Електронна пошта втрачає популярність
За даними дослідницької компанії comScore, молоді інтернет-користувачі менше часу витрачають на електронну пошту.
Замість цих сервісів користувачі найчастіше вибирають соціальні мережі і сервіси обміну миттєвими повідомленнями.
Автори звіту відзначають, що за останній рік кількість часу, який витрачали на електронну пошту, зменшилася для всіх вікових груп. Найактивніше відмовляються від електронної пошти молоді люди у віці від 12 до 17 років. Вони стали витрачати на звичні е-мейли на 48% менше часу.
Автори звіту підкреслюють, що мова йде про роботу з електронною поштою в режимі онлайн і лише за допомогою комп'ютерів, дані про роботу з поштою з мобільних телефонів відсутні.
Для користувачів у віці від 18 до 24 років активність використання електронної пошти зменшилася на 10%, для користувачів у віці від 25 до 34 років - на 11%, для групи віком від 35 до 44 - на 15%, від 45 до 54 - на 12%.
Нещодавно аналітики компанії comScore повідомляли, що середній користувач проводить в соціальних мережах близько 4,5 годин в місяць.
tochka.netИсточник: МедіаБізнес
blog comments powered by Disqus