Найбільші телемережі та рекламодавці США створюють консорціум для поліпшення вимірювання аудиторії
Ключові американські медіакомпанії та рекламодавці створюють консорціум, щоб стати домінуючою силою у вимірюваннях аудиторії. Як повідомляє The Financial Times, ініціативу підтримали NBC Universal, Time Warner, News Corp, Viacom, CBS, Discovery та Walt Disney, а також троє найбільших рекламодавців - Procter & Gamble, AT&T та Unilever. До них приєдналися великі рекламні групи GroupM та Starcom MediaVest. Залучення таких гучних назв, на думку видання, свідчить про те, як сильно рекламодавці потребують покращення інформації та впевненості в тому, що їхні витрати на медіа виправдані.
Наразі компанія Nielsen контролює вимірювання аудиторії американських медіа у понад 18 тис. домогосподарствах. $70 млрд, які рекламодавці витрачають на рекламу щороку, розміщуються відповідно до кількості глядачів. Проте вибух онлайн-відео зробив дослідження загальної аудиторії всіх медійних платформ більш складним завданням. «Проблема в тому, що наразі не існує жодного єдиного вимірювального ресурсу (для ТБ та цифрового відео)», - каже Сем Армендо, віце-президент із аналізу аудиторії Starcom Mediavest. Він зазначає, що не йдеться про те, щоб замістити Nielsen.
Передбачається, що консорціум укладе договори на вимірювання перегляду глядачів, які користуються різними медійними платформами, у четвертому кварталі. Сам консорціум має бути створено у вересні.
Медіакомпанії колись уже мали зауваження до Nielsen щодо перенесення піплметрів. Вибух онлайн-відео зробив потребу у покращенні вимірювання ще нагальнішою. Nielsen вимірює ТБ та інтернет-відео за допомогою конвергентної панелі з 2,8 тис. осіб, але вона не є частиною офіційної національної вибірки, на якій базуються рейтинги.
Наразі компанія Nielsen контролює вимірювання аудиторії американських медіа у понад 18 тис. домогосподарствах. $70 млрд, які рекламодавці витрачають на рекламу щороку, розміщуються відповідно до кількості глядачів. Проте вибух онлайн-відео зробив дослідження загальної аудиторії всіх медійних платформ більш складним завданням. «Проблема в тому, що наразі не існує жодного єдиного вимірювального ресурсу (для ТБ та цифрового відео)», - каже Сем Армендо, віце-президент із аналізу аудиторії Starcom Mediavest. Він зазначає, що не йдеться про те, щоб замістити Nielsen.
Передбачається, що консорціум укладе договори на вимірювання перегляду глядачів, які користуються різними медійними платформами, у четвертому кварталі. Сам консорціум має бути створено у вересні.
Медіакомпанії колись уже мали зауваження до Nielsen щодо перенесення піплметрів. Вибух онлайн-відео зробив потребу у покращенні вимірювання ще нагальнішою. Nielsen вимірює ТБ та інтернет-відео за допомогою конвергентної панелі з 2,8 тис. осіб, але вона не є частиною офіційної національної вибірки, на якій базуються рейтинги.
Источник: Телекритика
blog comments powered by Disqus
Телевидение
Темы форума
26 ноября 2024
Тропо - приём DVB-T,DVB-T2 в Украине.
25 ноября 2024
Транспондерные новости 80°E - Express 80
25 ноября 2024
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
25 ноября 2024
Прием FM из Киева и других городов
24 ноября 2024
Приём и обсуждение 30.5°E - Arabsat 5A в Ku band
21 ноября 2024
Приём и обсуждение 57°E - NSS 12 в Ku band
19 ноября 2024
Спутниковая прямофокусная антенна АСТВ-2,5 m. (Ахтырка)
14 ноября 2024
Intelsat 37e @ 18°W T2-MI
13 ноября 2024
Приём и обсуждение 78.5°E - Thaicom 8 в KU Band
11 ноября 2024
Приём двух частот Alcomsat 1
10 ноября 2024
Антена ефірна Romsat AV-4035 (VHF)+(UHF)
10 ноября 2024
Зовнішня FM/DAB антена ROKS FM-10A
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52.5°E - Al Yah 1
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52°E - TurkmenÄlem / MonacoSat
09 ноября 2024
Транспондерные новости 28.2°E - Astra 2E/2F/2G
08 ноября 2024
Прием 30w Mabo 180 см моторизона система.сигнал в dB
06 ноября 2024
Спутниковые фиды, временные трансляции
04 ноября 2024
Транспондерные новости 10°E - Eutelsat 10A
02 ноября 2024
DVB-T/T2 частоты и каналы в КИЕВЕ и регионе (без обсуждения)
01 ноября 2024
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A