Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



«1+1 медіа» не просила інтернет-провайдерів надати дані про базу абонентів – Пахольчук

26 июля 2017
Медіагрупа «1+1 медіа» не надсилала інтернет-провайдерам пропозицію надати дані про їхню базу абонентів. Про це в коментарі «Детектору медіа» повідомив виконавчий директор «1+1 медіа» Ярослав Пахольчук.
«1+1 медіа» не просила інтернет-провайдерів надати дані про базу абонентів – Пахольчук

«Ми здивовані, як швидко фейкова новина на основі поста пана Федієнка сколихнула телеком-громадськість.

Відзначимо, що нікому ні лист, ні нові комерційні умови, ні власне новий типовий договір, як стверджує пан Федієнко, що не були відправлені. Якщо ж у пана Федієнко є інші дані і він заявляє, що “більшість інтернет-операторів отримали якісь дивні пропозиції...”, то ми пропонуємо підтвердити цей вислів фактами – скан-копією листа або копією контракту, який нібито був відправлений», – заявив Ярослав Пахольчук.

Топ-менеджер «1+1 медіа» також зауважив, що, за його даними, половина ринку IPTV-операторів готова надавати звіти з даними щодо перегляду, кількості абонентів, які підключили ТБ-послугу, та іншу інформацію.

«Більше того, частина вже надає її, а деякі перебувають на стадії інтеграції. Всі ці компанії планомірно комерціалізують ТБ-послугу серед своїх абонентів, тим самим збільшуючи ARPU і прибутковість у цілому. З іншого боку, є представники так званого сірого сегменту”, які використовують дорогий контент телеканалів, роздаючи ТБ-послугу бонусом усім, хто підключив послугу доступу до інтернету, і розповідають про “100 абонентів, які все одно не дивляться”. Виникає питання, навіщо формувати послугу, інвестувати в технології і витрачатися на відрахування правовласникам, якщо є впевненість, що не дивляться і не будуть купувати?

Не секрет, що “абонент” – це валюта ринку Pay-TV, так само як рейтинг – рекламного. І для того, щоб відбувався діалог, повинна бути прозорість бази абонентів, які мають доступ до ТБ-послуги. На сьогодні такої прозорості немає. Але є 100 абонентів” у мережі оператора в 10-20 тис. користувачів інтернету, які можуть підключити або, можливо, частина яких уже підключила ТБ за “0 грн.” просто тому, що вони купили доступ до інтернету. Наша позиція – повинна бути прозорість, в першу чергу, в другу – взаємовигідність відносин», – сказав пан Пахольчук.

Як писав «Детектор медіа», напередодні в колі провайдерів активно обговорювали Facebook-пост голови Інтернет-асоціації України (ІнАУ) Олександра Федієнка, який повідомив, що медіагрупи звернулися до деяких інтернет-провайдерів з наступною пропозицією:

1. Продавати телебачення та інтернет окремими пакетами та монетизувати їх окремо один від одного.

2. Надати медіагрупам доступ до даних інтернет-провайдерів стосовно перегляду телеканалів їхніми абонентами.

3. Щоквартально детально звітувати медіагрупам про базу інтернет-абонентів.

Цікаво також, що в коментарях до його посту була озвучена інформація, що ця ініціатива могла з’явитися з подачі кількох провайдерів, яким прозора звітність вигідніша за мінімальні гарантії, котрі медіагрупи наразі встановлюють у договорах із провайдерами.

«Детектор медіа» також звернувся по коментар до інших медіагруп.

Источник: detector.media

2101

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума