Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Телеканал "Інтер" покаже ралі "Дакар-2010"

09 ноября 2009

"Інтер" - єдиний український канал, який отримав право повномасштабної акредитації на найбільш екстремальних перегонах світу - "Дакар-2010". Вперше в ралі "Дакар" бере участь об'єднана українська команда.

Стати учасником світової події і на власні очі побачити грандіозне автошоу, відчути атмосферу ризику і азарту - тепер телеглядачі "Інтера" мають таку можливість! З 2 по 17 січня 2010 року перша українська команда "Sixt Ukraine" (колишня назва - "Оптима Лізинг Україна"), яку очолює перший пілот Вадим Нестерчук, братиме участь у легендарному авторалі - "Дакар-2010". А разом із нею підкорювати бездоріжжя на суперсучасному гоночному позашляховику вирушить і знімальна група каналу "Інтер", щоб відстежувати всі етапи цієї небезпечної і захоплюючої пригоди!

"Дакар" по праву вважається головною і найбільш непередбачуваною гонкою планети. Екстремальні умови, в яких доводиться змагатися учасникам, - від високогірних серпантинових доріг до непрохідних пустель і боліт - щороку приковують до екранів телевізорів увагу мільйонів глядачів з 88 країн. Тепер до них приєднається й Україна.

Єгор Бенкендорф, виконавчий продюсер каналу "Інтер":


- "Дакар" - загальновизнана гонка світу. За подією стежитимуть 198 каналів з 88 країн світу, така увага свідчить про дуже серйозний статус. Цього року "Інтер" вирішив долучитися до такого потужного й барвистого проекту, щоб дати зрозуміти: у світі відбувається багато цікавих речей, окрім виборів та грипу. І поки ми тут зациклилися на економічних і політичних проблемах, десь люди радіють життю і отримують від цього задоволення. Ми хочемо подарувати глядачам "Інтера" відчуття свята, яскраві емоції, сплеск адреналіну, радість відкриттів і переживань разом з усім світом. Незважаючи на спортивний характер ралі "Дакар", сподіваємося, що кожен знайде в ньому щось своє.

Цього разу ралі "Дакар" проходитиме з 2 по 17 січня 2010 року на території Латинської Америки. Маршрут пролягає через північні райони Аргентини і Чилі, відомі своїм "багатим" рельєфом і кліматом. Щодня гонщикам доведеться долати близько 500-700 кілометрів дуже складною трасою: це і гори висотою 5000 метрів над рівнем моря, і пустеля, і океанське узбережжя. Загальна протяжність маршруту - близько 9000 кілометрів, які будуть поділені порівну між двома країнами, з них більше 5000 кілометрів припадає на спецділянки. Це найбільш складні ділянки дороги, на яких гоночна машина залишається один на один з трасою - там немає ані служб підтримки, ані навігаторів.

Дістатися фінішу в таких умовах - вже велике досягнення, не кажучи вже про те, щоб прийти першими. Але, незважаючи на очікувані труднощі, у наших гонщиків - величезна воля до перемоги і не менш реальні шанси. Україну на "Дакарі" вже втретє представляє команда "Sixt Ukraine", яку очолює Вадим Нестерчук.

Вадим Нестерчук, перший пілот команди "Sixt Ukraine":

- На "Дакарі" результат, вищий за 50-е місце в абсолюті, свідчить про те, що команда і гонщик повністю готові до такого рівня змагань. Я сподіваюся, що у майбутньому ралі ми маємо бути принаймні у першій 20-ці. Щоб було зрозуміло, скажу, що 20-е місце на "Дакарі" - це як перемога на одному з етапів Чемпіонату світу. І хоч наші суперники - імениті автомобільні компанії, такі як Фольксваген, БМВ, КамАЗ, з огляду на нашу підготовку, досвід багатьох гонок і те, наскільки серйозно ми ставимося до "Дакар", тобто йдемо повноцінної командою - і в заліку вантажівок, і в заліку позашляховиків, - впевнений, що цей результат нам до снаги.

