Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Українське Народне Телебачення “УНТ” - “Газпром” - початок нової ери в розвитку вітчизняного телеринку

31 мая 2010
Українське Народне Телебачення “УНТ” - “Газпром” - початок нової ери в розвитку вітчизняного телеринку

На Заході медіаімперії приносять своїм акціонерам мільярдні прибутки. Французька група Canal+ щорічно заробляє $3,6 млрд., німецька RTL - $7,4 млрд. Корпорація News Corp. медіамагната Руперта Мердока одержала в 2008 році $28,66 млрд. доходу.

Криза, хоча й похитнула, але не змогла надто вплинути на привабливість телебізнесу й на Україні. Українське телебачення має другу по величині аудиторію в Східній Європі після Росії - 18,6 млн. чоловік, випереджаючи, зокрема, такі країни, як Польща й Туреччина. 

Плюс до цього ринок телереклами в Україні, на чию частку доводиться 50% усього медіаринку в країні,- самий швидкозростаючий у Європі: останні три роки він збільшувався в середньому майже на 30-35 % у рік.

Телеринок України вже давно розглядається як один з найбільш привабливих для закордонних інвестицій. Нашому ринкові є, куди зростати: по показникові рекламних витрат на душу населення Україна займає одне з останніх місць у Європі. Якщо в Польщі, Чехії, Угорщині й Росії він рівний $59, $141, $219 і $289 відповідно, то в Україні всього $40.

Досить перспективним сегментом, який поки що в нас не може розвинутися на повну міць, є й ринок супутникового телебачення.

Телевізійний ринок України, здавалося б, уже поділений, акули ринку готові поглинути кожного, хто поласиться на їхнє становище або спробує змінити "статус-кво". Можливо, це й буде відбуватися з багатьма новими фігурантами ринку, але, мабуть, не з усіма.

З липня 2010 г. в тестовому режимі, а с 1 січня 2011 г. в полному обсязі починає своє віщання новий супутниковий телеканал "Українське Народне Телебачення". На перший погляд, йому "нема чого ловити" на тлі монстрів українського телеефіру, що залучають левову частину рекламних бюджетів українських рекламодавців. Але це тільки на перший погляд.

Те, що організація нового телеканалу "Українське Народне Телебачення" - це достатньо глибоко продуманий бізнес-проект із планами, що далеко йдуть, підтверджується цілим рядом фактів. І основним з них є сильний інтерес, який виявляє до новостворюваного каналу російський лідер супутникового телебачення із долею на ринку 90% - "Газпром-Медіа-Холдинг".

Нинішній час російські телемагнати цілком резонно розглядають як найкращий для поглинань, злиттів і фінансових завоювань.

Що стосується "Газпром-Медіа-Холдингу", то на досягнутому зупинятися він не збирається й не приховує, що сфера його нинішніх інтересів - український медіаринок. Логічним продовженням цих намірів є намічуване співробітництво з каналом, що вже згадувався, УНТ.

Нещодавно стало відомо про проведення переговорів між керівництвом УНТ і компанією "Газпром-Медіа-Холдинг" на предмет укладання угоди про стратегічне партнерство. Як повідомляють джерела, близькі до УНТ, угода регламентує умови входження капіталів "Газпром-Медіа-Холдингу" у статутний фонд телеканалу УНТ і меж впливу на віщальну політику каналу в 2011 році.

Такий крок забезпечить "Газпром-Медіа-Холдингу" розширення охоплення аудиторії супутникового телебачення, зокрема, в Україні. Після об'єднання сукупна аудиторія, охоплена цифровим супутниковим віщанням партнерів, складе більше десятка мільйонів абонентів, враховуючи, що віщання УНТ поширюється не тільки на всю територію України, але й Росію, Білорусь, і всю Європу.

Бізнес-об'єднання двох супутникових операторів - Українського Народного телебачення "УНТ" і "Газпром-Медіа-Холдингу" підвищить ефективність функціонування кожного й прискорить технічний розвиток насамперед УНТ.

Угода передбачає збереження бренда "Українське народне телебачення УНТ". При цьому "Газпром-Медіа-Холдинг" передбачає задіяти наявні в розпорядженні Холдингу управлінські й маркетингові ресурси для оптимізації й розвитку бізнесу "УНТ".

Для координації бізнес-стратегій обох телемедіа-партнерів планується створити нову управлінську структуру. 

Довідка:

" Газпром-Медіа-Холдинг" - один з найбільших холдингів Росії і Європи, утворений в 1998 році. Він поєднує телебачення, радіо, пресу, кіновиробництво, рекламу, кінопрокат, Інтернет. 

В «Газпром-Медіа-Холдинг» входять: Телекомпанії «НТВ», «ТНТ», супутникова телекомпанія «НТВ-Плюс»; радіостанції «Эхо Москвы», «Первое популярное радио» («Попса»), NEXT, «CИТИ-FM», Relax-FM, «Детское радио»; видавництво «Семь дней» – журнали «Итоги», «7 дней – Телепрограмма», «Караван историй», «Коллекция Каравана историй»; газети «Трибуна» і «Петербургский час-пик»; журнал-телегід «Панорама TV»; кінокомпанія «НТВ-Кино»; кінотеатри «Октябрь», «Кристалл-Палас»; інтернет-портал RuTube; ТОВ «Газпром-Медиа» (продаж реклами); ВАТ «Телебазис», ТОВ «Рекламная компания «СМС», ТОВ «КОМСТЭК» (управління та володіння нерухомістю). А нещодавно " Газпром-Медіа" купив ще й Національну супутникову компанію Російської Федерації "Триколор ТВ". 

Якщо співробітництво Українського Народного Телебачення "УНТ" і "Газпром-Медіа-Холдинг" вийде, то ми встанемо на порозі нової ери - ери експансії російських медіа каналів у телепростір України. Старожили українського телевізійного ринку не хочуть бачити сильних нових конкурентів. Не хочуть тіснитися, не бажають ділитися шматком "ринкового пирога". Що ж, нова генерація телеканалів це зробить всупереч їхній волі за допомогою чужих капіталів. 

Источник: www.rtkorr.com

2729

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума