Щодо заяви Держкомтелерадіо про підпорядкування Концерну радіомовлення, радіозв’язку та телебачення
Протягом 2008 року неодноразово підіймалося питання про підпорядкування Концерну радіомовлення, радіозв’язку та телебачення. Ця тема знайшла широке висвітлення у ЗМІ та заявах Мінтрансзв’язку та Держкомтелерадіо. Так, зокрема, 24 грудня 2008 року на офіційному сайті Міністерства транспорту та зв’язку (http://www.mintrans.gov.ua/uk/news/9968.html) було розміщено заяву Міністра Йосипа Вінського стосовно зупинення дії постанови Кабінету Міністрів України щодо передачі Концерну РРТ до сфери управління Мінтрансзв’язку. У заяві, зокрема, міститься детальний аналіз управлінських дій Держкомтелерадіо стосовно Концерну РРТ, наведено конкретні цифри та факти з посиланням на відповідні документи. У свою чергу Держкомтелерадіо розмістив свою “відповідь” на цю заяву.
Оскільки, ця відповідь, на жаль, не відрізняється ані коректністю, ані достовірністю, доведеться і нам у своєму коментарі дещо відступити від офіційного стилю. Як дотепно висловився видатний американський письменник Марк Твен, “існує три види брехні: брехня, нахабна брехня та статистика”. Керуючись такою класифікацією, так звану “Відповідь Держкомтелерадіо на заяву Міністра транспорту та зв'язку Йосипа Вінського...”, оприлюднену на офіційному сайті Державного комітету телебачення та радіомовлення України(http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=67731&cat_id=64654), можна, безумовно, віднести до другої категорії.
Адже як ще можна оцінити, наприклад, твердження Держкомтелерадіо що, “борг Концерну РРТ перед бюджетами різних рівнів виник за період 2002 - 2006 років, тобто у той час, коли Концерн РРТ знаходився у сфері управління Мінтрансзв'язку...” ?! І це при тому, що вже неодноразово наводились конкретні цифри та документи з цього питання, у тому числі, і у вищезгадуваній заяві Міністра. Адосить прийнятні фінансові результати Концерну РРТ наприкінці 2007 – початку 2008 років, якими так пишається Держкомтелерадіо, були зумовлені виключно тим, що ще в кінці 2006 року та у першому півріччі 2007 року, коли Концерн знаходився у підпорядкованні Мінтрансзв‘язку, було переглянуто тарифи на трансляцію телерадіопрограм, сформовано фінансовий план підприємства та підписано договори на 2007 рік із телерадіокомпаніями.
Жодної критики не витримує абсолютно непрофесійне твердження Держкомтелерадіо, що “сьогодні, попри кризові явища в економіці, Держтелерадіо, вітчизняні телерадіоорганізації та Концерн РРТ в єдиному циклі забезпечують засобами телебачення і радіомовлення реалізацію конституційного права громадян на отримання інформації”. Адже при цьому демонструється повне нерозуміння статусу Концерну РРТ - як звичайного оператора телекомунікацій.
Як вже неодноразово наголошувалось, Концерн РРТ надає послуги з передачі даних численним операторам зв‘язку, послуги зв’язку Національній телекомпанії України, Національній радіокомпанії України, практично всім телерадіоорганізаціям загальнонаціонального, регіонального та місцевого рівня. Концерн має ліцензії Національної комісії з питань регулювання зв‘язку на надання послуг з технічного обслуговування і експлуатації телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле- та радіомовлення, надання в користування каналів електрозв‘язку, а також ліцензії на користування радіочастотним ресурсом.
Жодних інформаційних послуг підприємство не надає і не має ліцензій Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення. Та й технологічно Концерн РРТ не входить до комплексу підприємств, що знаходяться у підпорядкуванні Держкомтелерадіо, оскільки обслуговує ще принаймні 16 комерційних національних телекомпаній і близько 200 комерційних місцевих та обласних телерадіокомпаній. Обсяг послуг, який Концерн РРТ надає Держкомтелерадіо, зазвичай не перевищує 30% від загального обсягу.
До того ж, що найголовніше, Держкомтелерадіо примудряється повністю ігнорувати вимоги європейських нормативних актів, які передбачають обов’язкове розмежування створення програм від їх розповсюдження. А відтак оскільки Концерн РРТ відповідає за телекомунікаційну інфраструктуру розповсюдження, а Держкомтелерадіо забезпечує управління інформаційною політикою, то у відповідності до загальноприйнятих європейських стандартів Концерн РРТ не може бути у складі Держкомтелерадіо.
І зовсім вже прикро, що фахівці з Держкомтелерадіо дозволяють собі у якості резюме порівнювати Концерн РРТ з маневровим потягом – це вже просто моветон. І, як то кажуть, no comment...
Прес-служба Держзв’язку
Оскільки, ця відповідь, на жаль, не відрізняється ані коректністю, ані достовірністю, доведеться і нам у своєму коментарі дещо відступити від офіційного стилю. Як дотепно висловився видатний американський письменник Марк Твен, “існує три види брехні: брехня, нахабна брехня та статистика”. Керуючись такою класифікацією, так звану “Відповідь Держкомтелерадіо на заяву Міністра транспорту та зв'язку Йосипа Вінського...”, оприлюднену на офіційному сайті Державного комітету телебачення та радіомовлення України(http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=67731&cat_id=64654), можна, безумовно, віднести до другої категорії.
