СМЕ пов’язує успіхи у Хорватії та Словаччині з проектами місцевого виробництва
У 2008 році частка аудиторії хорватського телеканалу Nova TV, що належить медіакорпорації Central European Media Enterprises, зросла на 20% до 22,5% (люди 18-49). Про це повідомляє офіційний сайт корпорації.
У повідомленні зазначається що 64% програмного наповлення телеканалу складає іноземний продукт, зокрема серіали Heroes, 30 Rock та голлівудські муві. Проте зростання показників СМЕ пов'язує із продуктом локального виробництва. Зокрема - реаліті-форматом The Farm, що зібрав середню частку 38,6%, пісенним конкурсом Don't Forget the Lyrics (частка - 27,3%) та The Moment of Truth (29,6%).
Словацький телеканал TV Markiza, що також належить корпорації, минулого року збільшив частку з 35,5% до 35,9%. Близько 30% його програм складають проекти локального виробництва, зокрема денне шоу Reflex, сітком Susedia, Elбn je Elбn, Let's Dance та кримінальний серіал Mesto Tienov. Вподобання глядачів цього каналу також зміщуються у бік місцевого контенту.
У середньому придбаний продукт (головним чином зі США, Німеччини, Франції, Італії, Великобританії, Росії, Румунії та Чеської республіки) складає 73% добового контенту TV Markiza, проте у прайм-таймі його частка падає до 44%. «Придбаний контент відіграє важливу роль в успіху каналу, але продукт місцевого виробництва зробив більший вклад у зміни», - зазначає очільниця TV Markiza Мартіна Ліскова, додаючи, що локальне програмування стане пріоритетом цього року.
У повідомленні зазначається що 64% програмного наповлення телеканалу складає іноземний продукт, зокрема серіали Heroes, 30 Rock та голлівудські муві. Проте зростання показників СМЕ пов'язує із продуктом локального виробництва. Зокрема - реаліті-форматом The Farm, що зібрав середню частку 38,6%, пісенним конкурсом Don't Forget the Lyrics (частка - 27,3%) та The Moment of Truth (29,6%).
Словацький телеканал TV Markiza, що також належить корпорації, минулого року збільшив частку з 35,5% до 35,9%. Близько 30% його програм складають проекти локального виробництва, зокрема денне шоу Reflex, сітком Susedia, Elбn je Elбn, Let's Dance та кримінальний серіал Mesto Tienov. Вподобання глядачів цього каналу також зміщуються у бік місцевого контенту.
У середньому придбаний продукт (головним чином зі США, Німеччини, Франції, Італії, Великобританії, Росії, Румунії та Чеської республіки) складає 73% добового контенту TV Markiza, проте у прайм-таймі його частка падає до 44%. «Придбаний контент відіграє важливу роль в успіху каналу, але продукт місцевого виробництва зробив більший вклад у зміни», - зазначає очільниця TV Markiza Мартіна Ліскова, додаючи, що локальне програмування стане пріоритетом цього року.
Источник: Телекритика
blog comments powered by Disqus
Телевидение
Темы форума
26 ноября 2024
Тропо - приём DVB-T,DVB-T2 в Украине.
25 ноября 2024
Транспондерные новости 80°E - Express 80
25 ноября 2024
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
25 ноября 2024
Прием FM из Киева и других городов
24 ноября 2024
Приём и обсуждение 30.5°E - Arabsat 5A в Ku band
21 ноября 2024
Приём и обсуждение 57°E - NSS 12 в Ku band
19 ноября 2024
Спутниковая прямофокусная антенна АСТВ-2,5 m. (Ахтырка)
14 ноября 2024
Intelsat 37e @ 18°W T2-MI
13 ноября 2024
Приём и обсуждение 78.5°E - Thaicom 8 в KU Band
11 ноября 2024
Приём двух частот Alcomsat 1
10 ноября 2024
Антена ефірна Romsat AV-4035 (VHF)+(UHF)
10 ноября 2024
Зовнішня FM/DAB антена ROKS FM-10A
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52.5°E - Al Yah 1
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52°E - TurkmenÄlem / MonacoSat
09 ноября 2024
Транспондерные новости 28.2°E - Astra 2E/2F/2G
08 ноября 2024
Прием 30w Mabo 180 см моторизона система.сигнал в dB
06 ноября 2024
Спутниковые фиды, временные трансляции
04 ноября 2024
Транспондерные новости 10°E - Eutelsat 10A
02 ноября 2024
DVB-T/T2 частоты и каналы в КИЕВЕ и регионе (без обсуждения)
01 ноября 2024
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A