилися. Ці люди традиційно багато читають пресу (і щоденні видання, і тижневики), дивляться телевізор і слухають радіо. Єдиний сегмент, що демонструє зростання, - інтернет. Так, за результатами ММІ 2007/4+2008/1, регулярно інтернетом користувалися 44% людей із вищого середнього прошарку населення, а за результатами ММІ 2008/4+2009/1 - 57%.
Анна Добривечір зазначила, що в Україні «середнього класу» в традиційному розумінні цього вислову не існує. Найближчим за всіма параметрами до західного середнього класу є прошарок, названий соціологами «вищий середній». Це люди 25-44 років, які мають вищу освіту й доходи вище середнього, працюють підприємцями, керівниками і спеціалістами, мають депозитні внески, користуються банківськими картками і часто їздять за кордон, а за психографічним типом є новаторами. У першому кварталі 2009 року до такого прошарку себе зараховували 8% респондентів (у третьому кварталі 2008 року їх було 14%).
За словами головного редактора тижневика «Коментарі» Вадима Денисенка та шеф-редактора групи жіночих видань Edipresse Ukraine Олени Скачко, ділові й жіночі видання орієнтуються саме на тих, кого вважають середнім класом, оскільки на них спрямована активність рекламодавців.
"Телекритика"
Источник: PULT
blog comments powered by Disqus
Гаджеты
11:51
Connected Home over IP: Единый стандарт «умного дома» с открытым исходным кодом появится в 2021 году
Темы форума
21 ноября 2024
Приём и обсуждение 57°E - NSS 12 в Ku band
19 ноября 2024
Спутниковая прямофокусная антенна АСТВ-2,5 m. (Ахтырка)
18 ноября 2024
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
14 ноября 2024
Intelsat 37e @ 18°W T2-MI
13 ноября 2024
Приём и обсуждение 78.5°E - Thaicom 8 в KU Band
12 ноября 2024
Тропо - приём DVB-T,DVB-T2 в Украине.
11 ноября 2024
Прием FM из Киева и других городов
11 ноября 2024
Приём двух частот Alcomsat 1
10 ноября 2024
Антена ефірна Romsat AV-4035 (VHF)+(UHF)
10 ноября 2024
Зовнішня FM/DAB антена ROKS FM-10A
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52.5°E - Al Yah 1
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52°E - TurkmenÄlem / MonacoSat
09 ноября 2024
Транспондерные новости 28.2°E - Astra 2E/2F/2G
08 ноября 2024
Прием 30w Mabo 180 см моторизона система.сигнал в dB
06 ноября 2024
Спутниковые фиды, временные трансляции
04 ноября 2024
Транспондерные новости 10°E - Eutelsat 10A
02 ноября 2024
DVB-T/T2 частоты и каналы в КИЕВЕ и регионе (без обсуждения)
01 ноября 2024
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A
30 октября 2024
Мультиплекс МХ-7 от Концерна РРТ (174-230 МГц)
27 октября 2024
Мой новый Channel Master240