ІТК і GFK готові шукати способи вимірювання нішевих каналів, але не власним коштом
Індустріальний телевізійний комітет готовий співпрацювати з нішевими каналами щодо вдосконалення системи телевізійних вимірювань, однак не готовий платити за додаткові дослідження. Про це під час круглого столу 6 лютого, присвяченого телевимірюванням, оголосила виконавчий директор ІТК Катерина Котенко.
Нагадаємо, у червні 2008 року канали UBC та Перший автомобільний робили спроби створити асоціацію нішевих каналів, яка б розпочала перемовини з GfK Ukraine щодо впровадження нової системи телевізійних вимірювань.
Під час обговорення керівник медіадепартаменту GfK Ukraine Ольга Росманова наголосила на тому, що проблема з вимірюванням нішевих каналів існує у всьому світі. За її словами, на сьогодні немає окремої системи для таких вимірювань. Проблеми викликає пошук адекватної генеральної сукупності, оскільки нішеві канали мають зовсім різну аудиторію. У світі ж нішеві канали переважно заробляють за рахунок абонентної плати або поспотних продажів.
Одним із можливих методів удосконалення вимірювань тематичних каналів може бути розширення панелі, однак це достатньо витратний шлях: «Наприклад, якщо ваші канали є лише у «Волі», можна розширювати вимірювання саме цього кабельного оператора. Буде зроблено коректний розподіл за кожним пакетом, провадитиметься робота з абонентами. Інша справа, що це дуже дорого. Так само можна вимірювати окремі регіони», - каже Ольга Росманова.
За її словами, ще одним методом можуть бути телефонні опитування, які дозволять визначити середнє охоплення аудиторії каналів. «Але чи це те, що справді потрібно нішевим каналам? Ці результати дозволять зробити красиву презентацію та розповісти про свою аудиторію. Але це не GRP, і продаватись за GRP ви не зможете, - каже пані Росманова. - Якщо є якась частина нішевих каналів, які хочуть розглядати свою аудиторію – наприклад, чоловіків 20-45 років, - ми можемо зробити під них окремий проект, але це теж не панель».
Крім цього, існують індивідуальні вимірювання, які передбачають використання піплметрів у вигляді годинників чи пейджерів. «Можна будувати аналогічну вибірку або робити такі дослідження, приміром, серед ділових каналів. Але це буде страшенно дорого», - зазначила Ольга Росманова. Нагадаємо, вивчення досвіду роботи персональних піплметрів в цьому році є одним із пріоритетів ІТК щодо вдосконалення напрямку телевізійних досліджень.
У відповідь на закиди представників нішевих каналів стосовно того, що ІТК не зацікавлений у вирішенні проблем невеликих каналів, генеральний директор ЗАТ «Телеодин» Валентин Коваль наголосив на тому, що на сьогодні у великих каналів є свої канали-сателіти (у «Інтера» - К2 і Ентер-фільм, у «1+1» - Кіно, у СТБ – «Куй-ТБ», у М1 – М2), тож телеменеджери починають замислюватись над тим, як покращити систему телевізійних вимірювань і дати малим каналам заробляти. «Ці питання ще не обговорювалися на ІТК, бо процес розпочався лише торік. Потрібен певний час, щоб менеджери зорієнтувались, як можна заробити на маленьких каналах, і як робити це зручніше. Якщо, приміром, «Інтер» подбає про К2, інші нішеві канали можуть отримати ті ж переваги», - сказав пан Коваль.
Нагадаємо, у червні 2008 року канали UBC та Перший автомобільний робили спроби створити асоціацію нішевих каналів, яка б розпочала перемовини з GfK Ukraine щодо впровадження нової системи телевізійних вимірювань.
Під час обговорення керівник медіадепартаменту GfK Ukraine Ольга Росманова наголосила на тому, що проблема з вимірюванням нішевих каналів існує у всьому світі. За її словами, на сьогодні немає окремої системи для таких вимірювань. Проблеми викликає пошук адекватної генеральної сукупності, оскільки нішеві канали мають зовсім різну аудиторію. У світі ж нішеві канали переважно заробляють за рахунок абонентної плати або поспотних продажів.
