Показники «Останнього героя» знизились

Випуск реаліті-шоу «Останній герой» 11 грудня зібрав частку 9,6%, рейтинг 4,5% - за аудиторією люди у віці від 18 років і старші у містах із населенням понад 50 тис та частку 15%, рейтинг 6,2% за аудиторією 14-49 у містах 50+ (згідно попередніх даних GfK). Це нижче останніх випусків шоу.
Нагадаємо, шоу «Останній герой» уперше реалізовано в Україні.
На тропічний острів у пошуках пригод та випробувань вирушила команда з 18 учасниківв. Серед них українські зірки шоу-бізнесу, спорту й телебачення, нші учасники – звичайні шукачі пригод, які пройшли всеукраїнський кастинг. Протягом чотирьох місяців усім їм треба доводити, що саме вони гідні поборотися за звання «Останнього героя».
Події шоу відбувалися на Панамських островах, а стежити за ними можна щонеділі о 20:00.
Рейтинги предоставлены экспертной группой Kwendi на основании данных GfK. Подробнее об использованных переменных смотрите в глосарии GfK. Расчет данных произведен для 2 выборок: города Украины с населением более 50 тыс. чел. в возрасте 18 лет и старше; города Украины с населением более 50 тыс. чел. в возрасте от 14 до 49 лет. Количество зрителей программы – рассчитывается как охват программы на основании данных пиплметрической панели ГФК по аудитории люди в возрасте 18 лет и старше, которые проживают в городах с населением 50 тыс и больше. Порог измерения - 1 секунда.
Источник: Медиабизнес