MTV стверджує, що ТБ - найефективніший канал комунікації
За результатами проведеного дослідження 1 із 4 людей стверджують, що вперше дізнаються про бренд/продукт з реклами на телебаченні, а 6 з 10 говорять про те, що саме TV реклама впливає на їхній вибір. Більше того, на думку молоді, продукт, що рекламується на телебаченні автоматично підвищує свій статус та рівень якості. Також стало відомо, що респонденти зазвичай мають улюблений телеканал, з якого незмінно черпають інформацію (80% в США, 73% в Королівстві Великої Британії, 70% в Німеччині та 80% в Індії). Винятком стала Японія, де лише 38% молоді орієнтуються на інформацію, отриману під час перегляду телебачення.
У молоді в пріоритеті також залишається Інтернет. 71% опитуваних вказали, що саме Інтернет допомагає зорієнтуватись у виборі, адже блоги, інформаційні сайти та соціальні мережі є дуже важливими у здійсненні оптимального вибору.
«Дослідження «Бета Життя Молоді» покращило та оновило наші знання про важливість технологій та медіа для молоді з часів попереднього дослідження MTV «Крутий Об’їзд», - говорить Джайлз Робінзон, старший віце-президент компанії Віаком Бренд Солюшнз Інтернешнл. – «Варто зазначити, що не зважаючи на економічний клімат та несприятливі обставини для реклами, ми й досі переконуємося - реклама на телебаченні залишається найефективнішим способом прямого впливу на цільову аудиторію. Також важливим є факт впливу Інтернет-блогів та он-лайн досліджень на формування рішення покупців. Це у свою чергу підкреслює важливість репутації он-лайн менеджменту для брендів, які намагаються стрімко поширити знання про своє ім’я, а також необхідність створювати акції формату 360%. Подібні дослідження допомагають краще зрозуміти нашу цільову аудиторію – що веде за собою прийняття більш ефективних рішень рекламними партнерами, які націлені на досягнення аудиторії».
За підтримки OTX Europe, разом з MTV Networks, 20th Century Fox, Fox Mobile Group, Nokia та Channel 4, дослідження залучило 8,000 молодих людей віком від 12 до 24 років, у період вересень-грудень 2008р.
Источник: MMR
blog comments powered by Disqus
Телевидение
Темы форума
26 декабря 2025
Куплю сьёмные тюнера VU+ (FBC DVB-S2X и DVBT2) в Украине.
26 декабря 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Київ. Антена на Житомир
23 декабря 2025
СпортТВ: спутник, кабель, права на трансляции, новые проекты
22 декабря 2025
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
22 декабря 2025
Транспондерные новости 76.5°E - Apstar 7
20 декабря 2025
Мультиплекс МХ-7 от Концерна РРТ (174-230 МГц)
19 декабря 2025
Цифровое телевидение по-украински
17 декабря 2025
38,2'e-Paksat MMI
15 декабря 2025
Транспондерные новости 52°E - TurkmenÄlem / MonacoSat
14 декабря 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Київ. Антена на Черкаси
14 декабря 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Київ. Антена на Білу Церкву
11 декабря 2025
Транспондерные новости 83°E - Insat 4A / G-Sat 10 / G-Sat 12
11 декабря 2025
Приём и обсуждение 8°W - Eutelsat 8 West B в С Band
08 декабря 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Рокитне, Київська область
07 декабря 2025
Транспондерные новости 2.8°E - Rascom QAF1R
07 декабря 2025
16APSK на ресиверах с Е2
07 декабря 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Київ. Антена на Чернігів
04 декабря 2025
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A
26 ноября 2025
Транспондерные новости 36,1°E -Express-AMU1/35.9°Е Eutelsat
28 октября 2025
Приём и обсуждение 15°W - Telstar 12 Vantage в Ku band


