Телеканал ICTV став абсолютним лідером у день виборчих перегонів
ICTV взяв найвищі показники за трьома віковими аудиторіями за добу 25 травня.
Середньодобова частка телеканалу (Shr ) 25 травня по цільовій аудиторії чоловіків у віці 25-45, 50 тис.+ досягла показника 13,94 %, по аудиторії 18-54 (50+) - 11,44%, по аудиторії 14-49 (50+) - 11,52%.
У день виборів Президента України 25 травня на ICTV щогодини виходили п'ятихвилинні випуски новин (8:45, 9:45, 10:45... і до 18:45). О 20:00 відразу після програми «Факти тижня» на ICTV розпочався спеціальний випуск програми «Факти», який тривав понад дві години. Тоді ж у програмі були оголошені результати виборів за даними екзит-полів.
*всі дані надані на основі вимірювання серед телеглядачів компанією NIELSEN.
Прес-служба телеканалу ICTV
Источник: telekritika.ua
blog comments powered by Disqus