Орест Билоскурский комментирует переписку гендира MTV Ukraine и GfK Ukraine
Напомним, что в своем интервью генеральный директор MTV Ukraine Константин Стрюков сделал несколько заявлений в адрес исследовательской компании GfK Ukraine. Эти заявления, GfK Ukraine прокомментировала в своем письме и потребовала от господина Стрюкова принести извинения. В ответ на это Константин Стрюков привел свои комментарии.
Приводим письмо Ореста Билоскурского без изменений:
« Прочитав на дозвіллі переписку між Костею та Олею. (3 листи розміщені на вашому сайті) виділив для себе два основних аспекти яких вони торкалися: НІШЕВІ КАНАЛИ та АЛГОРИТМ.
Нагадаю як формуються вимірювання, існує велика система ІТК, одним з підкомітетів яких є технічний комітет, який складається з провідних спеціалістів як телевізійних каналів так і найбільших рекламних агентств, завдання якого є слідкувати за якістю піплметричних досліджень та їх вдосконаленням. І технічний комітет не є закритим клубом, а відкритий для всіх зацікавлених до участі в ньому. Технічний комітет також ініціює проведення аудитів панелі, щоб отримати більш всебічну характеристику панелі і проаналізувати ті аспекти діяльності панелі, які за визначенням не може робити сам тех.комітет.
Канали, які не мають своїх представників в технічному комітеті, також займаються в межах своїх можливостей, напевно, контролем за якістю вимірювань, а за переважною більшістю випадків звертаються зі своїми знахідками чи проблемами напряму до ГфК, оминаючи тех.комітет чим самим позбавляють себе можливості реально донести проблему до ринку та отримати на свої знахідки об’ємні відповіді чи стимулювати пошук відповідей на ці питання. Адже, слід розуміти, що ГфК в даному випадку не є якоюсь аналітичною структурою, а виступає лише поставником даних, і її завдання полягає в тому, що дані були зібрані таким чином, щоб репрезентували дивлення генеральних сукупностей по яким відбувається вимірювання.
З іншого боку на ТБ ринку України канали з’являються у великій кількості, і зрозуміло, що це може провокувати дефіцит якісних медіа-аналітиків, які б могли не лише працювати в програмному забезпеченні ринку, але й б мали достатньою наукову базу (соціологічні дослідження та статистичний аналіз), практичний досвід та знання галузі.
Ось тут згадую про НІШЕВІ КАНАЛИ. Що мається на увазі під «нішевостю», якщо виходити з того визначення, що це канали не для всіх, а для певної групи людей, так це тоді сегментованість, тоді ми маємо такі нішеві канали, як мій ІСТV – для чоловіків певного віку, Новий канал – для цінителів розваг; та й Інтер зокрема для тих кому за 60 чи близько того, і багато інших, 1+1 наприклад за даними, зараз можна сміливо називати каналом для сільських мешканців. Якщо під «нішевістю» розуміти будь-які малі канали (з малим рейтингом) то це зовсім інша справа і тут мова не йде про «нішевість».
В такому випадку ми маємо справу просто з каналами, які не є загально-популярними і їх рейтинги є низькими. Для щоб зрозуміти особливості такого вимірювання необхідно мати достатні знання з вибіркових досліджень.
Кабельний не значить «нішевий»; Супутниковий не значить «нішевий». Переважна більшість наших нішевих мають вільне (некодоване) поширення через супутники, більше того особливістю кабельного поширення є те, що нішеві канали замість того, щоб отримувати гроші від кабельних операторів за те, що ті перепродають канал своїм абонентам, самі оплачують кабельщикам включення свого каналу в їх пакети. Таким чином «нішеві» канали намагаються всіма силами бути в пакеті з «ненішивими» каналами входячи до загального пакету кабельного оператора а не до нішевого.
Тому єдиний нішевий канал, який спадає на думку це канал Спорт виробництва Поверхності.
Щодо Алгоритму. В тому виді в якому його почали сприймати, ті хто про нього чув, але не бачив, то його значимість суттєво перебільшена. Проте, його в нього є певна важлива місія. Алгоритм не є додатковим до існуючих загальноприйнятих систем контролю якості даних, що ними послуговується ГфК. Алгоритм це система статичного оцінювання сукупності даних, які існує незалежно від ГфК, і є колективною розробкою технічного комітету. Функція даного алгоритму полягає в тому, щоб виявляти (автоматично), хоча це можна робити і вручну але суттєво довше, виявляти тих глядачів, дивлення яких суттєво випадає за межі статистично допустимих відхилень, проте сам Алгоритм це лише механізм, який звертає увагу на дивлення того чи іншого індивіда, якого необхідно аналізувати прискіпливо.
Сподіваюся що найближчим часом поговоримо про Алгоритм детальніше. »
Источник: PULT
blog comments powered by Disqus