Едуард Прутнік: Відновлення візуальної реклами алкоголю й тютюну дасть змогу вижити телевізійній індустрії
Народний депутат України від Партії регіонів, один з авторів законопроекту «Про внесення змін до Закону «Про рекламу» (щодо запобігання негативним наслідкам фінансово-економічної кризи у рекламній галузі та електронних засобах масової інформації) вважає, що передбачене цим проектом відновлення візуальної реклами тютюнових і алкогольних виробів дасть змогу вижити телевізійній індустрії. Слова пана Прутніка цитує УНІАН.
Відповідаючи на критику цього законопроекту, депутат відзначає, що вже неодноразово керівники провідних українських телеканалів наголошували, що прийняття запропонованих змін (щодо відтермінування обмеження реклами алкогольних та тютюнових виробів) дозволить вітчизняному телебаченню в умовах кризи, яка зачепила і телевиробництво, отримати певну фінансову стабільність.
При цьому Едуард Прутнік відзначає, що в більшості західних країн така специфічна реклама на телебаченні заборонена взагалі, і Україні до цього теж треба поступово наближатися. За його словами, обмеження алкогольної та тютюнової реклами пропонувалися в докризовий період, і за умов стабільного розвитку телеканали пристосувалися би до таких змін без особливих втрат. «Але на сьогодні специфіка українського рекламного ринку полягає в тому, що відсоток такої телереклами дуже великий, тому різкі, необдумані зміни у цій сфері можуть поставити вітчизняне телебачення на межу катастрофи», – заявляє депутат.
Комітет з питань свободи слова та інформації, членом якого є пан Прутнік, має допрацювати законопроект, усунувши з нього суперечливу термінологію, та розглянути його на своєму засіданні 28 січня. Обговорюючи план роботи комітету на перше півріччя 2009 року голова комітету Ганна Герман (фракція Партії регіонів) сказала: всі законопроекти, які перешкоджатимуть виживанню телеканалів у часи кризи, будуть відкладені на якомога пізніший час.
Нагадаємо, що члени комітету наприкінці грудня розробили антикризовий законопроект «Про внесення змін до Закону «Про рекламу» (щодо запобігання негативним наслідкам фінансово-економічної кризи у рекламній галузі та електронних засобах масової інформації), який передбачає мораторій на один рік на обмеження реклами алкоголю й тютюну в частині зовнішньої реклами і в частині спонсорства.
Відповідаючи на критику цього законопроекту, депутат відзначає, що вже неодноразово керівники провідних українських телеканалів наголошували, що прийняття запропонованих змін (щодо відтермінування обмеження реклами алкогольних та тютюнових виробів) дозволить вітчизняному телебаченню в умовах кризи, яка зачепила і телевиробництво, отримати певну фінансову стабільність.
При цьому Едуард Прутнік відзначає, що в більшості західних країн така специфічна реклама на телебаченні заборонена взагалі, і Україні до цього теж треба поступово наближатися. За його словами, обмеження алкогольної та тютюнової реклами пропонувалися в докризовий період, і за умов стабільного розвитку телеканали пристосувалися би до таких змін без особливих втрат. «Але на сьогодні специфіка українського рекламного ринку полягає в тому, що відсоток такої телереклами дуже великий, тому різкі, необдумані зміни у цій сфері можуть поставити вітчизняне телебачення на межу катастрофи», – заявляє депутат.
Комітет з питань свободи слова та інформації, членом якого є пан Прутнік, має допрацювати законопроект, усунувши з нього суперечливу термінологію, та розглянути його на своєму засіданні 28 січня. Обговорюючи план роботи комітету на перше півріччя 2009 року голова комітету Ганна Герман (фракція Партії регіонів) сказала: всі законопроекти, які перешкоджатимуть виживанню телеканалів у часи кризи, будуть відкладені на якомога пізніший час.
Нагадаємо, що члени комітету наприкінці грудня розробили антикризовий законопроект «Про внесення змін до Закону «Про рекламу» (щодо запобігання негативним наслідкам фінансово-економічної кризи у рекламній галузі та електронних засобах масової інформації), який передбачає мораторій на один рік на обмеження реклами алкоголю й тютюну в частині зовнішньої реклами і в частині спонсорства.
Источник: Телекритика
blog comments powered by Disqus
Телевидение
Темы форума
04 декабря 2025
Транспондерные новости 2.8°E - Rascom QAF1R
04 декабря 2025
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A
03 декабря 2025
СпортТВ: спутник, кабель, права на трансляции, новые проекты
03 декабря 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Київ. Антена на Білу Церкву
03 декабря 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Київ. Антена на Житомир
03 декабря 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Київ. Антена на Черкаси
03 декабря 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Київ. Антена на Чернігів
01 декабря 2025
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
26 ноября 2025
Транспондерные новости 36,1°E -Express-AMU1/35.9°Е Eutelsat
14 ноября 2025
Транспондерные новости 76.5°E - Apstar 7
14 ноября 2025
Приём и обсуждение 8°W - Eutelsat 8 West B в С Band
29 октября 2025
Транспондерные новости 83°E - Insat 4A / G-Sat 10 / G-Sat 12
28 октября 2025
Приём и обсуждение 15°W - Telstar 12 Vantage в Ku band
26 октября 2025
38,2'e-Paksat MMI
25 октября 2025
Дальний прием FM радио (тропосферный, спорадический,метеоры)
13 октября 2025
Рынок платного ТВ и кризис
12 октября 2025
Дальній прийом FM/УКХ в м.Рокитне, Київська область
04 октября 2025
Спутниковые фиды, временные трансляции
03 октября 2025
Транспондерные новости 66°E - Intelsat 17
28 сентября 2025
Приём и обсуждение 57°E - NSS 12 в Ku band


