Нові тарифи на послугу «ОГО!» для абонентів Києва
З 1 березня 2010 року введені привабливі тарифи на послугу «ОГО!» для нових та існуючих абонентів м. Київ. Відтепер більшість користувачів послуги «ОГО!» може вдвічі збільшити швидкість роботи в Інтернет, не підвищуючи витрат.
Перевірити наявність технічної можливості підключення послуги «ОГО!» та подати заявку можливо:
- на сайті my.ukrtelecom.ua
- у відділеннях Укртелекому;
- за телефоном Контакт-центру 0 800 506 800 (з фіксованої мережі – безкоштовно)
- придбавши стартовий пакет «ОГО! Start»
Існуючим абонентам «ОГО!» потрібно лише зайти на Домашню сторінку сайту my.ukrtelecom.ua і замовити відповідний тарифний план.
Для того щоб змінити тарифний план:
- зайдіть на сайт my.ukrtelecom.ua, користуючись послугою «ОГО!», по Вашій телефонній лінії;
- в полі «Авторизація», в лівій частині екрану, введіть логін і пароль, які Ви обрали при реєстрації на сайті my.ukrtelecom.ua та натисніть кнопку «Вхід»;
- перейдіть до розділу DSL і натисніть на кнопку «Управління»;
- оберіть один з тарифних планів, можливих для надання послуги «ОГО!» на Вашій телефонній лінії. Перелік тарифних планів, доступних для вибору, залежить від технічних параметрів абонентської лінії.
Тарифні плани «ОГО!» з 1 березня 2010 року для абонентів м. Київ
Назва тарифного плану | Швидкість передавання інформації | Додаткові послуги в рахунок абонентної плати | Абонентна плата за 30 календарних днів, гривні з ПДВ | ||
«ОГО!» Антивірус | поштові скриньки розміром 1 Гбайт | ||||
до споживача | від споживача | ||||
«ОГО! 512 -2010» | до 512 кбіт/с | до 256 кбіт/с | не надається | не надається | 60 |
«ОГО! 2 -2010» | до 2 Мбіт/с | до 512 кбіт/с | не надається | 1 | 100 |
«ОГО! 8 -2010» | до 8 Мбіт/с | до 2 Мбіт/с | надається | 1 | 150 |
Зміна тарифного плану на тарифний план з меншою абонентною платою | Одноразово, за кожну зміну | грн. з ПДВ | |||
20 |
Примітки
- Послуга «ОГО!» надається по телефонній лінії абонента телефонної мережі ВАТ “Укртелеком” в м. Київ за наявності технічної можливості.
- Перелік доступних споживачу тарифних планів послуги «ОГО!» визначається технічними характеристиками абонентської телефонної лінії.
- Перехід на користування тарифним планом з більшою абонентною платою безкоштовний.
- Споживач може змінювати тарифний план 1 раз на добу.
- Для користування послугами антивірусного захисту («ОГО!Антивірус») та поштовими скриньками споживачу необхідно їх активувати в системі управління послугами «Мій Укртелеком».
Замовити послугуабо змінити тарифний план можна на сайті«Мій Укртелеком». З дати введення в дію нових тарифних планів замовлення попередніх тарифних планів стає недоступним.
Источник: Укртелеком
blog comments powered by Disqus