"Інтер" - перший і єдиний український канал, який отримав можливість повномасштабної акредитації на "Дакарі-2010" від України. Отже, найгарячіші новини про перебіг гонки ми будемо отримувати прямо з траси. У розпорядженні знімальної групи - журналіста Андрія Цаплієнка та оператора Вадима Ревуна - автомобіль підвищеної прохідності, який дозволить їм не лише максимально оперативно реагувати на події та фіксувати найдрібніші деталі цього яскравого шоу, але й відчувати себе повноправними учасниками ралі.

Андрій Цаплієнко, журналіст каналу "Інтер":


- Проект такого класу, як "Дакар", і участь у ньому української команди заслуговують на те, щоб наш глядач мав змогу дізнатися про нього більше. Вперше настільки широко ця подія висвітлюватися на вітчизняному телебаченні: наприкінці грудня ми вирушаємо в Буенос-Айрес, щоб робити щоденні матеріали про події на трасі "Дакар". І хоча журналістська команда не є спортивною, ми маємо право перебувати на трасі, а отже і отримати усю палітру вражень, як власне гонщики. Ми, хіба що, приз не отримаємо.

А враховуючи те, що "Дакар-2010" пройде на латиноамериканському континенті, на території інків та індіанців, глядачі "Інтера" дізнаються багато цікавого про країни, через які пролягає гоночна траса. Тим більше, що час проведення гонок збігається з періодом феєричних карнавалів в країнах Латинської Америки, а в Аргентині - ще й зі святкуванням 200-ї річниці Дня Незалежності.

Андрій Цаплієнко, журналіст каналу "Інтер":


- Ми будемо пересуватися територіями, що належать індіанцям та великій імперії інків. Що залишилося від цієї імперії сьогодні, як зустрічають гонку їхні нащадки, як сприймають "Дакар" мешканці віддалених регіонів, багато з яких навіть іспанською не розмовляють, - все це дуже пізнавально і цікаво. Тому, окрім суто спортивних зйомок з ралі, ми розраховуємо відзняти унікальні етнічні матеріали рівня "Діскавері". Після повернення за результатами подорожі буде створено документальний фільм.

Отже, старт перегонів "Дакар-2010" - 2 січня з Буенос-Айреса (Аргентина), фініш – 17 січня в Буенос-Айресі (Аргентина) за маршрутом Аргентина - Чилі- Аргентина.

Про "Дакар"

"Дакар" - щорічний трансконтинентальний ралі-марафон позашляховиків. Його засновник - відомий французький мотогонщик Тьєррі Сабін. У "Дакара" цікава історія виникнення: у 1977 році Тьєррі заблукав у лівійській пустелі під час одного зі своїх ралі, а коли нарешті вибрався звідти, то вирішив організувати у цій місцині перегони, де кожен бажаючий міг би перевірити свої здібності. Так у 1978 році виникли перегони, які починалися у столиці Франції Парижі і фінішували в Сенегалі, у місті Дакар. Тому довгий час ці змагання були відомі як ралі "Париж-Дакар".

Особливість гонок "Дакар" полягає у тому, що в них беруть участь як професійні спортсмени, тобто заводські команди, так і аматори екстремальних швидкостей - їх кількість сягає 80%! На відміну від інших ралі, які проходять у декілька етапів у різних країнах протягом року, а переможець визначається за загальною сумою очок (як, наприклад, у "Формулі-1"), марафон "Дакар" стартує традиційно на початку року і закінчується прибуттям команд в кінцевий пункт. Виграє той, хто швидше дістанеться фінішу. У "Дакарі" є розподіл на різні залікові дисципліни - для автомобілів, мотоциклів, вантажівок і квадроциклів.

Про українську команду

Вадим Нестерчук, директор компанії "Sixt" і перший пілот української команди:

- Ми - перша українська команда у "Дакарі" і єдина на ралі "Аргентина-Чилі 2010". У гонці серії "Дакар" - "Шовковий шлях", яка проходила у вересні цього року за маршрутом Росія - Туркменістан, команда "Sixt Ukraine" посіла 16-е місце, наш екіпаж виконав усі завдання, які ставив перед собою. Це була, по суті, генеральна репетиція напередодні "Дакара-2010". Ми перевірили готовність автомобіля, і головне - зберегли його в цілості, адже вже у листопаді наш бойовий позашляховик повинен відправитися до Буенос-Айреса. З усією відповідальністю хочу сказати, що наша команда готова і технічно, і психологічно представляти Україну у "Дакарі-2010".

