"Інтер"розпочав зйомки справжнього чоловічого кіно про війну
Телеканал "Інтер" ("Інтер Медіа Продакшн") спільно з компанією FILM.UA розпочав зйомки нового масштабного проекту - військової драми з робочою назвою "Паршиві вівці". "Це буде справжнє чоловіче кіно про війну - заявляють творці фільму, - з грандіозними батальними сценами, вибухами, погонями та дуже складними каскадерськими трюками".
"41-й рік, йде 4-й місяць війни. Лінія фронту рухається вглиб держави. - розповідає про сюжет картини автор сценарію Ігор Швецов. - Із зони тікають семеро ув'язнених. У кожного свій талант: один катала, шулер, гравець у карти. Інший віртуозно володіє ножами. Третій два двадцять на зріст, сибіряк неймовірної сили. Зломник, який може сірником відкрити будь-який супер-пупер замок... І з ними втікає розвідник Умаєв, він же зек Пікассо, (Кирило Рубцов). Умаєву доводиться ховатися від майора Ричигіна (Віталій Кіщенко), який отримав завдання від НКВС усунути розвідника. І от, зеки втікають із зони і потрапляють на хутір, де мешкають тільки жінки: всі чоловіки на фронті. І кожен із зеків знаходить щось для себе, для душі, щось, що змінює його на краще. Наприклад, хтось згадує, що він не тільки крадій, а й вміє теслярувати. І у цей момент до села входять німці. Зеки заступаються за своїх, а головному герою доводиться ще й битися із головним злодієм - переслідувачем Ричигіним... Ну, а далі треба дивитися."
У перший день зйомок фільму було задіяно всю військову техніку кіностудії FILM.UA і всю, що зуміли знайти на кіностудії ім. Довженко - настільки масштабною була сцена бою. Тільки для масовки запросили 150 чоловік, довелося підготовку розпочинати о 5 ранку - всіх акторів потрібно було загримувати. У кадрі велика кількість поранених та покалічених, і для цього необхідний особливо складний грим. Та й костюмів довелося підготувати декілька комплектів - за сюжетом військову форму багатьох акторів заливає кров, а знімається зазвичай декілька дублів, тому доводиться всіх заново перевдягати.
- Об'єм роботи для костюмерів величезний, - ділиться режисер фільму Сергій Чекалов, - за всім потрібно слідкувати: петельки, нашивки, нитки, строчка. Все має значення, навіть розмір кишені. От я, наприклад, на власний сором, навіть не знав, що погони та звання були скасовані після революції та з'явилися лише у 42-му, після проведення військової реформи.
Хоча над фільмом "Паршиві вівці" працює молода команда, ризику, що події військового часу будуть відображені недостовірно - немає. Тому що на майданчик спеціально запрошено консультантів клубу "Зірка", які займаються реконструкцією того періоду. Вони звертають увагу на кожну дрібницю.
- Ми прагнемо відповідності з тим часом. - каже Сергій Чекалов, - Є така категорія глядачів і навіть критиків, які завжди звертають увагу на деталі. Ми з вами взуті у сучасне взуття зі специфічним протектором. У нас є верхні плани, і видно залишки протекторів сучасного взуття - це не є добре. Тому постійно підмітаємо дорогу, засипаємо новим піском, підбираємо просту підошву.
Така кропітка робота над фільмом "Паршиві вівці" для сценариста та режисера важлива ще й з особистих мотивів.
Режисер Сергій Чекалов: "Цей фільм - данина моїй родині. Адже прототип одного з героїв - це мій дідусь, який воював, і якого було заслано до Сибіру. Це й було основною мотиваційною силою для мене, щоб взятися за картину".
Автор сценарію Ігор Швецов: "Справа в тому, що через війну пройшли два моїх діди. Перший був хірургом, його розстріляли німці у 1941, а другий пройшов всю війну, помер вже пізніше, від наслідків поранення у легені. Внаслідок цього я завжди хотів написати історію про війну. Максимально правдиву, максимально жорстку. Тому до роботи поставився дуже серйозно: багато читав, збирав факти".
Источник: Інтер
blog comments powered by Disqus