Телеканали групи «Інтер» та холдингу Пінчука запроваджують аукціонний тип розміщення реклами
З 1 липня телеканали групи «Інтер» та холдингу Віктора Пінчука запроваджують новий вид продажу рекламного часу - аукціонний. Такий захід дозволить вирішити питання дефіциту ресурсу для тих рекламодавців, які готові платити високу ціну.
Заповнюваність рекламних пауз на каналах двох груп сягає максимуму: у найкращий час рекламні блоки ще з травня заповнені на 100%, тому деякі клієнти, навіть з привілейованим типом розміщення, не можуть стати в ефір. «Ми вважаємо, що запровадження аукціонних блоків вирішить цю проблему», - повідомив ТК консультант телеканалів Дмитро Дутчин.
За його словами, аукціонні блоки дозволять системі регулювання ресурсу самостійно визначати ціну, достатню для потрапляння у той чи інший блок: «Піднімаючи ціну, ви стаєте у відповідний блок, якщо не проходите за стандартною ціною. Тобто навіть коли ви розміщуєтеся першим класом і все одно не можете стати, система рекомендує доплатити, пропонує мінімальну ціну, яка існує в блоці. Ви приймаєте цю ціну - і таким чином виштовхуєте іншого клієнта. Рекомендована ціна становить +1 % до ціни попереднього клієнта». Наразі на деяких каналах двох груп до 40% ресурсу реалізується першим класом.
На думку керівників сейлз-хаусу, такого заходу буде достатньо, щоб владнати питання нестачі рекламного часу у липні-серпні. У вересні можлива суттєвіша зміна умов, зокрема - підвищення вартості пункту рейтингу для двох телеканалів.
Принцип аукціону уперше було запроваджено минулого року. Проте тоді за ним реалізовувалося максимум 10% ресурсу. Тепер, за прогнозами рекламістів, частка може сягнути 30-40%.
Нагадаємо, протягом 2009 року телеканали групи «Інтер» та холдингу Віктора Пінчука двічі змінювали умови розміщення.
На лютий вони спочатку встановили середній CPP на рівні $420,57 (за курсом 5,05) при базовій знижці 69,4%, проте одразу ж зрівняли CPP «Інтера» з вартістю ICTV та Нового каналу, довівши середній показник до $429,9. У порівнянні з умовами попереднього року дефляція для різних клієнтів склала 20-30% у гривнях.
На період з 1 березня до 1 липня було введено технічні зміни. Фактично ціна залишилася на рівні лютого. При цьому було введено перший клас розміщення, дорожчий на 43% за другий (який дорівнював лютневий ціні). Завдяки цій системі підвищення ціни відбувалося технічним шляхом - залежно від заповнюваності рекламних пауз та бажання рекламодавця.
Источник: Телекритика
blog comments powered by Disqus