Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Створення асоціації нішевих телеканалів – питання кількох днів

10 июля 2009
Створення асоціації нішевих телеканалів – питання кількох днів

Сьогодні в ресторані «Тургенєв» відбувся круглий стіл ТК «Малі канали: контент, розповсюдження, вимірювання, реклама». Нішеві мовники й розповсюджувачі говорили про феномен нішевих каналів в Україні й за кордоном, проблеми вимірювання їх аудиторії, питання контенту й реклами.

 

Вальдемар Дзікі, генеральний директор ТРК «Україна», зокрема, зазначив: «Бракує майданчика для розвитку нішевих каналів, бо коли говорять про медіа-ринок, то пригадують насамперед «Інтер» і йому подібні, а не думають про канали, які є власне базою цього ринку. Крім того, бракує їх репрезентації».

 

Павло Шпіцберг, співвласник компанії «Медіасат», назвав «вилку» цін на входження нішевих каналів у кабельну мережу: «Вона абсолютно немотивована і може складати від 100 грн на рік до 50 000 на місяць».

 

 

 

В круглому столі також узяли участь Олександр Пелех, менеджер проектів компанії SES SIRIUS, Вікторія Семененко, керівний партнер компанії Maxximum Advertising, Костянтин Стрюков, генеральний директор телеканалу MTV і Георгій Барзашвілі, менеджер з розвитку бізнесу ТРК «Україна».

 

 alt

 

Представники нішевих телеканалів зізналися, що за кілька днів, імовірно, оголосять про створення асоціації. Модератор круглого столу, заступник головного редактора сайту «Телекритика» Леся Ганжа, резюмувала зустріч так: «Ми дійшли очікуваного висновку, що нішеві канали врятує консолідація».

Источник: Телекритика

1666

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

14 ноября 2024 Intelsat 37e @ 18°W T2-MI