Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Найбільші телемережі та рекламодавці США створюють консорціум для поліпшення вимірювання аудиторії

16 августа 2009
Ключові американські медіакомпанії та рекламодавці створюють консорціум, щоб стати домінуючою силою у вимірюваннях аудиторії. Як повідомляє The Financial Times, ініціативу підтримали NBC Universal, Time Warner, News Corp, Viacom, CBS, Discovery та Walt Disney, а також троє найбільших рекламодавців - Procter & Gamble, AT&T та Unilever. До них приєдналися великі рекламні групи GroupM та Starcom MediaVest. Залучення таких гучних назв, на думку видання, свідчить про те, як сильно рекламодавці потребують покращення інформації та впевненості в тому, що їхні витрати на медіа виправдані.

Наразі компанія Nielsen контролює вимірювання аудиторії американських медіа у понад 18 тис. домогосподарствах. $70 млрд, які рекламодавці витрачають на рекламу щороку, розміщуються відповідно до кількості глядачів. Проте вибух онлайн-відео зробив дослідження загальної аудиторії всіх медійних платформ більш складним завданням. «Проблема в тому, що наразі не існує жодного єдиного вимірювального ресурсу (для ТБ та цифрового відео)», - каже Сем Армендо, віце-президент із аналізу аудиторії Starcom Mediavest. Він зазначає, що не йдеться про те, щоб замістити Nielsen.

Передбачається, що консорціум укладе договори на вимірювання перегляду глядачів, які користуються різними медійними платформами, у четвертому кварталі. Сам консорціум має бути створено у вересні.

Медіакомпанії колись уже мали зауваження до Nielsen щодо перенесення піплметрів. Вибух онлайн-відео зробив потребу у покращенні вимірювання ще нагальнішою. Nielsen вимірює ТБ та інтернет-відео за допомогою конвергентної панелі з 2,8 тис. осіб, але вона не є частиною офіційної національної вибірки, на якій базуються рейтинги.

Источник: Телекритика

1270

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

14 ноября 2024 Intelsat 37e @ 18°W T2-MI