Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Василь Ілащук звинуватив комерційні телеканали в проплаті рейтингів, ІТК вимагає доказів

03 марта 2010
Василь Ілащук звинуватив комерційні телеканали в проплаті рейтингів, ІТК вимагає доказів

2 березня відбулася підсумкова колегія Державного комітету телебачення та радіомовлення. Серед важливих моментів колегії - заява про перехід на вимірювання телеперегляду програм обласних державних телерадіокомпаній в єдиній телевізійній панелі GFK та звинувачення комерційних телеканалва з боку  президента НТКУ Василя Ілащука у «проплаті» своїх рейтингів в GFK. ІТК виступив з вимогою надати докази таких зловживань.

«Ми провели розвідку боєм, знайшли людей, які працюють в GFK, і запитали, в чому полягає проблема. Нам відповіли, хто платить, той і замовляє музику. Нам порадили: або заходьте в нашу сім'ю офіційно - це буде дуже дорого коштувати, або можна ще платити неофіційно, хабарами, тоді ми вас іноді  підтягнемо до 4-5 місця», - наводить слова пана Ілащука Телекритика. Він вважає, що працювати в цій системі смішно, і поцікавився, хіба вони допустять до «цього пирога» Перший національний і ОДТРК.

Як доказ Василь Ілащук навів приклад: трансляція заключних матчів Чемпіонату Європи з футболу 2008 року на Першому мала рейтинг у 12 разів нижчий, ніж мильної опери на «1+1». «Скажіть, хіба це об'єктивне вимірювання?», - запитав президент НТКУ. Про неефективність вимірювання GFK державних мовників говорили й інші учасники колегії, зокрема президент НРКУ Віктор Набруско.

Сьогодні ж, 3 березня, Катерина Котенко, виконавчий директор Індустріального телевізійного комітету (замовник ТВ-вимірювань), оприлюднила відкритого листа до Василя Ілащука із проханням «надати офіційну відповідь стосовно наявних у вас фактів хабарницьких дій, а також просимо звернутися до правоохоронних органів з проханням відреагувати на наявні у вас факти та притягнути до відповідальності винних осіб»  до 15 березня 2010 року.

«У випадку не отримання від Вас офіційних листів з підтвердженими фактами вищезазначених дій, пропонуємо вважати дану інформацію такою, що не відповідає дійсності. Наші подальші дії будуть залежати від Вашої відповіді», - йдеться у відкритому листі.

Нагадаємо, як писав «МедіаБізнес», у другому півріччі 2010 року ІТК проведе незалежний аудит панелі системи телевізійних досліджень GFK Ukrainе. Зараз триває підготовка технічного завдання для адуиторів. Далі буде оголошено тендер на проведення незалежного незалежної експертизи системи телевізійних досліджень.

Основна мета ТВ-панелі GfK Ukraine – це створення та надання стандартизованої валюти на ТВ-ринку України. Клієнтами ТВ-панелі є телеканали, сейлз-хаузи, рекламні агенції та рекламодавці

Індустріальний телевізійний комітет (ІТК) – це галузева асоціація, що об'єднує найбільш рейтингові телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, Мегаспорт. Разом це більше 75,3% національної глядацької уваги (за даними піплметричної панелі GfK-USM за підсумками 2008 року). Членами асоціації  є  рекламні агенції Publicis Groupe Media (раніше DMD&B/Starcom MediaVest Group), Provid/BBDO, Іnіtіatіve medіa та FCB MA, а також великі рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble та Gillette в Україні.

Источник: МедіаБізнес

1445

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума