10 жовтня на М1 стартує новий сезон

На телеканалі М1 стартує новий сезон. Вже опівночі з 9 на 10 жовтня на каналі запускається нове графічне оформлення, над яким працювала студія A7: TELEVISION. Ця графіка кардинально відрізняється від усіх попередніх сезонів. "Сама ідея і її реалізація — це щось досить глобальне. Ми відійшли від екранізації звичного слогана М1 "Кров з молоком" і представимо трохи інше бачення Музики на просторах Україна" — коментує арт-директор каналу і керівник студії Сергій Перцев. При цьому М1 залишається вірним своїй кольоровій гамі — червоному і білому кольорам, які він першим ввів у практику брендингу національних каналів 10 років тому.
Оновлюється і програмний продукт на М1. Реаліті-шоу "Привет, декрет!", що обіцяє вивести з себе деяких закостенілих моралістів, покаже суперблондинку Олю Полякову в найінтимніші моменти, які вона переживала під час вагітності.
У програмі "Lady Land" можна буде побачити історії успішних, активних, відомих жінок — саме вони стануть героїнями програми з ведучою Євгенією Власовою. "Чого хочуть жінки?" — хіт-парад жіночих бажань, покликаний не тільки озвучувати ці бажання (до речі, голосами відомих особистостей), а й давати рекомендації щодо їх виконання.
Для найромантичніших глядачів М1 презентує програму про любов — "Перший поцілунок" — історії відносин "зразкових" зірок шоу-бізнесу, причому не всього їхнього життя, а найтрепетнішого моменту — першого поцілунку.
Звичайно ж, М1 не забув про те, чого хочуть чоловіки. Екс-Кульбаба (так, вже екс!) Валерія Крук "відвідає" разом з глядачами світ багатих і знаменитих у програмі "VIP". Як ви вже зрозуміли, в найпопулярнішому хіт-параді М1 — "Сооlbaba.cc" — зміни. У новому сезоні він буде виходити в ефір раз на тиждень в "оновленому складі".
Також телеглядачі каналу М1 отримають можливість побувати в гостях у найпопулярніших російських знаменитостей разом з програмою "Напросилися". Ця програма — один з восьми проектів російського виробництва, які з’являться в ефірі М1 в новому сезоні.
Любителів заокеанських шоу чекають вже традиційні для каналу прямі трансляції American Music Awards, Grammy Awards, Victoria's Secrets Fashion Show й інших подій.
"Загальний вектор всіх змін можна сформулювати короткою фразою, що з'явилася в зовнішньому промо каналу — М1 стає ближче до свого глядача" —заявив Валентин Коваль, генеральний директор компанії "Телеодин".
Источник: ТелеПростір