World Fashion Channel довели до банкрутства
Кредитори вимагають визнати банкрутом цілодобовий телеканал World Fashion Channel (WFC), присвячений моді. Як повідомляє інтернет-видання Lenta.Ru, ТОВ "Алтек" звинувачує керівництво каналу в тому, що воно не змогло вчасно погасити векселя. Відповідний позов був направлений в арбітражний суд Москви 18 березня.
Власники WFC стверджують, що свої зобов'язання перед ТОВ "Алтек" справно виконували. За словами генерального директора каналу Станіслава Кузнєцова, кредитори володіли векселями каналу на суму 15-20 мільйонів рублів, і в кінці 2009 року велика частина заборгованостей була погашена. Частину боргу сторони домовилися реструктуризувати.
Втім, канал має й інші серйозні труднощі в розрахунках з кредиторами.
Припиняти мовлення керівництво World Fashion Channel наміру не має. Зараз канал продовжує працювати в звичайному режимі. Більше того, він не збирається відмовлятися від статусу спонсора Російського тижня моди, який пройде в Москві з 1 по 6 квітня.
Як відзначає газета "Комерсант", до банкрутства WFC міг довести акціонерний конфлікт. 33,34 відсотка акцій каналу належать засновнику і президенту World Fashion Channel Ігорю Удалову, а 66,66 відсотка розділені порівну між Артуром Пєрєпєлкіним і колишнім заступником голови правління "Іст-Брідж банку" Володимиром Єрмолаєвим.
Пєрєпєлкін придбав свою частку на початку 2007 року. Він збирався інвестувати в медіабізнес кошти від розпродажу активів "Російської винно-горілчаної компанії" (до 2008 року володіла горілчаним брендом "Флагман"). Однак незабаром його відносини з Удаловим зіпсувалися. За даними "Комерсанта", в 2009 році Артур Пєрєпєлкін розіслав партнерам World Fashion Channel лист зі звинуваченням Удалова та Кузнецова у розкраданні доходів каналу в розмірі 2 млн доларів.
Якби співвласникам World Fashion Channel вдалося домовитися, вони могли б перетворити канал на прибутковий бізнес. За даними Асоціації комунікаційних агентств Росії, в останні два роки рекламні збори російських кабельно-супутникових телеканалів росли швидше, ніж у всіх інших медіасегментів (ефірного телебачення, радіо, преси). У 2009 році сукупна виручка неефірних телеканалів збільшилася на 14 відсотків і склала півтора мільярда рублів.
Телеканал World Fashion Channel заснований в 2003 році, його мовлення стартувало в червні 2005 року. Головний офіс знаходиться у Швейцарії. WFC має представництва в Європі, Азії, США та Росії. На території РФ мовлення здійснює ТОВ "Уорлд Фешн Ченал". Телеканал поширюється через мережі "Акадо", "Стрім", "Космос-ТВ", "НТВ плюс" та інші.
У презентації каналу говориться, що його охоплення досягає 280 мільйонів глядачів в Європі, 900 мільйонів - у країнах Азії та Середнього Сходу, 8 мільйонів - у Північно-Східній Африці. Виручка ТОВ "Уорлд Фешн Ченал" за 2007 рік склала 30,3 мільйона рублів.
Источник: Телепростір
blog comments powered by Disqus