У цьому році на ралі "Аргентина-Чилі 2010" українська команда буде представлена 4-ма автомобілями: основний позашляховик, вантажний автомобіль, автомобіль асистанс, автомобіль для преси.

Основний позашляховик заявлений в групі Т1 (суперпродакшн)

Команда виступає на гоночному автомобілі, підготовленому французьким ательє "Faster SA". Автомобіль оснащений шестициліндровим бензиновим двигуном об'ємом 4,0 л і потужністю 275 к.с. Після активної участі команди в марафоні "Трансоріенталь 2008", що проходив територією Росії, Казахстану та Китаю, автомобіль, що сильно постраждав, було повністю відновлено силами фахівців української компанії "Sixt". Участь у ралі "Шовковий шлях" довела повну готовність автомобіля до випробувань трасою Аргентина-Чилі в січні 2010 р.

За кермом автомобіля - Вадим Нестерчук.
Штурман екіпажу - Євген Павлов.

Вантажний автомобіль "Mercedes" виступає в групі Т4

Автомобіль обладнаний шестициліндровим дизельним двигуном, потужністю 405 к.с. Машина вагою 7,8 т здатна розвивати швидкість до 141 км / год.

За кермом вантажівки - французький пілот Марко Піяна (Marko Piana).
Штурман екіпажу - француз Алан Мултіну (Alan Multinu).

Автомобіль асистанс

Українську команду супроводжує власна група механіків "Оптіма Лізинг Асистанс" на автомобілі "Mitsubishi L200". Група об'єднує професіоналів, здатних у жорстких умовах ралі "Дакар" вирішувати будь-які завдання з технічного обслуговування й відновлення автомобіля.

За кермом автомобіля - Олег Чернов, адміністратор команди.
Механіки: 3 висококваліфікованих механіка компанії "Оптима Лізинг Асістанс".

Автомобіль для преси

Автомобілем для преси заявлений позашляховик "Mitsubishi Pajero Wagon" третього покоління, обладнаний шестициліндровим дизельним двигуном, об'ємом 3,2 літра.

За кермом автомобіля - член команди Володимир Улещенко.
Журналіст каналу "Інтер" - Андрій Цаплієнко.
Оператор каналу "Інтер" - Вадим Ревун.

Коротка біографія учасників ралі

Вадим Нестерчук, перший пілот

Рік народження: 1970. Одружений. Має двох дітей.
Більше 10 років керує групою компаній, серед яких можна виділити "Sixt" - лідер прокатного ринку України.

Хронологія виступів Вадима Нестерчука:

2007 - Балагоє (Росія) - 15-е в абсолюті.
2008 - "Північний Ліс 2008" (Росія), 7-е місце в групі, 12-е в абсолюті.
2008 - "Трансоріенталь 2008" (Росія-Китай), 19-е місце в абсолюті.
2008 - "Central Europe Rally" серія Дакар (Угорщина-Румунія), 8-е місце в заліку, 21-е в абсолюті.
2009 - "Шовковий шлях" серія Дакар (Росія-Татарстан-Туркменістан), 7-е місце в заліку, 16-те місце в абсолюті.

Андрій Цаплієнко, журналіст "Інтера"

Рік народження: 1968. Одружений. Має трьох дітей.

Вадим Ревун, оператор "Інтера"

Рік народження: 1972. Одружений

Вони не з чуток знають, що таке екстрім в самому широкому сенсі слова. З 1999 року Андрій Цаплієнко і Вадим Ревун працювали разом на проектах "N-кілометр", "На лінії вогню", "Спецкор". У їхньому послужному списку - Афганістан, Македонія, Косово, Західний Берег річки Йордан, Ліван, Сьєра Леоне, Берег Слонової Кості, Колумбія, Бурунді, Конго, Ірак і багато іншого. У 2005 році - піднялися на Говерлу і на найвищу точку Західної Європи - гору Монблан, а у 2006 здійснили експедицію на Кіліманджаро. Про результати цих сходжень ними були створені документальні фільми "Говерла-Монблан" і "Сніги Кіліманджаро".

Источник: Телепростір

4820

blog comments powered by Disqus

На телеэкране


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

14 ноября 2024 Intelsat 37e @ 18°W T2-MI