Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



СМЕ пов’язує успіхи у Хорватії та Словаччині з проектами місцевого виробництва

17 июля 2009
У 2008 році частка аудиторії хорватського телеканалу Nova TV, що належить медіакорпорації Central European Media Enterprises, зросла на 20% до 22,5% (люди 18-49). Про це повідомляє офіційний сайт корпорації.

У повідомленні зазначається що 64% програмного наповлення телеканалу складає іноземний продукт, зокрема серіали Heroes, 30 Rock та голлівудські муві. Проте зростання показників СМЕ пов'язує із продуктом локального виробництва. Зокрема - реаліті-форматом The Farm, що зібрав середню частку 38,6%, пісенним конкурсом Don't Forget the Lyrics (частка - 27,3%) та The Moment of Truth (29,6%).

Словацький телеканал TV Markiza, що також належить корпорації, минулого року збільшив частку з 35,5% до 35,9%. Близько 30% його програм складають проекти локального виробництва, зокрема денне шоу Reflex, сітком Susedia, Elбn je Elбn, Let's Dance та кримінальний серіал Mesto Tienov. Вподобання глядачів цього каналу також зміщуються у бік місцевого контенту.

У середньому придбаний продукт (головним чином зі США, Німеччини, Франції, Італії, Великобританії, Росії, Румунії та Чеської республіки) складає 73% добового контенту TV Markiza, проте у прайм-таймі його частка падає до 44%. «Придбаний контент відіграє важливу роль в успіху каналу, але продукт місцевого виробництва зробив більший вклад у зміни», - зазначає очільниця TV Markiza Мартіна Ліскова, додаючи, що локальне програмування стане пріоритетом цього року.

Источник: Телекритика

1189

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

14 ноября 2024 Intelsat 37e @ 18°W T2-MI