Голосование




Среда 16.07.25, утро
+26°

влажность: 48%

давление: 742 мм

ветер: 2 м/с,

+28°

влажность: 41%

давление: 743 мм

ветер: 2 м/с,

+32°

влажность: 30%

давление: 741 мм

ветер: 2 м/с,

+30°

влажность: 48%

давление: 752 мм

ветер: 1 м/с,

+18°

влажность: 87%

давление: 735 мм

ветер: 3 м/с,



«Відео інтернешнл Україна» продаватиме рекламу на 12 каналах

07 января 2012
«Відео інтернешнл Україна» продаватиме рекламу на 12 каналах

Сейлз-хаус «Відео інтернешнл Україна» 2012 року буде продавати рекламу на 12 телеканалах. Про це повідомляє видання «Телекритика», посилаючись на слова директора компанії Валерія Маштакова (на фото).

Клієнтами сейлз-хаусу будуть: TBі, 24, Discovery, Disney, Maxxi-TV, «Малятко-ТБ» і «Гумор-ТБ», O-TV, Music Box, News One, UBR, «Еко-ТВ».

Сукупно, за словами Валерія Маштакова, вони мають частку телеперегляду 3,4% за аудиторією 14-49, вибірка «50 тис+».

Нагадаємо, Disney Channel вийшов в Україну з місцевою сіткою мовлення наприкінці 2010 року. 2011 року канал почав тестовий продаж реклами. Еко-ТВ» - кабельно-супутниковий канал. Власники, за даними Нацради, - Катерина Леонова та Ігор Георгій.

У групи Maxximum, до якої входить канал Maxxi-TV, є власний сейлз-хаус - Maxximum Adv. Але у зв'язку з несприятливими для невеликих сейлз-хаусів ринковими умовами група вирішила переорієнтувати компанію на спонсорство.

Источник: МедіаБізнес

797

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума