В ефірі «UA: Кропивницького» запустили майстер-класи для дошкільнят і підготовку до ЗНО
Подписывайтесь на каналы и сообщества портала PROTV.UA : Телеграм-канал - https://t.me/protv_ua Youtube-канал - https://tinyurl.com/y5nf4ymr Группа в Фейсбук - https://tinyurl.com/y6dnunnb Александр Глущенко: Спутниковое ТВ – как хобби - https://goo.gl/xy1NTJ Более подробно обсуждаем прием и телеканалы на форуме ПроТВ - https://goo.gl/tcXoBx |
За словами продюсерки «UA: Кропивницький» Олени Кваші з 23 березня до 3 квітня на каналі виходитимуть дистанційні зустрічі юних глядачів із їхніми вчителями.
«У ранковому шоу ми зосередилися на дошкільнятах і молодшій школі. Майстер-класи, цікаві досліди, пересаджування квітів — усе це з в нас», – сказала вона.
Майстер-класи з декоративно-ужиткового мистецтва презентують учителі Центру дитячої та юнацької творчості Кропивницького Олена Пойда, Альона Палій, Вікторія Горденко й Валентина Осталикова. Урок-казку, яка допоможе розвинути логічне мислення й дрібну моторику, запропонують учителі НВО №25 Людмила Журавльова, Тетяна Мельник, Валентина Оніщенко та Наталія Даниленко. Інклюзивні уроки з природознавства проведуть учителі НВО №20 Ольга Стукаленко, Яніна Фіалковська й Катерина Тоток. Інтерактивні уроки, у яких поєднані математика й образотворче мистецтво, та урок із природознавства про догляд і пересаджування кімнатних рослин підготували вчителі НВО № 34 Оксана Можна й Тетяна Будяк.
«Для старшої групи школярів у пріоритеті — підготовка до ЗНО. Для цього ми залучили майданчик телерадіопрограми «Радіодень».У цю програму прийдуть учителі з темами, які є на ЗНО. Перевага нашого майданчика — можливість телефонувати й ставити запитання», — сказала продюсерка.
Зателефонувати до студії можна за номером (0522) 24-09-55. Уроки доступні на ютуб-каналі UA: Кропивницький.
Як повідомила пресслужба Суспільного, «UA: Перший» і «UA: Культура» на цьому тижні планують транслювати богослужіння різних конфесій, а також хочуть запустити навчальний проєкт.
Источник: stv.detector.media
blog comments powered by Disqus