На телебаченні стало менше роликів
У січні 2009 р. кількість реклами на телеканалах зменшилася на третину в порівнянні із цим же періодом минулого року. Якщо з 1 до 13 січня 2008 року телеканали прокрутили більше 28 тисяч хвилин рекламних роликів, то за цей же період нового року - не набагато більше 18 тисяч. А наповнюваність ефіру склала всього 35% порівняно з 70% торік.
Доходи від телереклами в січні впали майже у два рази, вважає генеральний директор рекламного агентства Mex Тетяна Попова. Тобто, якщо звичайно на цей місяць припадає 1/18 частина всіх доходів за рік, а виходить, у січні 2008 року реклама принесла ринку 150 мільйонів гривень, то в першому місяці 2009 року - усього 75 мільйонів. Таким чином, січнева ситуація показала, чого варто очікувати телевізійникам цього року.
Друга тенденція - на ТВ у прайсах указують ціни на рекламу в гривні, причому в перерахунку за курсом 5,05 за долар. У січні 2009 року лише окремі компанії вирішили взагалі не виходити з телерекламою в ефір. З екрана пішли хіба що дрібні компанії, для яких реклама на телебаченні стала занадто дорогою.
У списку рекламодавців січня не було і лідера рекламного ринку - Procter & Gamblе. Увесь грудень і майже весь січень компанія в союзі з іншими найбільшими рекламодавцями боролася з топ-менеджментом провідних каналів, вимагаючи серйозного зниження ціни на рекламу і її прив'язки до гривні. Закінчення цих переговорів з нетерпінням очікували друковані ЗМІ, зовнішня реклама, радіо- і інтернет-компанії. Адже відомо, що замовник вирішує, скільки витрачати на інші рекламоносії, тільки після того як розбереться зі своїми витратами на телерекламу, що з'їдає близько 60% рекламного бюджету.
Сигналом, що лід нарешті рушив, стало оприлюднення наприкінці січня шопінг-листів найбільшим українським домом продажів "Інтер-Реклама". По суті це стало оголошенням нових правил гри на ринку, тому що стали відомі пропозиції провідних каналів: "Інтера", "Нового каналу", ICTV, СТБ, М1, " Enter-Фільму", Enter, "Мегаспорту", НТН, К1, К2.
Основним нововведенням цього року стало бюджетування в гривні, причому в перерахунку на курс 5,05 за долар. Як відзначає гендиректор рекламного агентства Mex Тетяна Попова, на телебаченні сьогодні відзначається небувале зниження розцінок на рекламу. "У середньому ціни на телерекламу знизилися на 50% у гривні, а в доларах - на всі 70%", - уточнює вона.
Експерти групи Kwendi оцінюють зменшення базової ціни в порівнянні з торішньою в 7% у середньому по ринкові. На "Інтері" прайсова ціна знижена на 18%, на " Enter-Фільмі" - на 23%, а от на СТБ ціни в прайсах, навпаки, стали вищими на 20%, на "Новому каналі" - на 14%, а на ICTV - на 2% (докладніше ціни на телерекламу - у таблиці на сайті www.delo.ua). Але на практиці остаточна ціна, в основному, визначається знижками. Мінімальна знижка зараз становить 15%, а максимальна може доходити до 50% і більше.
news.finance.ua
Доходи від телереклами в січні впали майже у два рази, вважає генеральний директор рекламного агентства Mex Тетяна Попова. Тобто, якщо звичайно на цей місяць припадає 1/18 частина всіх доходів за рік, а виходить, у січні 2008 року реклама принесла ринку 150 мільйонів гривень, то в першому місяці 2009 року - усього 75 мільйонів. Таким чином, січнева ситуація показала, чого варто очікувати телевізійникам цього року.
