Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Тихіше їдеш - далі будеш? "Дакар-2010" - готовність №1!

16 ноября 2009

Українська команда вперше візьме участь у найпрестижнішому ралі планети - "Дакар". І так само вперше у цих змаганнях братиме участь знімальна група телеканалу "Інтер". Підготовка до ралі практично завершена. У сімнадцятиденну подорож Південною Америкою українці вирушать першого січня. З подробицями Олександр Даниленко.

Для останніх випробувань автомобілів, які візьмуть участь у ралі, обрали піщаний насип на околиці Києва. Пісок, хоч і не такий хиткий, як в південноамериканській пустелі Атакама, але для тренувань підходить. Складна траса відразу допомогла виявити неполадки в одній з машин. 

Андрій Цаплієнко, кореспондент каналу "Інтер": 

- Вона гарна, вона прекрасна, але є нюанси. У нас сьогодні полетіло зчеплення трошки, і краще що це відбулося сьогодні, в день першого знайомства. Тому що якби це сталося на трасі, то нам довелося б набагато важче. І нам дуже важливо, щоб ця машина була в повному порядку, щоб ми встигали раніше пілота приїжджати на місце перегону і відправляти звідти матеріал. 

Машина преси протягом усього "Дакара" супроводжуватиме ось цю - головну в українській команді. За її кермом - командир екіпажу Вадим Нестерчук. Каже - від заводської моделі тут не залишилося нічого. Навіть бак поставили новий - на 520 літрів. Адже на семісоткілометрових ділянках заправлятися можливості не буде. 

Вадим Нестерчук, пілот команди "Sixt Ukraine", учасник ралі "Дакар-2010": 

- На кожну гонку таку важку як Дакар автомобіль постійно новий. Постійно змінюється підвіска, зчеплення, гальма. Те що стосується Дакара цього року, ми змінили блоки управління двигуном, змінили електропроводку, зрозуміло, вона нова вся стоїть. 

Те, що ця машина не призначена для міста, стало зрозуміло з перших хвилин пересування по Києву. Їй тісно на столичних проспектах. Її стихія - степ, пустеля. Два місяці тому цей автомобіль пройшов останнє бойове випробування. На Середньоазіатському ралі "Шовковий шлях" українці стали 16-ми. Як для новачків - результат добрий. Але зізнаються - не гнали, тому що берегли машину для "Дакара". 

Вадим Нестерчук, пілот команди "Sixt Ukraine", учасник ралі "Дакар-2010": 

- У ралі-рейдах основне завдання це доїхати до фінішу. Як би це там тривіально не звучало, але в ралі-рейдах хто доїхав до фінішу, той вже переможець. Далі звичайно ж це те, на що ми можемо розраховувати все-таки з огляду і на автомобіль, який ми маємо, і на підготовку нашу, наш досвід - це напевно 20-ка в абсолюті. 

Всього близько сорока країн будуть представлені на Дакарі. І те, що Україна опинилася серед них - вже велике досягнення. 

Єгор Бенкендорф, виконавчий продюсер телеканалу "Інтер": 

- Цей проект потрібен усій країні. І чому цей проект потрібен усій країні, тому що дуже важливо, щоб нашу країну - не важливо, художник, письменник, спортсмен, але впізнавали, щоб був позитивний образ країни. 

У команді жартують - треба їхати так, щоб під час перегонів не втратити український прапор. Адже кожен кульбіт, стрибок автомобіля, як би ефектно він не виглядав, означає, що пілот припустив помилку. Потрапляти в об'єктиви телекамер потрібно прагнути тільки на подіумі. 

Олександр Даниленко, кореспондент: 

- Більше місяця українські автомобілі будуть добиратися до Аргентини. Вже наступного тижня вони через всю Європу своїм ходом вирушать у французьке портове місто Гавр. А звідти на поромі в Буенос-Айрес. Наприкінці грудня туди прибудуть і члени української команди.

Источник: Интер

1322

blog comments powered by Disqus

На телеэкране


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

14 ноября 2024 Intelsat 37e @ 18°W T2-MI