Американські кабельники створять національну платформу таргетованої реклами
Американські кабельні компанії улітку створять першу загальнонаціональну рекламну платформу, яка зможе таргетувати рекламні повідомлення залежно від демографічних особливостей глядача та географії його проживання. Про це повідомляє Reuters.
Кабельні оператори наразі завершують підписання відповідної угоди з мережами. Ідею підтримали усі великі мережі - Comcast Corp, Time Warner Cable Inc, Cox Communications, Cablevision Systems Corp. Bright House Networks та Charter Communications. «Це дозволить нам показувати різну рекламу в різних зонах США», - говорить Девід Верклін, виконавчий директор компанії Canoe. Країна поділена на 2400 таких зон.
Кабельні компанії намагалися створити подібну платформу протягом кількох років. Вони сподіваються, що тепер, з її появою, у них в арсеналі з'явилася справжня преміум-послуга для рекламодавців. Її успіху сприятиме той факт, що глядачі невпинно перетікають з національного телебачення у кабельні мережі та в інтернет.
Кабельники навіть сподіваються обігнати загальнонаціональні ефірні мережі за кількістю проданих рейтингів. Аналітик Томас Еаган з Collins Stewart вважає, що це потенційно можливо, проте зазначає, що існує дуже велика кількість технічних перешкод, які кабельникам ще потрібно здолати.
"Телекритика"
Кабельні оператори наразі завершують підписання відповідної угоди з мережами. Ідею підтримали усі великі мережі - Comcast Corp, Time Warner Cable Inc, Cox Communications, Cablevision Systems Corp. Bright House Networks та Charter Communications. «Це дозволить нам показувати різну рекламу в різних зонах США», - говорить Девід Верклін, виконавчий директор компанії Canoe. Країна поділена на 2400 таких зон.
Кабельні компанії намагалися створити подібну платформу протягом кількох років. Вони сподіваються, що тепер, з її появою, у них в арсеналі з'явилася справжня преміум-послуга для рекламодавців. Її успіху сприятиме той факт, що глядачі невпинно перетікають з національного телебачення у кабельні мережі та в інтернет.
Кабельники навіть сподіваються обігнати загальнонаціональні ефірні мережі за кількістю проданих рейтингів. Аналітик Томас Еаган з Collins Stewart вважає, що це потенційно можливо, проте зазначає, що існує дуже велика кількість технічних перешкод, які кабельникам ще потрібно здолати.
"Телекритика"
Источник: PULT
blog comments powered by Disqus
Телевидение
Темы форума
Вчера в 00:30
Тропо - приём DVB-T,DVB-T2 в Украине.
25 ноября 2024
Транспондерные новости 80°E - Express 80
25 ноября 2024
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
25 ноября 2024
Прием FM из Киева и других городов
24 ноября 2024
Приём и обсуждение 30.5°E - Arabsat 5A в Ku band
21 ноября 2024
Приём и обсуждение 57°E - NSS 12 в Ku band
19 ноября 2024
Спутниковая прямофокусная антенна АСТВ-2,5 m. (Ахтырка)
14 ноября 2024
Intelsat 37e @ 18°W T2-MI
13 ноября 2024
Приём и обсуждение 78.5°E - Thaicom 8 в KU Band
11 ноября 2024
Приём двух частот Alcomsat 1
10 ноября 2024
Антена ефірна Romsat AV-4035 (VHF)+(UHF)
10 ноября 2024
Зовнішня FM/DAB антена ROKS FM-10A
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52.5°E - Al Yah 1
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52°E - TurkmenÄlem / MonacoSat
09 ноября 2024
Транспондерные новости 28.2°E - Astra 2E/2F/2G
08 ноября 2024
Прием 30w Mabo 180 см моторизона система.сигнал в dB
06 ноября 2024
Спутниковые фиды, временные трансляции
04 ноября 2024
Транспондерные новости 10°E - Eutelsat 10A
02 ноября 2024
DVB-T/T2 частоты и каналы в КИЕВЕ и регионе (без обсуждения)
01 ноября 2024
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A