«Відео інтернешнл Україна» продаватиме рекламу на 12 каналах

Сейлз-хаус «Відео інтернешнл Україна» 2012 року буде продавати рекламу на 12 телеканалах. Про це повідомляє видання «Телекритика», посилаючись на слова директора компанії Валерія Маштакова (на фото).
Клієнтами сейлз-хаусу будуть: TBі, 24, Discovery, Disney, Maxxi-TV, «Малятко-ТБ» і «Гумор-ТБ», O-TV, Music Box, News One, UBR, «Еко-ТВ».
Сукупно, за словами Валерія Маштакова, вони мають частку телеперегляду 3,4% за аудиторією 14-49, вибірка «50 тис+».
Нагадаємо, Disney Channel вийшов в Україну з місцевою сіткою мовлення наприкінці 2010 року. 2011 року канал почав тестовий продаж реклами. Еко-ТВ» - кабельно-супутниковий канал. Власники, за даними Нацради, - Катерина Леонова та Ігор Георгій.
У групи Maxximum, до якої входить канал Maxxi-TV, є власний сейлз-хаус - Maxximum Adv. Але у зв'язку з несприятливими для невеликих сейлз-хаусів ринковими умовами група вирішила переорієнтувати компанію на спонсорство.Источник: МедіаБізнес