Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Ярослав Порохняк про зміни в топ-менеджменті «Інтера»

21 сентября 2010
Ярослав Порохняк про зміни в топ-менеджменті «Інтера»

Віце-президент UA Inter Media Holding і майбутній голова правління «Інтера» коментує відхід від справ Сергія Созановського .

Ярослав Порохняк, віце-президент UA Inter Media Holding, підтвердив ТК інформацію про те, що в найближчім часі у групі відбудуться призначення нових топ-менеджерів: його - на посаду голови правління АТЗТ «Українська незалежна ТВ-корпорація» і Володимира Зеленського на посаду генерального продюсера. За словами Ярослава, офіційно така зміна може відбутися 1 листопада, але не виключено, що формальності буде залагоджено і раніше.
 
Перша розмова ТК з Порохняком була короткою, проте нам вдалося з'ясувати, що своїми завданнями на посаді керівника медіагрупи він бачить передовсім повернення «Інтеру» «старих» позицій - «старих» рейтингів і «старих» обсягів власного виробництва. А також - у створенні команди. 
 
- Як ви бачите свою функцію в групі «Інтер»?
Тут треба створювати велику телевізійну команду. Треба вибудовувати систему управління, адже не може бути, щоб людина була відповідальна відразу за 9 каналів, за всю телевізійну групу, бо не може одна людина бути талановита у всьому однаково. Ті ж самі «MTV-Україна» і «Інтер» - це зовсім різні канали, із зовсім різними цільовими аудиторіями. Те, що відбувається зараз на «Інтері» - це навіть не проблема особистості, а проблема організації. Тому зараз головне - це будувати команду. Я бачу, що можна залучити багато людей, які працюють на «Інтері». У молодих працівників є своя точка зору, і, звичайно, хочеться, щоб її всі почули.
 
- Ви згадували в розмові, що Созановський є юристом, а не телевізійником, і це теж нібито проблема. Але ж ви теж юрист...
У мене є юридична освіта і економічна - з банківського права. До цього я займався в групі в основному питаннями IPO, які ніхто не знімав з порядку денного. Тому що для нас «Інтер» - це не політика, це передовсім  бізнес-організація, яка бореться за своє положення на ринку. І я можу вам сказати, що нам, як і іншим каналам, зараз важко в умовах кризи і падіння ринку. Тому ми передовсім будемо намагатися зробити цей проект вдалим економічно, а це можна зробити лише через зростання показників. Ми ж купували наші канали задорого, розумієте? Тому на нас лежить велика відповідальність. Нині своїм першим завданням  я вважаю - знайти професіоналів, які розуміються на телебаченні, збудувати саме таку команду, яка зможе повернути щонайменше «старі» показники «Інтера», залучити нові аудиторії, налагодити  власне виробництво.
 
- Чому ви вирішили зробити ставку на Зеленського та «Вечірній квартал»?
«Вечірній квартал» - це не три людини, а триста чоловік. Зараз це функціональна, професійна бізнес-структура, де все чітко вибудовано. Я коли почав з ними спілкуватися, я був колосально вражений - це сотні авторів, відбір текстів, репетиції, це те, чого зараз так не вистачає на «Інтері», власне виробництво.
 
- Якщо ви говорите про повернення старих показників, то, може, ідеться про повернення Ганни Безлюдної?
- Я точно ці плітки не можу підтвердити. Це безпідставно. Ганна займалася, в основному, новинами, а зараз цей підрозділ очолюють інші люди, і ми задоволені ними.
Леся Ганжа.

Источник: МедіаБізнес

2156

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

17 декабря 2025 38,2'e-Paksat MMI
07 декабря 2025 16APSK на ресиверах с Е2