Одним із можливих методів удосконалення вимірювань тематичних каналів може бути розширення панелі, однак це достатньо витратний шлях: «Наприклад, якщо ваші канали є лише у «Волі», можна розширювати вимірювання саме цього кабельного оператора. Буде зроблено коректний розподіл за кожним пакетом, провадитиметься робота з абонентами. Інша справа, що це дуже дорого. Так само можна вимірювати окремі регіони», - каже Ольга Росманова.
За її словами, ще одним методом можуть бути телефонні опитування, які дозволять визначити середнє охоплення аудиторії каналів. «Але чи це те, що справді потрібно нішевим каналам? Ці результати дозволять зробити красиву презентацію та розповісти про свою аудиторію. Але це не GRP, і продаватись за GRP ви не зможете, - каже пані Росманова. - Якщо є якась частина нішевих каналів, які хочуть розглядати свою аудиторію – наприклад, чоловіків 20-45 років, - ми можемо зробити під них окремий проект, але це теж не панель».
Крім цього, існують індивідуальні вимірювання, які передбачають використання піплметрів у вигляді годинників чи пейджерів. «Можна будувати аналогічну вибірку або робити такі дослідження, приміром, серед ділових каналів. Але це буде страшенно дорого», - зазначила Ольга Росманова. Нагадаємо, вивчення досвіду роботи персональних піплметрів в цьому році є одним із пріоритетів ІТК щодо вдосконалення напрямку телевізійних досліджень.
У відповідь на закиди представників нішевих каналів стосовно того, що ІТК не зацікавлений у вирішенні проблем невеликих каналів, генеральний директор ЗАТ «Телеодин» Валентин Коваль наголосив на тому, що на сьогодні у великих каналів є свої канали-сателіти (у «Інтера» - К2 і Ентер-фільм, у «1+1» - Кіно, у СТБ – «Куй-ТБ», у М1 – М2), тож телеменеджери починають замислюватись над тим, як покращити систему телевізійних вимірювань і дати малим каналам заробляти. «Ці питання ще не обговорювалися на ІТК, бо процес розпочався лише торік. Потрібен певний час, щоб менеджери зорієнтувались, як можна заробити на маленьких каналах, і як робити це зручніше. Якщо, приміром, «Інтер» подбає про К2, інші нішеві канали можуть отримати ті ж переваги», - сказав пан Коваль.
Источник: Телекритика
blog comments powered by Disqus
Телевидение
Темы форума
04 декабря 2025
Транспондерные новости 2.8°E - Rascom QAF1R
04 декабря 2025
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A
03 декабря 2025
СпортТВ: спутник, кабель, права на трансляции, новые проекты
03 декабря 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Київ. Антена на Білу Церкву
03 декабря 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Київ. Антена на Житомир
03 декабря 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Київ. Антена на Черкаси
03 декабря 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Київ. Антена на Чернігів
01 декабря 2025
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
26 ноября 2025
Транспондерные новости 36,1°E -Express-AMU1/35.9°Е Eutelsat
14 ноября 2025
Транспондерные новости 76.5°E - Apstar 7
14 ноября 2025
Приём и обсуждение 8°W - Eutelsat 8 West B в С Band
29 октября 2025
Транспондерные новости 83°E - Insat 4A / G-Sat 10 / G-Sat 12
28 октября 2025
Приём и обсуждение 15°W - Telstar 12 Vantage в Ku band
26 октября 2025
38,2'e-Paksat MMI
25 октября 2025
Дальний прием FM радио (тропосферный, спорадический,метеоры)
13 октября 2025
Рынок платного ТВ и кризис
12 октября 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Рокитне, Київська область
04 октября 2025
Спутниковые фиды, временные трансляции
03 октября 2025
Транспондерные новости 66°E - Intelsat 17
28 сентября 2025
Приём и обсуждение 57°E - NSS 12 в Ku band


