Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Вартість телевізійної реклами у США знизилася на 15%

06 февраля 2009
Економічна ситуація та зниження телеперегляду вже вплинули на вартість телевізійної реклами у США. Середня ціна одиниці вимірювання 30-секундного споту у прайм-таймі знизилася на 15% у четвертому кварталі 2008 року. Про це повідомляють AdAge.com та Mediaweek із посиланням на останні дослідження Нью-Йоркської медіакомпанії TargetCast tcm.

За даними цієї компанії, середня вартість одиниці вимірювання «великої четвірки» впала до $122,133 з $144,000 роком раніше. Зокрема, на CBS зниження становило 22%, на NBC – 13%, на ABC – 10%, на Fox – 6%.

За словами Гері Карра, одного з директорів дослідницької компанії, основна причина падіння – зменшення сукупних рейтингів телеперегляду «четвірки» на 13%. Окрім цього, на вартість рекламного часу вплинула криза в економічній площині телевізійної індустрії. Телемовники змушені були опустити ціни, щоб рекламодавці, які ріжуть рекламні бюджети, змогли дозволити собі розміщуватися на телебаченні.

"Телекритика"

Источник: PULT

1540

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

14 ноября 2024 Intelsat 37e @ 18°W T2-MI