Maxximum Advertising розриває відносини з RU Music і News One
З 1 червня сейлз-хаус Maxximum Advertising припинив продаж рекламного часу на телеканалах RU Music та News One. Про це «Телекритику» повідомила прес-служба компанії.
Головною причиною розірвання угоди у сейлз-хаусі називають розбіжності у формуванні цінової політики каналі. «Без спільного бачення ключових моментів щодо продажів ефірного часу телеканалів ми далі співпрацювати не зможемо», - цитує прес-служба директора компанії MaxximumADV Юрія Слободенюка.
Компанія Maxximum Advertising, що працює на українському ринку з 2006 року й спеціалізується на нішевому телебаченні, продає ефірний час телеканалів MaxxiTV, Menu TV, Star TV, Real Estate,TVi, UBC, 24 та Першого каналу (Національної телекомпанії України).
Источник: Телекритика
blog comments powered by Disqus