Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



ТРК «Україна» створила власний сейлз-хаус «Медіапартнерство»

03 сентября 2009
З 1 вересня рекламний час телеканалів «Україна» та «Футбол» продаватиме їх власний сейлз-хаус «Медіапартнерство». Про це повідомляє прес-служба «України».

Директором компанії призначено Владислава Карпенка (працював директором з продажів сейлз-хаусу «ВІ-Пріоритет»). Його колега по «Пріоритету» В'ячеслав Булавін, у серпні призначений керівником департаменту продажів «України», контролюватиме комунікації між каналами та домом продажів.

Рекламну сітку каналів, за повідомленням прес-служби, буде відкрито найближчим часом.

Нагадаємо, до цього рекламний час каналів ексклюзивно продавала «Сфера-ТВ». Через конфлікт керівництва каналу та сейлз-хаусу та недостатні рекламні надходження «Україна» оголосила про бажання розірвати стосунки.

Источник: Телекритика

2357

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

14 ноября 2024 Intelsat 37e @ 18°W T2-MI