ІТК продовжив угоду з GfK Ukraine на дослідження телеаудиторії до 2014 року
ІТК продовжив угоду з GfK Ukraine на дослідження телеаудиторії до 2014 року. Таке рішення Комітет прийняв сьогодні, 3-го лютого, на своєму засіданні.
«Під час засідання учасники ІТК вирішили продовжити термін дії поточної угоди на дослідження телеаудиторії з GfK Ukraine на два роки, а саме до 31 грудня 2014 року», - йдеться в релізі ІТК.
Нагадаємо, діючий контракт ІТК з GfK Ukraine заключений з 1 січня 2008 року, і триває до 31 грудня 2012 року.
Олег Попенко, голова Індустріального Телевізійного Комітету, зазначив, що основним мотивом для такого рішення став той факт, що в Україні розпочався процес впровадження цифрового телебачення, який повинен завершитись до 2015 року.
Відповідно, продовження контракту з діючим оператором ТВ-панелі до 2014 року дозволить детально проаналізувати тенденції телеперегляду при переході на цифрове мовлення.
Як повідомила «МедіаБізнесу», Ольга Росманова, директор департаменту медіа досліджень GfK Ukraine цього річ вартість телевізійної панелі в середньому подорожчала на 12%.
Індустріальний Телевізійний Комітет (ІТК) – це професійне галузеве об’єднання провідних телеканалів, медійних агенцій та рекламодавців, що представляє інтереси телевізійної галузі України та дбає про захист своїх членів. ІТК об’єднує найбільші загальнонаціональні телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, К1. Разом це більше 72% національної глядацької уваги. Також членами асоціації є рекламні агенції Publicis Groupe Media, MediaDirection, ADV Group та FCB MA, а також телевізійні рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble в Україні.
Источник: МедіаБізнес
blog comments powered by Disqus


