Mip TV 2009: зростає цікавість до спільного виробництва та документалістики
46-й ринок телепродукції Mip TV сповнений переживанням економічного спаду, особливо побоюваннями щодо того, чи зможе міжнародна торгівля телеконтентом вистояти в таких умовах.
Як пише Variety, на Mip TV 2009 домінують 4 «с»: caution (обережність), cost-cutting (зниження цін), co-production (спільне виробництво) та consolidation (консолідація).
«Фінансування обмежене, тому відроджується цікавість до міжнародного спільного виробництва», - каже Лорін Гарауд, виконавчий директор телевізійного дивізіону компанії Reed Midem. Так, незадовго до Mip новий європейський продакшн-гігант Zodiak заявив, що заохочував керівників американських шоу зробити крос-атлантичний продакшн. Більше американсько-європейських угод буде анонсовано під час Mip.
Багато хто з телеменеджерів каже, що вони як ніколи відкриті до партнерства з іноземними співпродакшнами. Для цього вони готові віддавати свої бюджети, проте прагнуть зберегти максимально можливий контроль над контентом. «Ми маємо бути настільки редакційно залученими, наскільки це можливо», - каже Табіта Джексон із Channel 4. Хоча, додає вона, спільне виробництво документалістики має такі опції, які дозволяють локалізувати контент пізніше.
Mip TV слугуватиме певною рекомендацією стосовно того, що варто робити міжнародним телемережам під час різкого падіння рекламних доходів - обмежувати обсяг закупівель до «must have» або збільшувати, щоб замінити покупним продуктом значно дорожче місцеве виробництво. «Ми традиційно вкладали більше грошей в оригінальні виробництва, проте цього року ми більше витрачаємо на закупівлі», - каже Сідні Суїса з National Geographic.
Ще одна тенденція цьогорічного ярмарку телеконтенту - зростання попиту на дослідницьку документалістику економічної та геополітичної тематики. За словами представників France 5 та Marathon Intl, люди дедалі більше цікавляться тим, що відбувається у світі, тим, як інші дають собі раду з тими самими проблемами.
Кількість учасників Mip TV зменшилася на 10-15% у порівнянні з 2008 роком. Учасників зі США поменшало на 24%. Компанії просто прислали менше представників: усі надзвичайно зосереджені на бізнесі.
Як пише Variety, на Mip TV 2009 домінують 4 «с»: caution (обережність), cost-cutting (зниження цін), co-production (спільне виробництво) та consolidation (консолідація).
«Фінансування обмежене, тому відроджується цікавість до міжнародного спільного виробництва», - каже Лорін Гарауд, виконавчий директор телевізійного дивізіону компанії Reed Midem. Так, незадовго до Mip новий європейський продакшн-гігант Zodiak заявив, що заохочував керівників американських шоу зробити крос-атлантичний продакшн. Більше американсько-європейських угод буде анонсовано під час Mip.
Багато хто з телеменеджерів каже, що вони як ніколи відкриті до партнерства з іноземними співпродакшнами. Для цього вони готові віддавати свої бюджети, проте прагнуть зберегти максимально можливий контроль над контентом. «Ми маємо бути настільки редакційно залученими, наскільки це можливо», - каже Табіта Джексон із Channel 4. Хоча, додає вона, спільне виробництво документалістики має такі опції, які дозволяють локалізувати контент пізніше.
Mip TV слугуватиме певною рекомендацією стосовно того, що варто робити міжнародним телемережам під час різкого падіння рекламних доходів - обмежувати обсяг закупівель до «must have» або збільшувати, щоб замінити покупним продуктом значно дорожче місцеве виробництво. «Ми традиційно вкладали більше грошей в оригінальні виробництва, проте цього року ми більше витрачаємо на закупівлі», - каже Сідні Суїса з National Geographic.
Ще одна тенденція цьогорічного ярмарку телеконтенту - зростання попиту на дослідницьку документалістику економічної та геополітичної тематики. За словами представників France 5 та Marathon Intl, люди дедалі більше цікавляться тим, що відбувається у світі, тим, як інші дають собі раду з тими самими проблемами.
Кількість учасників Mip TV зменшилася на 10-15% у порівнянні з 2008 роком. Учасників зі США поменшало на 24%. Компанії просто прислали менше представників: усі надзвичайно зосереджені на бізнесі.
Источник: Телекритика
blog comments powered by Disqus
Телевидение
Темы форума
Вчера в 00:30
Тропо - приём DVB-T,DVB-T2 в Украине.
25 ноября 2024
Транспондерные новости 80°E - Express 80
25 ноября 2024
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
25 ноября 2024
Прием FM из Киева и других городов
24 ноября 2024
Приём и обсуждение 30.5°E - Arabsat 5A в Ku band
21 ноября 2024
Приём и обсуждение 57°E - NSS 12 в Ku band
19 ноября 2024
Спутниковая прямофокусная антенна АСТВ-2,5 m. (Ахтырка)
14 ноября 2024
Intelsat 37e @ 18°W T2-MI
13 ноября 2024
Приём и обсуждение 78.5°E - Thaicom 8 в KU Band
11 ноября 2024
Приём двух частот Alcomsat 1
10 ноября 2024
Антена ефірна Romsat AV-4035 (VHF)+(UHF)
10 ноября 2024
Зовнішня FM/DAB антена ROKS FM-10A
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52.5°E - Al Yah 1
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52°E - TurkmenÄlem / MonacoSat
09 ноября 2024
Транспондерные новости 28.2°E - Astra 2E/2F/2G
08 ноября 2024
Прием 30w Mabo 180 см моторизона система.сигнал в dB
06 ноября 2024
Спутниковые фиды, временные трансляции
04 ноября 2024
Транспондерные новости 10°E - Eutelsat 10A
02 ноября 2024
DVB-T/T2 частоты и каналы в КИЕВЕ и регионе (без обсуждения)
01 ноября 2024
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A