Друга тенденція - на ТВ у прайсах указують ціни на рекламу в гривні, причому в перерахунку за курсом 5,05 за долар. У січні 2009 року лише окремі компанії вирішили взагалі не виходити з телерекламою в ефір. З екрана пішли хіба що дрібні компанії, для яких реклама на телебаченні стала занадто дорогою.
У списку рекламодавців січня не було і лідера рекламного ринку - Procter & Gamblе. Увесь грудень і майже весь січень компанія в союзі з іншими найбільшими рекламодавцями боролася з топ-менеджментом провідних каналів, вимагаючи серйозного зниження ціни на рекламу і її прив'язки до гривні. Закінчення цих переговорів з нетерпінням очікували друковані ЗМІ, зовнішня реклама, радіо- і інтернет-компанії. Адже відомо, що замовник вирішує, скільки витрачати на інші рекламоносії, тільки після того як розбереться зі своїми витратами на телерекламу, що з'їдає близько 60% рекламного бюджету.
Сигналом, що лід нарешті рушив, стало оприлюднення наприкінці січня шопінг-листів найбільшим українським домом продажів "Інтер-Реклама". По суті це стало оголошенням нових правил гри на ринку, тому що стали відомі пропозиції провідних каналів: "Інтера", "Нового каналу", ICTV, СТБ, М1, " Enter-Фільму", Enter, "Мегаспорту", НТН, К1, К2.
Основним нововведенням цього року стало бюджетування в гривні, причому в перерахунку на курс 5,05 за долар. Як відзначає гендиректор рекламного агентства Mex Тетяна Попова, на телебаченні сьогодні відзначається небувале зниження розцінок на рекламу. "У середньому ціни на телерекламу знизилися на 50% у гривні, а в доларах - на всі 70%", - уточнює вона.
Експерти групи Kwendi оцінюють зменшення базової ціни в порівнянні з торішньою в 7% у середньому по ринкові. На "Інтері" прайсова ціна знижена на 18%, на " Enter-Фільмі" - на 23%, а от на СТБ ціни в прайсах, навпаки, стали вищими на 20%, на "Новому каналі" - на 14%, а на ICTV - на 2% (докладніше ціни на телерекламу - у таблиці на сайті www.delo.ua). Але на практиці остаточна ціна, в основному, визначається знижками. Мінімальна знижка зараз становить 15%, а максимальна може доходити до 50% і більше.
news.finance.ua
Источник: СКТУ
blog comments powered by Disqus
Телевидение
Темы форума
Сегодня в 18:07
Транспондерные новости 80°E - Express 80
Сегодня в 18:04
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
Сегодня в 17:10
Тропо - приём DVB-T,DVB-T2 в Украине.
Сегодня в 11:20
Прием FM из Киева и других городов
Вчера в 16:38
Приём и обсуждение 30.5°E - Arabsat 5A в Ku band
21 ноября 2024
Приём и обсуждение 57°E - NSS 12 в Ku band
19 ноября 2024
Спутниковая прямофокусная антенна АСТВ-2,5 m. (Ахтырка)
14 ноября 2024
Intelsat 37e @ 18°W T2-MI
13 ноября 2024
Приём и обсуждение 78.5°E - Thaicom 8 в KU Band
11 ноября 2024
Приём двух частот Alcomsat 1
10 ноября 2024
Антена ефірна Romsat AV-4035 (VHF)+(UHF)
10 ноября 2024
Зовнішня FM/DAB антена ROKS FM-10A
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52.5°E - Al Yah 1
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52°E - TurkmenÄlem / MonacoSat
09 ноября 2024
Транспондерные новости 28.2°E - Astra 2E/2F/2G
08 ноября 2024
Прием 30w Mabo 180 см моторизона система.сигнал в dB
06 ноября 2024
Спутниковые фиды, временные трансляции
04 ноября 2024
Транспондерные новости 10°E - Eutelsat 10A
02 ноября 2024
DVB-T/T2 частоты и каналы в КИЕВЕ и регионе (без обсуждения)
01 ноября 2024
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A