Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Іспанія стала 8 країною в Європі, що вимкнула аналогове ефірне телебачення

19 апреля 2010
2 квітня 2010 року стало знаменною подією для всієї Іспанії – відбулось вимкнення аналогового ефірного телебачення на всій території країни. Тепер Іспанія посідає 8 місце після таких країн Європи, як Нідерланди, Фінляндія, Швеція, Норвегія, Данія, Швейцарія та Німеччина, що вже здійснили перехід на цифрове ефірне телемовлення.

Сам процес переходу на цифрове телебачення  розпочався ще у листопаді 2005р. Ще тоді 80% глядачів мали доступ до безкоштовних телевізійних послуг на 5 загальнонаціональних мультиплексах. 

Початок впровадження цифрового ефірного ТБ у 2005р. показав неабиякий успіх. Уже наприкінці березня 2010р. 89,3% сімей приймали цифровий ефірний сигнал. Крім того, починаючи з 2005р. було придбано 31 млн. цифрових перетворювачів, а за місяць до вимкнення аналогового телебачення, у березні 2010р. – 2 млн. – вражаючі цифри! Поштовхом до цього було хороше покриттям (98.79% для прийому програм суспільного телерадіомовлення і 98.36% для платних телерадіопослуг). Варто відзначити, що це значно перевищувало вимоги щодо покриття, встановлені урядом.

Сам процес вимкнення аналогового телебачення розпочався ще з червня 2009р. і відбувався у трьох етапах. Станом на квітень 2010, у 91 регіоні Іспанії, де проживають ≈45 млн. глядачів, було вимкнено аналогове ефірне ТБ.

Після закінчення першого етапу уряд ініціював опитування щодо цифрового телебачення та процесу вимкнення аналогового. Результати були втішними. По 10-бальній шкалі глядачі дали оцінку 6,6. Крім того, 87% сімей вважали якість зображення кращою ніж аналогових телепрограм, а 78% були дуже задоволені інформаційною кампанією. Загалом, було розгорнуто 7 інформаційних кампаній, що висвітлювали процес вимкнення аналогового ТБ на веб-сайтах, телебаченні, радіо та в пресі. Було також відкрито загальнонаціональний спеціалізований кол-центр.

Представники  уряду також не залишались осторонь процесу переходу. Вони тісно співпрацювали з місцевими адміністраціями. У містах з населенням 30 тис. мешканців і більше були організовані інформаційні центри. Крім того, з метою досягнення кращої поінформованості осіб похилого віку, інформаційні афіші розвішували у центрах здоров’я, банках та в будинках для пристарілих. За останні 2 роки було розповсюджено біля 9,5 млн. інформаційних брошур і близько 20000 рекламних матеріалів у ЗМІ. Це свідчило про високий рівень інформаційної підготовки глядачів.

Щодо  рівня технічної підготовки, то він  був спочатку дещо гірший. Колективні антени потребували модернізації. На даний момент, 1,2 млн. колективних антен було модернізовано для прийому цифрового сигналу.

Станом на березень 2009р., уряд, телерадіокомпанії та глядачі витратили 12 мільярдів Євро на процес переходу. Діяльність уряду полягала в організації інформаційних кампаній, видачі позик під низькі проценти для побудови цифрових ефірних телемереж і т.д.. 

Через 3 місяці після вимкнення аналогового телебачення за згодою уряду кожна загальнонаціональна телерадіокомпанія отримає право на мовлення в окремому мультиплексі. Пріоритети будуть надані телерадіокомпаніям суспільного мовлення: деяким з них буде навіть виділено 2 мультиплекси.

Відповідно  заяви уряду, сам перехід на цифрове ефірне телебачення виявився надзвичайно вигідним не тільки з технологічної, а й з економічної точки зору. Зокрема, було створено більше ніж 40 тис. нових робочих місць, ≈10 тис. компаній телерадіомовної індустрії отримали можливість одержувати прибутки. Такий успіх завдячувався також активній участі у процесі переходу на цифрове мовлення компаніям суспільного телебачення.

Іван  Омелянюк

Источник: Квант-Эфир

1263

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума