Каналу «1+1» доведеться прийняти умови ринку
Генеральний директор Publicis Group Ukraine Олег Попенко прокоментував прайси сейлз-хаусів групи "Інтер", на розміщення реклами на ТБ в 2009 році. На думку Олега Попенко каналу «1+1», який досі не домовився з ринком про ціни на 2009 рік, доведеться прийняти умови продиктовані лідером.
«Ми ще минулого року говорили, що ринок нікуди не дінеться й ціни 2009 року можна буде зіставити з цінами 2008 року. Тому логічно, що сейлз-хауси групи "Інтер" зафіксували ціни хоча й в доларах, але за курсом 5,05. Адже вищий курс автоматично призвів би до невиправданої інфляції. Ціни, запропоновані, сейлз-хаусами групи "Інтер", цілком адекватні. Ми дивимося на середню ціну всередині пакету й для переважної більшості наших клієнтів ця ціна швидше за все буде прийнятною. Принаймні, ми будемо рекомендувати цим клієнтам розміщуватися відповідно до запропонованих цін».
За словами Олега Попенко до сьогоднішнього велись переговори з одним з найбільших каналів «1+1», цінова політика якого відштовхувалася від курсу 7,5. Тепер, після того, як сейлз-хауси групи «Інтер» оголосили свої умови розміщення, каналу «1+1» доведеться запропонувати агентствам кращі умови, ніж запропоновані лідером, інакше «плюси» просто не зможуть конкурувати.
Нагадаємо, що восени 2008 року «1+1» створив власний департамент продажів рекламних можливостей, відмовившись від послуг будинку продажів «ВІ Пріоритет».
Олег Попенко зазначив, що система знижок запропонована цього року сейлз-хаусами групи «Інтер» є розумною відповіддю на ситуацію, що склалася в умовах кризи, коли рекламодавці не можуть гарантувати об'єм розміщення в довгостроковій перспективі: «Сейлз-хаус знайшов спосіб, при якому він надаватиме хороші знижки, але одночасно гарантуватиме собі бюджет».
Нагадаємо, що вчора найбільший український будинок продажів «Інтер-реклама» оголосив ціни на розміщення реклами в 2009 році на каналах: Інтер, Новий канал, ICTV, СТБ, М1, Enter-фільм, Enter, Мегаспорт, НТН, К1, К2.
Publicis Groupе S. A. (Франція) - міжнародний рекламний холдинг. Дохід в 2007 році становив 4,671 млрд євро. В Україні представлений рекламною групою Publicis Group Ukraine з агентствами Starcom, Media Vest, Zenith Media, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, AVA Brand Factory і Cortex.
Источник: МедіаБізнес
blog comments powered by Disqus
Телевидение
Темы форума
Сегодня в 00:03
Тропо - приём DVB-T,DVB-T2 в Украине.
Вчера в 20:46
Спутниковые фиды, временные трансляции
Вчера в 19:31
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
19 января 2025
Классические облучатели для прямофокусных спутниковых антенн
19 января 2025
Куплю облучатель Іnverto. для 180 см антенны
19 января 2025
Изготовлю на заказ рупорный облучатель (SATDX-LIFE)
19 января 2025
Приём и обсуждение 19.2°E - Astra 1KR/1L/1M/1N в Ku band
19 января 2025
Приём и обсуждение 13°E - Hot Bird 13B/13C/13E в Ku band
18 января 2025
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A
16 января 2025
Рупорный облучатель с расфазированной кромкой.
14 января 2025
Прием спутника Chinasat12 в Ku band.
10 января 2025
Транспондерные новости 3.1°E - Eutelsat 3B
10 января 2025
СпортТВ: спутник, кабель, права на трансляции, новые проекты
07 января 2025
Сетанта спорт Украина где и когда старт, права, голоса
05 января 2025
Транспондерные новости 83°E - Insat 4A / G-Sat 10 / G-Sat 12
02 января 2025
Транспондерные новости 80°E - Express 80
27 декабря 2024
Транспондерные новости 76.5°E - Apstar 7
26 декабря 2024
Приём и обсуждение 96.5°E - Express 103 в KU band