«Інтер» візьме участь у ралі «Дакар-2010»
«Інтер» візьме участь у ралі «Дакар-2010». Цю інформацію газети «День» ТК підтвердив Андрій Цаплієнко, який разом з оператором Вадимом Ревуном стане учасником гонок. За результатами участі у перегонах Андрій Цаплієнко планує робити новинні сюжети для «Інтера» та документальний фільм.
«Взагалі "Дакар"- це серія світових ралі, власником яких є компанія АСO. Це дуже серйозний рівень, і Україна на цьому рівні представлена вперше. У 2010 році ралі проводиться в Латинській Америці. Маршрут пролягає на півночі Аргентини й Чилі, ралі триватиме майже місяць. Тобто щодня перегони охоплюватимуть до 500-700 км по вкрай небезпечній та складній трасі: це і гірська місцевість, і джунглі, болота, океанське узбережжя», - розказав ТК Цаплієнко.
За його словами, українська команда «Оптіма-Лізинг-Україна» братиме участь у цьому ралі у складі кількох автомобілів: серйозні гонщики, які мають досвід у таких перегонах, та журналістська команда. «Журналістська команда не є спортивною, але ми акредитовані на перегонах, маємо такий самий перегоновий автомобіль, позашляховик, брендований логотипами "Інтера", команди «Оптіма-Лізинг-Україна» та організаторів перегонів. Ми маємо право перебувати на трасі перегонів і можемо використовувати дороги загального користування, тобто, кажучи простіше, асфальтові дороги, щоб дістатися місця, звідки можна відправити свій матеріал. Єдина відмінність від гонщиків - у тому, що ми не отримаємо жодного призу. Але весь набір вражень у нас буде такий самий», - зазначив Андрій Цаплієнко.
«Враховуючи те, що ми рухатимемося по території, яка колись належала імперії інків, ми зустрінемо багато народностей, які є "уламками" древньої імперії. Деякі з них навіть іспанською не розмовляють», - сказав він, - «Ці люди практикують такі традиції, про які у нас навіть і гадки не мають. Тому я думаю, що, крім суто спортивного, ралійного відео, у нас буде унікальний матеріал етнічних зйомок рівня "Дискавері".
За цю подорож Андрій сподівається освоїти новий «екстремальний жанр».
«Найбільше хвилююсь за те, щоб усе спрацювало, щоби супутник вчасно, якісно, передавав сигнал з траси, щоб ми попри усе встигали на feed-point, звідки передається "картинка", і щоб наша техніка не вийшла з ладу. Натомість, в людях, в наших гонщиках і у своєму операторові, я впевнений»., - сказав він.
Для зйомок таких проектів, за його словами, використовуються нелінійні камери формату Р2, де майже немає рухомих механізмів.
Виконавчий продюсер групи «Інтер» Єгор Бенкендорф зазначив ТК, що «Інтер» якраз шукав видовищний формат, який би поєднував в собі моменти екстремального шоу. За його словами канал пройти повз цю подію не міг.
«Це найкрутіша світова гонка. Україна вперше представлена на змаганнях подібного рівня, при цьому у всіх дисциплінах. Наші російські колеги та суперники, наприклад, виступають в "дакаре" не у всіх дисциплінах», - пояснив Бенкендорф.
До траси журналістів готує Вадим Нестерчук, перший пілот нашої команди.
А от бюджет проекту Егор Бенкендорф не назвав, обмежившись фразою «іде підрахунок витрат».
«Цей продукт створюється на базі НІСу, перш за все тому, що інформаційна складова, гаряча інформація з траси, в цьому проекті найголовніше. Андрій Цаплієнко та його оператор Вадим Ревун - співробітники НІСу, але на проект працюватимуть всі структури каналу», - зазначив він.
Також пан Бенкендорф розказав, що телевізійний проект на «Інтері» стартує незадовго до початку перегонів, які розпочнуться у Буенос-Айресі 1 січня 2010 року.
Источник: Телекритика
blog comments powered by Disqus