Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Сейлз-хауси групи «Інтер» відкрили рекламну сітку каналів, які від них «ідуть»

24 декабря 2008
23 грудня будинки продажів «Відмінна реклама», «Інтер-реклама» та «Стиль С+» (усі належать до групи «Інтер») відкрили сітку для розміщення реклами на каналах групи «Інтер» («Інтер», НТН, К1, К2, «Мегаспорт», «Ентер-фільм», «Ентер-мьюзік»), каналах холдингу Віктора Пінчука (CТБ, Новий канал, ICTV, М1) та інших каналах, рекламний час яких вони продають («Первый канал. Всемирная сеть», ТОНІС).

Таким чином, продаж рекламного часу цих телеканалів розпочався за схемою 2008 року, хоча, як повідомляла «ТК», група «Інтер» має намір змінити модель продажів реклами у 2009 році і для цього створити кілька нових будинків продажів.

"Телекритика"

Источник: PULT

1612

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

14 ноября 2024 Intelsat 37e @ 18°W T2-MI