Mail.Ru отримувала доступ до приватних даних користувачів Facebook
Російська інтернет-компанія Mail.Ru Group, яка пов’язана з Кремлем, опинилася серед тих 61 компанії, яким соцмережа Facebook надавала доступ до приватних даних користувачів, пише CNN.
Адміністрація Facebook повідомила виданню, що ретельніше перевірила додатки, розроблені російським технологічним конгломератом Mail.Ru Group, в рамках розслідування про зловживання даними користувачів Facebook в світлі скандалу з Cambridge Analytica.
1 августа в Киеве и в Кировоградской области отключают эфирного аналоговое вещание. В Украине - 1 сентября. Чтобы смотреть телевидение, воспользуйтесь сервисами по ссылками : MaximumOTT для мобильных телефонов MaximumOTT для приставок на Android |
Mail.Ru Group розробила сотні додатків для Facebook, деякі з яких були тестовими програмами, не доступними користувачам. Два додатки протягом двох тижнів функціонували у відкритому доступі, сказали у керівництві соцмережі.
Справа не в самих додатках, а в тому, що компаніям-розробникам додатків для соцмережі дозволялося збирати дані про користувачів і їх друзів. Зокрема, компанії дізнавалися ім'я, стать, дату народження, місце розташування людей, а також отримували доступ до їх фотографій і бачили, які пости їм сподобалися.
Сенатор-демократ Марк Уорнер, голова сенатському розвідувального комітету, наголосив, що відносини Facebook з Mail.Ru заслуговують подальшого вивчення.
Facebook стверджував, що подібна практика припинилася з травня 2015 року. Однак два тижні тому соцмережа повідомила Конгрес США, що продовжила надавати компаніям доступ до інформації користувачів. Його отримала 61 компанія, але їх назви не уточнюються.
***
Facebook опинилася в центрі скандалу наприкінці березня, коли стало відомо про витік даних 50 млн користувачів Facebook через фірму Cambridge Analytica, аффілійовану з соцмережею. Як виявилося, ця компанія збирала інформацію про користувачів за допомогою опитувань, після чого продавала ці відомості стороннім організаціям.
Більше того, Cambridge Analytica співпрацювала з президентом США Дональдом Трампом під час передвиборної кампанії. Використовуючи накопичений масив даних, ця фірма оцінювала політичні уподобання виборців і «націлювала» на них рекламу за допомогою Facebook.
Нагадаємо, Facebook оштрафували на 500 000 фунтів за зв’язок із Cambridge Analytica.
Источник: mind.ua
blog comments powered by Disqus