Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Нацрада ініціюватиме приведення рекламного законодавства України до європейських норм

30 января 2009
У Національній раді з питань телебачення і радіомовлення 29 січня відбулася міжвідомча експертна нарада «Ратифікація Європейської конвенції про транскордонне телебачення: перспективи та виклики для України» за участю представників Ради Європи, Міністерства закордонних справ України, Індустріального телевізійного комітету, Незалежної асоціації телерадіомовників, асоціації «Телекомунікаційна палата України», ГО «Інститут масової інформації», членів Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення. Модератором дискусія виступила член Нацради Тетяна Лебедєва. Журналістам у присутності на нараді було відмовлено, повідомляє Телекритика.

Судячи з інформації, яку поширила прес-служба Національної ради, конструктивна частина обговорення стосувалася приведення рекламного законодавства України до європейських норм та регуляція телепродажу.

Як повідомляє прес-служба Нацради, порівнюючи норми європейського та українського законодавства, відповідальний секретар Національної ради Владислав Лясовський вказав на відмінності у регулюванні розміщення реклами на телебаченні. Для приведення українського законодавства до норм Європейської конвенції Національна рада має намір провести юридичну експертизу, виробити пропозиції та внести зміни щодо юрисдикції країн, які ретранслюють передачі на територію України, а також санкцій, що застосовуються до порушників угоди. Виконавчий директор Незалежної асоціації телерадіомовників Катерина М’ясникова наголосила на тому, що удосконалені законодавчі норми мають враховувати тенденції розвитку рекламного ринку.

Виконавчий директор Індустріального телевізійного комітету Катерина Котенко відзначила, що з ратифікацією Європейської конвенції в Україні настане ера саморегулювання. На її думку, європейська практика буде корисною вітчизняним мовникам у регулюванні такого порівняно нерозвиненого сегменту телеринку, як телепродаж. Водночас пані Котенко висловила побоювання, що в наш ефір потраплятиме продукція, непопулярна у європейських країнах.

Источник: IMI

1965

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

14 ноября 2024 Intelsat 37e @ 18°W T2-MI