На телебаченні стало менше роликів
У січні 2009 р. кількість реклами на телеканалах зменшилася на третину в порівнянні із цим же періодом минулого року. Якщо з 1 до 13 січня 2008 року телеканали прокрутили більше 28 тисяч хвилин рекламних роликів, то за цей же період нового року - не набагато більше 18 тисяч. А наповнюваність ефіру склала всього 35% порівняно з 70% торік.
Доходи від телереклами в січні впали майже у два рази, вважає генеральний директор рекламного агентства Mex Тетяна Попова. Тобто, якщо звичайно на цей місяць припадає 1/18 частина всіх доходів за рік, а виходить, у січні 2008 року реклама принесла ринку 150 мільйонів гривень, то в першому місяці 2009 року - усього 75 мільйонів. Таким чином, січнева ситуація показала, чого варто очікувати телевізійникам цього року.
Друга тенденція - на ТВ у прайсах указують ціни на рекламу в гривні, причому в перерахунку за курсом 5,05 за долар. У січні 2009 року лише окремі компанії вирішили взагалі не виходити з телерекламою в ефір. З екрана пішли хіба що дрібні компанії, для яких реклама на телебаченні стала занадто дорогою.
У списку рекламодавців січня не було і лідера рекламного ринку - Procter & Gamblе. Увесь грудень і майже весь січень компанія в союзі з іншими найбільшими рекламодавцями боролася з топ-менеджментом провідних каналів, вимагаючи серйозного зниження ціни на рекламу і її прив'язки до гривні. Закінчення цих переговорів з нетерпінням очікували друковані ЗМІ, зовнішня реклама, радіо- і інтернет-компанії. Адже відомо, що замовник вирішує, скільки витрачати на інші рекламоносії, тільки після того як розбереться зі своїми витратами на телерекламу, що з'їдає близько 60% рекламного бюджету.
Сигналом, що лід нарешті рушив, стало оприлюднення наприкінці січня шопінг-листів найбільшим українським домом продажів "Інтер-Реклама". По суті це стало оголошенням нових правил гри на ринку, тому що стали відомі пропозиції провідних каналів: "Інтера", "Нового каналу", ICTV, СТБ, М1, " Enter-Фільму", Enter, "Мегаспорту", НТН, К1, К2.
Основним нововведенням цього року стало бюджетування в гривні, причому в перерахунку на курс 5,05 за долар. Як відзначає гендиректор рекламного агентства Mex Тетяна Попова, на телебаченні сьогодні відзначається небувале зниження розцінок на рекламу. "У середньому ціни на телерекламу знизилися на 50% у гривні, а в доларах - на всі 70%", - уточнює вона.
Експерти групи Kwendi оцінюють зменшення базової ціни в порівнянні з торішньою в 7% у середньому по ринкові. На "Інтері" прайсова ціна знижена на 18%, на " Enter-Фільмі" - на 23%, а от на СТБ ціни в прайсах, навпаки, стали вищими на 20%, на "Новому каналі" - на 14%, а на ICTV - на 2% (докладніше ціни на телерекламу - у таблиці на сайті www.delo.ua). Але на практиці остаточна ціна, в основному, визначається знижками. Мінімальна знижка зараз становить 15%, а максимальна може доходити до 50% і більше.
news.finance.ua
Доходи від телереклами в січні впали майже у два рази, вважає генеральний директор рекламного агентства Mex Тетяна Попова. Тобто, якщо звичайно на цей місяць припадає 1/18 частина всіх доходів за рік, а виходить, у січні 2008 року реклама принесла ринку 150 мільйонів гривень, то в першому місяці 2009 року - усього 75 мільйонів. Таким чином, січнева ситуація показала, чого варто очікувати телевізійникам цього року.
Друга тенденція - на ТВ у прайсах указують ціни на рекламу в гривні, причому в перерахунку за курсом 5,05 за долар. У січні 2009 року лише окремі компанії вирішили взагалі не виходити з телерекламою в ефір. З екрана пішли хіба що дрібні компанії, для яких реклама на телебаченні стала занадто дорогою.
У списку рекламодавців січня не було і лідера рекламного ринку - Procter & Gamblе. Увесь грудень і майже весь січень компанія в союзі з іншими найбільшими рекламодавцями боролася з топ-менеджментом провідних каналів, вимагаючи серйозного зниження ціни на рекламу і її прив'язки до гривні. Закінчення цих переговорів з нетерпінням очікували друковані ЗМІ, зовнішня реклама, радіо- і інтернет-компанії. Адже відомо, що замовник вирішує, скільки витрачати на інші рекламоносії, тільки після того як розбереться зі своїми витратами на телерекламу, що з'їдає близько 60% рекламного бюджету.
Сигналом, що лід нарешті рушив, стало оприлюднення наприкінці січня шопінг-листів найбільшим українським домом продажів "Інтер-Реклама". По суті це стало оголошенням нових правил гри на ринку, тому що стали відомі пропозиції провідних каналів: "Інтера", "Нового каналу", ICTV, СТБ, М1, " Enter-Фільму", Enter, "Мегаспорту", НТН, К1, К2.
Основним нововведенням цього року стало бюджетування в гривні, причому в перерахунку на курс 5,05 за долар. Як відзначає гендиректор рекламного агентства Mex Тетяна Попова, на телебаченні сьогодні відзначається небувале зниження розцінок на рекламу. "У середньому ціни на телерекламу знизилися на 50% у гривні, а в доларах - на всі 70%", - уточнює вона.
Експерти групи Kwendi оцінюють зменшення базової ціни в порівнянні з торішньою в 7% у середньому по ринкові. На "Інтері" прайсова ціна знижена на 18%, на " Enter-Фільмі" - на 23%, а от на СТБ ціни в прайсах, навпаки, стали вищими на 20%, на "Новому каналі" - на 14%, а на ICTV - на 2% (докладніше ціни на телерекламу - у таблиці на сайті www.delo.ua). Але на практиці остаточна ціна, в основному, визначається знижками. Мінімальна знижка зараз становить 15%, а максимальна може доходити до 50% і більше.
news.finance.ua
Источник: СКТУ
blog comments powered by Disqus
Телевидение
Темы форума
04 декабря 2025
Транспондерные новости 2.8°E - Rascom QAF1R
04 декабря 2025
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A
03 декабря 2025
СпортТВ: спутник, кабель, права на трансляции, новые проекты
03 декабря 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Київ. Антена на Білу Церкву
03 декабря 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Київ. Антена на Житомир
03 декабря 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Київ. Антена на Черкаси
03 декабря 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Київ. Антена на Чернігів
01 декабря 2025
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
26 ноября 2025
Транспондерные новости 36,1°E -Express-AMU1/35.9°Е Eutelsat
14 ноября 2025
Транспондерные новости 76.5°E - Apstar 7
14 ноября 2025
Приём и обсуждение 8°W - Eutelsat 8 West B в С Band
29 октября 2025
Транспондерные новости 83°E - Insat 4A / G-Sat 10 / G-Sat 12
28 октября 2025
Приём и обсуждение 15°W - Telstar 12 Vantage в Ku band
26 октября 2025
38,2'e-Paksat MMI
25 октября 2025
Дальний прием FM радио (тропосферный, спорадический,метеоры)
13 октября 2025
Рынок платного ТВ и кризис
12 октября 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Рокитне, Київська область
04 октября 2025
Спутниковые фиды, временные трансляции
03 октября 2025
Транспондерные новости 66°E - Intelsat 17
28 сентября 2025
Приём и обсуждение 57°E - NSS 12 в Ku band


