Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Procter & Gamble повертається на телебачення

03 февраля 2009
Найбільший рекламодавець в Україні та світі компанія Procter & Gamble із лютого повертається на українське телебачення. За деякими даними, рекламні ролики брендів компанії з’являться як мінімум в ефірі тих каналів, які працюють з будинками продажів «Сфера-ТВ» та Maxximum Advertising.

У п’ятницю 30 січня компанія також спілкувалася із представниками комерційного відділу «1+1». Чим скінчилися переговори – наразі невідомо. «Ми повертаємося на телебачення, але на які саме канали – поки що сказати не можу, оскільки не всі договори підписані. Слідкуйте за ефіром», - повідомила «Телекритиці» керівник відділу корпоративного маркетингу Procter&Gamble Ольга Козирєва.

Нагадаємо, в інтерв’ю «Телекритиці» пані Козирєва заявляла, що компанія буде змушена зменшити рекламну підтримку своєї продукції у 2009 році.

Procter & Gamble стояв на чолі великих рекламодавців, які наполягали на значній дефляції цін на телевізійну рекламу. Станом на кінець січня йому не вдалося домовитися із найбільшими рекламними майданчиками – каналами груп «Інтер» та Віктора Пінчука. Вочевидь, «Сфера-ТВ», Maxximum Advertising та, можливо, «1+1» погодилися на дуже лояльні, дешеві умови розміщення, що може додати їм рекламних доходів, проте навряд чи сприятливо вплине на ринок загалом (канали змушені демпінгувати значно більше, ніж якби вони консолідувалися та втримали ціни).

2008 року аналогічна ситуація з Procter & Gamble спостерігалася в Росії. Тоді рекламодавець назвав розцінки Первого канала, встановлені групою «Відео Інтернешнл», неприйнятно високими – і до літа не розміщувався на цьому телеканалі. На результатах його продажів це не відбилося – принаймні, вони не впали і навіть покращилися. Проте сукупна частка «Інтерів» та «Четвірки» в Україні набагато більша за частку Первого канала в Росії (близько 70%).

Минулого року Procter & Gamble був беззаперечним лідером серед рекламодавців українського телебачення, закупивши понад 100 тис.WGrp. (з детальнішим оглядом ринку можна ознайомитися тут). Тепер, за припущеннями сейлз-хаусів, він посяде 4-5 місце.

"Телекритика"

Источник: PULT

1599

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

14 ноября 2024 Intelsat 37e @ 18°W T2-MI