Адже як ще можна оцінити, наприклад, твердження Держкомтелерадіо що, “борг Концерну РРТ перед бюджетами різних рівнів виник за період 2002 - 2006 років, тобто у той час, коли Концерн РРТ знаходився у сфері управління Мінтрансзв'язку...” ?! І це при тому, що вже неодноразово наводились конкретні цифри та документи з цього питання, у тому числі, і у вищезгадуваній заяві Міністра. Адосить прийнятні фінансові результати Концерну РРТ наприкінці 2007 – початку 2008 років, якими так пишається Держкомтелерадіо, були зумовлені виключно тим, що ще в кінці 2006 року та у першому півріччі 2007 року, коли Концерн знаходився у підпорядкованні Мінтрансзв‘язку, було переглянуто тарифи на трансляцію телерадіопрограм, сформовано фінансовий план підприємства та підписано договори на 2007 рік із телерадіокомпаніями.
Жодної критики не витримує абсолютно непрофесійне твердження Держкомтелерадіо, що “сьогодні, попри кризові явища в економіці, Держтелерадіо, вітчизняні телерадіоорганізації та Концерн РРТ в єдиному циклі забезпечують засобами телебачення і радіомовлення реалізацію конституційного права громадян на отримання інформації”. Адже при цьому демонструється повне нерозуміння статусу Концерну РРТ - як звичайного оператора телекомунікацій.
Як вже неодноразово наголошувалось, Концерн РРТ надає послуги з передачі даних численним операторам зв‘язку, послуги зв’язку Національній телекомпанії України, Національній радіокомпанії України, практично всім телерадіоорганізаціям загальнонаціонального, регіонального та місцевого рівня. Концерн має ліцензії Національної комісії з питань регулювання зв‘язку на надання послуг з технічного обслуговування і експлуатації телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле- та радіомовлення, надання в користування каналів електрозв‘язку, а також ліцензії на користування радіочастотним ресурсом.
Жодних інформаційних послуг підприємство не надає і не має ліцензій Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення. Та й технологічно Концерн РРТ не входить до комплексу підприємств, що знаходяться у підпорядкуванні Держкомтелерадіо, оскільки обслуговує ще принаймні 16 комерційних національних телекомпаній і близько 200 комерційних місцевих та обласних телерадіокомпаній. Обсяг послуг, який Концерн РРТ надає Держкомтелерадіо, зазвичай не перевищує 30% від загального обсягу.
До того ж, що найголовніше, Держкомтелерадіо примудряється повністю ігнорувати вимоги європейських нормативних актів, які передбачають обов’язкове розмежування створення програм від їх розповсюдження. А відтак оскільки Концерн РРТ відповідає за телекомунікаційну інфраструктуру розповсюдження, а Держкомтелерадіо забезпечує управління інформаційною політикою, то у відповідності до загальноприйнятих європейських стандартів Концерн РРТ не може бути у складі Держкомтелерадіо.
І зовсім вже прикро, що фахівці з Держкомтелерадіо дозволяють собі у якості резюме порівнювати Концерн РРТ з маневровим потягом – це вже просто моветон. І, як то кажуть, no comment...
Прес-служба Держзв’язку
Источник: СКТУ
blog comments powered by Disqus
Телевидение
Темы форума
Вчера в 16:38
Приём и обсуждение 30.5°E - Arabsat 5A в Ku band
21 ноября 2024
Приём и обсуждение 57°E - NSS 12 в Ku band
19 ноября 2024
Спутниковая прямофокусная антенна АСТВ-2,5 m. (Ахтырка)
18 ноября 2024
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
14 ноября 2024
Intelsat 37e @ 18°W T2-MI
13 ноября 2024
Приём и обсуждение 78.5°E - Thaicom 8 в KU Band
12 ноября 2024
Тропо - приём DVB-T,DVB-T2 в Украине.
11 ноября 2024
Прием FM из Киева и других городов
11 ноября 2024
Приём двух частот Alcomsat 1
10 ноября 2024
Антена ефірна Romsat AV-4035 (VHF)+(UHF)
10 ноября 2024
Зовнішня FM/DAB антена ROKS FM-10A
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52.5°E - Al Yah 1
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52°E - TurkmenÄlem / MonacoSat
09 ноября 2024
Транспондерные новости 28.2°E - Astra 2E/2F/2G
08 ноября 2024
Прием 30w Mabo 180 см моторизона система.сигнал в dB
06 ноября 2024
Спутниковые фиды, временные трансляции
04 ноября 2024
Транспондерные новости 10°E - Eutelsat 10A
02 ноября 2024
DVB-T/T2 частоты и каналы в КИЕВЕ и регионе (без обсуждения)
01 ноября 2024
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A
30 октября 2024
Мультиплекс МХ-7 от Концерна РРТ (174-230 МГц)