Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Андрій Бенкендорф: «Актори втрачають свою професію на мерзенних мильних серіалах»

13 февраля 2009
Кінорежисер, сценарист, генеральний продюсер телеканалу «Київ» відповів на запитання читачів «Хрещатика» під час інтернет-конференції.
— Як ви стали генеральним продюсером ТРК «Київ»?

— Знімав кіно. Десь років із 25. Потім кіно стало потихеньку помирати, отож майже рік нічого не робив. Мені стало нудно, а тут запропонували стати генпродюсером «Києва». Я завжди як режисер дуже погано ставився до продюсерів, вважав, що це мерзотники і кровопивці. І мені захотілося побачити це все зсередини. З’ясувалося, що це не мерзотники і не кровопивці, а теж нормальні люди.

— Як торкнулася криза телеканалу? Чи скоротився штат? Чи скоротилися програми? Якщо так, то які?
— Криза, безперечно, торкнулася і телеканалу, бо ми хотіли, скажімо, купити якийсь пакет хороших фільмів художніх, але поки що (наголошую — поки що) цієї можливості у нас немає. Впевнений, що штат співробітників збережеться. Програми не скоротилися, навпаки, ми навіть ввели якісь нові.

— Яка програма найбільш рейтингова в сітці каналу? Чому?
— Поза будь-яким сумнівом, одна із найпопулярніших програм — все-таки «Година мера». А чому? Просто тому, що це унікальна програма.

Взагалі «Громадські слухання» теж. Просто нині ми всі такі заполітизовані й так переймаємося кризою, яка наближається, що, либонь, тільки тому ті ж самі «Громадські слухання» так цікавлять. Я не скажу, що вони несуть великий позитив глядачам, але інтерес великий, поза сумнівом. Серед інших — дуже хороша програма «Тиждень моди», вона дуже добре зроблена.


— Бо, знову ж таки, злий продюсер хоче за якомога менші гроші швидше зняти кіно. Не хвалюся, але у мене немає жодного «мильного» гидкого серіалу. Навіть ті, які я знімав швидко й дешево, скажімо так, все-таки схожі на фільми, а не на якусь жуйку. Мало того, у мене немає жодного фільму, який би не отримав де-небудь який-небудь приз або диплом. Я прагну завжди знімати все-таки кіно, а не гидотні серіали.

А «Бандитський Петербург» — це що, мильний серіал? «Європейський Конвой» — це мильний серіал? «Таємниця святого Патріка» — серіал, але не мильний.

Чому погано грають актори? З простої причини: вони втрачають свою професію на мерзенних мильних серіалах.

— Як ви ставитеся до українського кінематографа? На якій він стадії розвитку? Чи траплялися вам розумні фільми?
— До українського кінематографа я ставлюся з любов’ю і пошаною, тому що він на це заслуговує. Та всі його заслуги — у минулому. На якій стадії? Тихо помирає. І у мене створюється враження, що в цьому йому всіляко допомагають. Може, я не все знаю, не все бачив, але мені здається, що на даному відрізку часу українського кінематографа немає.
Так, розумні фільми траплялися. На жаль, виробництва Росії, Франції, США.

— На яку аудиторію орієнтований телеканал «Київ»?
— Передусім на киян. Вік нашого глядача — десь 45+. Ми хочемо вікову планку дещо знизити. Було б чудово, якби це було 18—99.

— Які плюси й мінуси Києва ви могли б виділити як режисер?

— Плюс — те, що це справді прекрасне місто. Мінус — те, що тут усі якісь залякані. У Пітері, коли я знімав «Бандитський Петербург», не було проблем зі зйомками в кафе, в банках й інших місцях. Там, навпаки, тебе буквально закликали: «Зніміть у нас, зніміть у нас». У Києві зняти якийсь епізод у кафе, а, не дай Боже, в банку — це жах. Всі перелякані, а чому — не можу зрозуміти. Або вимагають якісь божевільні гроші. Отож це або злодії, які бояться викриття, або бандити, які хочуть пограбувати бідну кіногрупу.

— Чи пишете якийсь новий сценарій фільму або серіалу?
— Писати — не пишу, але шукаю, спілкуюся зі сценаристами, читаю літературу. Хоча й розумію, що нині в кіно дуже і дуже важко, певен: коли-небудь це скінчиться. І хочеться бути до цього готовим. Я, перш ніж іти на канал продюсером, відмовився від восьми сценаріїв, які пропонували різні продакшни. Тому що це було все на рівні мерзенних і мильних серіалів.

— Як ви сприяєте просуванню молодих акторів?
— Дуже навіть. Руслана Писанка з’явилася як актриса у мене в картині. Саша Перков теж дебютував у мене. У мене дуже часто знімаються і зніматимуться, дай Боже, молоді актори. У мене багато знімалося дітей, які потім стали акторами.


— Чому якість українських серіалів така низька? Чому так погано грають актори?

Олеся Найдюк, «Хрещатик»,

Источник: Телекритика

2509

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

14 ноября 2024 Intelsat 37e @ 18°W T2-MI