Голосование




Четверг 03.07.25, днем
+28°

влажность: 45%

давление: 749 мм

ветер: 2 м/с,

+24°

влажность: 56%

давление: 748 мм

ветер: 4 м/с,

+22°

влажность: 51%

давление: 746 мм

ветер: 4 м/с,

+28°

влажность: 45%

давление: 759 мм

ветер: 2 м/с,

+31°

влажность: 28%

давление: 740 мм

ветер: 3 м/с,



За яке телебачення згідні платити українці?

22 сентября 2009
Півтора року роботи VIASAT підтверджують, що різноманітність контенту та якість сервісу найбільше впливають на вибір споживачами оператора платного супутникового телебачення. 

Згідно з  результатами останнього дослідження GFK Ukraine, VIASAT сьогодні є найбільш відомим оператором платного супутникового телебачення України. VIASAT також займає позицію лідера за бажанням споживачів підключитися до послуги платного супутникового ТБ.

Постійне  та детальне вивчення попиту споживачів стало запорукою досягнення цього  результату.

Зокрема, підтвердились ключові критерії вибору споживачами послуги VIASAT:

    * різноманітність каналів та програм (40%),
    * преміальний рівень наповнення каналів (34%),
    * якість зображення та звуку (12%).

Аудиторія, що має досвід використання безкоштовного  супутникового телебачення, найбільш активно обирає VIASAT (47% абонентів). 29% абонентів змінили ефірну антену на супутникову тарілку VIASAT. Решта – колишні користувачі кабельних мереж. За місцем проживання абоненти послуги VIASAT – це мешканці міст (70%) та сіл (30%).

Зростаючий  попит на послугу VIASAT обумовлений широким вибором каналів найбільш рейтингових жанрів. Щодня VIASAT транслює 150 кінострічок та 100 серіалів. Крім цього – новини, сотні пізнавальних, спортивних та дитячих програм.

Стрімкий  розвиток забезпечений також якістю сервісу, що представлений, зокрема, роботою кол-центру в режимі 24х7, та підтримкою дилерської мережі, що нараховує більше 600 офіційних партнерів по всій Україні. 

Подальший розвиток пропозиції каналів на платформі VIASAT – пріоритет компанії. Це відбуватиметься за рахунок підключення нових преміальних каналів цікавого тематичного змісту.

Оксана  Ферчук, генеральний директор VIASAT: «Ми впевнені в своїх сильних позиціях та бачимо великий потенціал для подальшого розвитку. Категорія платного супутникового телебачення в Україні знаходиться на етапі становлення. Щодня ми розвиваємось та пропонуємо найбільш привабливі умови для споживачів – з точки зору контенту, рівня обслуговування, ціни. Разом з нашими партнерами – лідерами світового телебачення – у нас є всі шанси досягти максимального рівня задоволеності нашої аудиторії».

Источник:

2099


Последние Популярные Коментируют

Темы форума