Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Рада з медіа-вимірювань буде вдосконалювати ринок медійних досліджень

28 марта 2010
Рада з медіа-вимірювань буде вдосконалювати ринок медійних досліджень

Провідні індустріальні об’єднання, що є замовниками чи контролерами медіа-вимірювань та провідні дослідники в цій сфері об’єднались з метою вдосконалення ринку медійних досліджень: 23 березня в Києві відбулась установча зустріч Ради з медіа-вимірювань. Про це "МедіаБізнес" повідомив ІТК, учасник Ради.

Серед учасників Ради: AGB, DOORs, GfK Ukraine, InMind, TNS, Асоціація зовнішньої реклами України, Індустріальний Телевізійний Комітет, Інтернет Асоціація України, Міжгалузевий комітет радіо вимірювань, Українська Асоціація Видавців Періодичної Преси, Українська Асоціація Інтернет Реклами.

Як стало відомо "МедіаБізнесу", наразі не обговорювалась жодна офіційна формалізація об’єднання: Рада розглядається як саморегулюючий механізм галузі.

Основною метою такого об’єднання є організація збалансованої системи соціологічних досліджень аудиторії всіх типів медіа та сприяння розвитку ринку медіа вимірювань в Україні, в тому числі через популяризацію ідеї  єдиних галузевих замовників медіа-досліджень.

Серед необхідних і першочергових задач Рада бачить проведення публічного заходу задля детальної презентації своїх цілей, створення Етичного Кодексу користувача даних – конвенціальних правил поводження з даними, який враховував б як соціологічні стандарти, так і етично-комунікаційні норми та проведення Прес-курсів з медіа – вимірювань для журналістів ЗМІ з метою базового навчання про вимірювання у всіх типах медіа.

Наступними кроками Ради плануються організація у травні 2010 року вищезазначених безкоштовних прес-курсів, які складатимуться з теоретичної  (академічної  частини) та практичної  частини (екскурсія до компанії-дослідника).  Також у травні запланований публічний захід для широкої цільової аудиторії  – презентація Ради та детальна презентація кожного дослідження медіа по ринкам (ТБ, преса, радіо, зовнішня реклама та Інтернет).

Источник: МедіаБізнес

1124

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума