Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Кабмін виділить гроші на імідж України

04 июня 2009

3 червня на засіданні уряду уло затверджено державну цільову програму формування позитивного міжнародного іміджу країни на період до 2011 року. За словами заступника міністра закордонних справ Юрія Костенко, планується, що на цей період поетапно буде виділено із держбюджету  230 млн. грн. 

Нагадаємо, що минулого року Державна служба туризму і курортів, яка входить в структуру Мінкультури, виступила замовником промо-кампанії з популяризації туристичного потенціалу України на міжнародному телеканалі CNN. Як писав «МедіаБізнес» вартість розміщення «туристичних» роликів становила 2,53 млн. гривень. Ідея сюжету належала міністру Василю Вовкуну, відео було скомпоновано за матеріалами українського режисера Олеся Саніна, а технічне опрацювання здійснено службою CNN. Фінансування проекту здійснювалось за рахунок державних коштів.

Загалом, за останні роки відбулося дві спроби організації промо-кампанії України за кордоном за державний кошт.
У 2005 році був проведений тендер МЗС на створення позитивного іміджу України за кордоном. Його виграла маловідома харківська компанія «Конгломерат», отримавши 12,8 млн. гривень. Втім, той тендер із самого початку супроводжувався скандалами і позовами. Зрештою, контракт був розірваний, а бюджетні кошти, які вже надійшли на рахунки «Конгломерату», повернути так і не вдалося. Компанія СFC consulting, яка тоді програла тендер «Конгломерату», навіть звернулася із позовом про відновлення справедливості до Європейського суду.

У вересні 2006 року новий тендер проводився вже Державною службою туризму і курортів (входить у структуру Мінкульту) і лише на промоцію туристичного потенціалу. Тендер виграла компанія «Гранд-Прінт». У звіті за використані 8 млн. гривень - створення та розміщення ролику «Україна. Для закоханих у сніг» на каналах National Geografic та Euronews (по 80 виходів на кожному), реклама у журналі Readers Digest, білборди в європейських містах та промо в самій Україні. Сюжет ролика, логотип візуальної реклами та слоган розробив субпідрядник проекту – креативна агенція «Студіо7».

Источник: МедиаБизнес

1421

blog comments powered by Disqus

На телеэкране


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

14 ноября 2024 Intelsat 37e @ 18°W T2-MI
27 октября 2024 Мой новый Channel Master240